Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 28 Maja 2019
 
 
 
Wynik PiS niedoszacowany. ,,Nie jesteśmy zadowoleni z dokładności wyników wyborów"
 
Największe poparcie w wyborach do Parlamentu Europejskiego zdobyło Prawo i Sprawiedliwość, w dalszej kolejności Koalicja Europejska, Wiosna i Konfederacja. Okazało się jednak, że wyniki wyborów odbiegają nie tylko od sondaży przedwyborczych, ale i badania exit poll. Eksperci z instytutów badawczych tłumaczą, że te różnice zawsze będą, bo nie są to badania ze sobą porównywalne, głównie ze względu na odmienne metody, warunki i czas realizacji badań. - Nie jesteśmy zadowoleni z dokładności szacowania wyników wyborów na podstawie zrealizowanego w dniu wyborów badania exit poll - przyznaje Paweł Predko, operations director z instytutu Ipsos. więcej
 
 
Serial ,,Pod powierzchnią 2" od 17 czerwca w player.pl, dopiero jesienią w TVN
 
W poniedziałek, 17 czerwca br. w serwisie player.pl przedpremierowo zadebiutuje pierwszy odcinek drugiego sezonu „Pod powierzchnią” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kolejne odcinki będą udostępniane co tydzień, a premiera serialu w TVN planowana jest na jesień. więcej
 
 
Polsat SuperHit Festiwal oglądało 2.24 mln widzów. Hitem kabarety
 
Piątą edycję Polsat SuperHit Festiwalu oglądało średnio 2,24 mln widzów, o 260 tys. mniej niż zeszłoroczną odsłonę widowiska. Polsat w czasie transmisji imprezy był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 20,74 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Stulecie Winnych" miało o 810 tys. widzów więcej niż ,,Wojenne dziewczyny". TVP1 zdecydowanym liderem
 
Nowy historyczny serial „Stulecie Winnych” oglądało średnio 2,83 mln osób, o 810 tys. tys. widzów więcej niż drugą edycję „Wojennych dziewczyn” pokazywanych rok temu w tym paśmie. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera całego rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 8,51 mln zł. więcej
 
 
Cyfrowy Polsat chce wypłacić rekordową dywidendę, 340 mln zł dla Zygmunta Solorza
 
Zarząd Cyfrowego Polsatu zaproponował, żeby firma w br. wypłaciła akcjonariuszom 594,78 mln zł dywidendy, po 93 grosze za akcję, przeznaczając na to cały zeszłoroczny zysk netto plus 106,26 mln zł z kapitału zapasowego. Dywidenda zostanie podzielona na dwie transze: po 48 groszy na akcję w lipcu, a po 43 grosze w październiku. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Ustalono plan struktury projektu Telemetria Polska ws. realizacji jednoźródłowego badania mediów więcej
 
Dynamiczne wstawianie reklam w telewizji linearnej już się odbywa. Szef KRRiT: "To może być rewolucja" więcej
 
TVP coraz gorzej oceniana, RMF FM i Radio ZET lepiej niż Polskie Radio. Co sądzą o nich zwolennicy PiS, PO i Kukiz '15? więcej
 
Dokument Sekielskich odwrócił ścieżkę dystrybucji filmu. ,,Dyrektor programowy za chwilę zmieni się w algorytm" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Młodszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych TVN
(Młodszy) Specjalista ds. Realizacji Sprzedaży Specjalnej Online TVN
Product Manager, Newsweek & Forbes Ringier Axel Springer Media
Dokumentalista / Researcher TVN
E-commerce Business Data Scientist / Analityk Danych Biznesu E-commerce Agora
Specjalista SEO Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Digital Marketing Sprzedaż subskrypcji cyfrowych Polityka
Dziennikarz TVN
Grafik / Fotoedytor TVN
Inżynier Wozu Transmisyjnego EKSTRAKLASA LIVE PARK
Publisher Development Manager Grupa ZPR Media
Freelance Promo Producer Viacom International Media Networks
Analityk Gemius
Event Manager El Padre
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Serial ,,Pod powierzchnią 2" od 17 czerwca w player.pl, dopiero jesienią w TVN

W poniedziałek, 17 czerwca br. w serwisie player.pl przedpremierowo zadebiutuje pierwszy odcinek drugiego sezonu „Pod powierzchnią” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kolejne odcinki będą udostępniane co tydzień, a premiera serialu w TVN planowana jest na jesień. więcej

Polsat SuperHit Festiwal oglądało 2.24 mln widzów. Hitem kabarety

Piątą edycję Polsat SuperHit Festiwalu oglądało średnio 2,24 mln widzów, o 260 tys. mniej niż zeszłoroczną odsłonę widowiska. Polsat w czasie transmisji imprezy był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 20,74 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Stulecie Winnych" miało o 810 tys. widzów więcej niż ,,Wojenne dziewczyny". TVP1 zdecydowanym liderem

Nowy historyczny serial „Stulecie Winnych” oglądało średnio 2,83 mln osób, o 810 tys. tys. widzów więcej niż drugą edycję „Wojennych dziewczyn” pokazywanych rok temu w tym paśmie. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera całego rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 8,51 mln zł. więcej

Cyfrowy Polsat chce wypłacić rekordową dywidendę, 340 mln zł dla Zygmunta Solorza

Zarząd Cyfrowego Polsatu zaproponował, żeby firma w br. wypłaciła akcjonariuszom 594,78 mln zł dywidendy, po 93 grosze za akcję, przeznaczając na to cały zeszłoroczny zysk netto plus 106,26 mln zł z kapitału zapasowego. Dywidenda zostanie podzielona na dwie transze: po 48 groszy na akcję w lipcu, a po 43 grosze w październiku. więcej

38 proc. Polaków nie wierzy informacjom i publicystyce w TVP, Polsat najbardziej wiarygodny

Programy informacyjne i publicystyczne TVP za niewiarygodne uznaje 38 proc. Polaków, w przypadku TVN jest to 29 proc., a w przypadku Polsatu - 19 proc. 56 proc. respondentów uważa, że większość mediów nie jest bezstronna. więcej

1,87 mln widzów ,,To był rok!". Duży wzrost oglądalności w nowym paśmie

Nowy program „To był rok!” oglądało średnio 1,87 mln osób. Pierwsze dwa odcinki cyklu pokazane w piątkowe wieczory oglądało 1,48 mln widzów, a widownia ośmiu wyemitowanych w niedzielny wieczór wyniosła 1,97 mln osób. Produkcja dała TVP1 pozycję wicelidera całego rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 5,13 mln zł. więcej

7,25 mln osób oglądało w telewizji ogłoszenie wyników wyborów. Najwięcej w Polsacie i TVP1

Ponad 7 mln widzów oglądało w niedzielę wieczorem ogłoszenie sondażowych wyników wyborów do Parlamentu Europejskiego. Spośród poszczególnych stacji najwięcej widzów program poświęcony wyborom śledziło w Polsacie i TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Znamy laureatów festiwalu "Dwa Teatry - Sopot 2019"

W Trójmieście zakończył się festiwal „Dwa Teatry”. Grand Prix w kategorii słuchowiska radiowego otrzymała „Wielka improwizacja” w reżyserii Janusza Zaorskiego, najlepszym spektaklem telewizyjnym zostało „Wesele”, wyreżyserowane przez Wawrzyńca Kostrzewskiego. Nagrodzono też m.in. Jana Marię Tomaszewskiego, doradcę zarządu TVP do spraw Teatru Telewizji. więcej

Polsat liderem, TVP2 wyprzedziła TVP1 i TVN. ,,M jak miłość" hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP2: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”, a także dziennik TVN „Fakty”. Wśród stacji liderem był Polsat, a z czwartego na drugie miejsce awansowała Dwójka - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowa seria ,,Planety" w BBC Earth

W poniedziałek, 17 czerwca BBC Earth rozpocznie emisję nowego edukacyjnego cyklu „Planety”. Gospodarzem programu jest prof. Briana Coxa. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT uruchomiła rekrutację do pilotażowego badania mediów

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uruchomiła rekrutację do pilotażowego badania konsumpcji mediów nad którym pracuje od kwietnia 2018 roku. Pilotaż oparto o panel liczący 400-500 osób w gospodarstwach domowych. więcej

 
Elżbieta Kruk wybrana do Parlamentu Europejskiego. Czabański: chciałbym, żeby pozostała w Radzie Mediów Narodowych

Członkini Rady Mediów Narodowych Elżbieta Kruk być może zachowa tę funkcję po objęciu mandatu europosła, która uzyskała w niedzielnych wyborach - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. - Nie wykluczamy, że pani Kruk nie zrezygnuje z pracy w Radzie. Szukamy takich rozwiązań, wkrótce wypowiedzą się prawnicy - mówi nam przewodniczący RMN Krzysztof Czabański. więcej

 
Ruszyła internetowa zbiórka na nowe studio Radia Wnet. Skowroński: potrzebujemy ponad 150 tys. zł

Zaczęła się internetowa zbiórka Radia Wnet na nowe studio. - Potrzebujemy ponad 150 tys. zł, ale dla naszych słuchaczy taka „zrzutka” to nie nowość. Od dziesięciu lat pomagają nam w rozbudowywaniu radia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Skowroński, szef rozgłośni. więcej

 
Znamy laureatów festiwalu "Dwa Teatry - Sopot 2019"

W Trójmieście zakończył się festiwal „Dwa Teatry”. Grand Prix w kategorii słuchowiska radiowego otrzymała „Wielka improwizacja” w reżyserii Janusza Zaorskiego, najlepszym spektaklem telewizyjnym zostało „Wesele”, wyreżyserowane przez Wawrzyńca Kostrzewskiego. Nagrodzono też m.in. Jana Marię Tomaszewskiego, doradcę zarządu TVP do spraw Teatru Telewizji. więcej

 
KRRiT udostępnia kolejne wolne częstotliwości

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji po raz kolejny opublikowała listę wolnych częstotliwości, którą uzupełniła o kolejne dwie lokalizacje. Zainteresowane nadawaniem podmioty mogą się ubiegać o zgodę na rozpowszechnianie lub rozszerzenie programu w Strzegomiu oraz we Włocławku. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Poznaniu. Złote Przeboje na podium

Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajmuje Eska. Na podium znajdują się jeszcze RMF FM i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Finał Antyfestu Antyradia 2019 z udziałem Nocnego Kochanka w Zabrzu

W piątek, 7 czerwca w Zabrzu odbędzie się finał Antyfestu Antyradia 2019. Gościem specjalnym wieczoru będzie Nocny Kochanek. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Freelancerzy zarabiają słabo, pracują głównie dla mikrofirm

Freelancerzy pracują w Polsce najczęściej jako specjaliści ds. social media, copywriterzy i graficy. Niemal połowa tych specjalistów zarabia miesięcznie do tysiąca złotych. Zleceniodawcami "wolnych strzelców" w znakomitej większości są małe firmy - pokazuje badanie Useme. więcej

PGE ruszyła z przetargiem na obsługę reklamową

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na wybór agencji reklamowych, które zajmą się jej obsługą w zakresie ATL i BTL. Będzie z nimi pracować dwa lata. więcej

Mariusz Pitura w jury World Independent Advertising Awards

Mariusz Pitura został przewodniczącym składu jurorskiego na Festiwalu World Independent Advertising Awards (WINA). Kierowany przez niego zespół oceni prace w kategorii Better Word. więcej

Dyskonty wygrywają walkę o klienta markami własnymi

Rosną udziały dużych sieci handlowych w wydatkach na marki własne. W przypadku sklepów Aldi i Lid stanowią już ponad 50 proc. - pokazuje badanie GfK. więcej

Clear Channel wygrał przetarg na meble miejskie w Paryżu

Spółka Clear Channel Outdoor wygrała przetarg na tzw. meble miejskie w Paryżu. Będzie wykorzystywać zainstalowane na nich nośniki reklamowe do kampanii swoich klientów. Umowa obowiązuje do 2024 roku. więcej

Jakub Bielak ambasadorem marki Navitel

Dziennikarz i prezenter TVN Turbo Jakub Bielak został ambasadorem marki urządzeń do nawigacji samochodowej Navitel. Umowę podpisano na trzy lata. więcej

PwC z kampanią rekrutacyjną ,,People Story"

29 maja ruszy cykl "People Story" w którym firma rekrutacyjna PwC pokaże zawodową codzienność swoich konsultantów i managerów. Akcję realizują Kamila Goryszewska, prowadząca podcasty oraz vloger Adrian Kilar. więcej

Czekolady premium Wawel w nowej odsłonie

Producent słodyczy Wawel wprowadza dwa nowe warianty czekolad premium: Gorzka z cząstkami miętowymi 70% cocoa i Gorzka z drobinkami kawy i ziarna kakaowego 70% cocoa. Uzupełniają one portfolio złożone z marek czekolad: Gorzka Extra 90% cocoa, Gorzka Klasyczna 70% cocoa i Gorzka ze skórką pomarańczy 70% cocoa. więcej

WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"

Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
W tym tygodniu zapadnie ostateczna decyzja czy Ruch przetrwa

W środę, 29 maja br. ma zapaść decyzja sądu dotycząca układów w Ruchu - jeśli zatwierdzi on dwa postępowania układowe, PKN Orlen po przejęciu kolportera prasy od Alior Banku - stanie się właścicielem będącej na skraju bankructwa spółki. więcej

Związkowcy w Agorze przeciw podwyżce dla rady nadzorczej. ,,Trwają zwolnienia, ciągle słyszymy: nie ma pieniędzy"

Władzie działającego w Agorze i Inforadiu związku zawodowego NSZZ „Solidarność” mocno skrytykowały plan znaczącego podwyższenia wynagrodzenia członkom rady nadzorczej Agory. - Nasza komisja działa niespełna 8 lat, negocjowaliśmy warunki 5 zwolnień zbiorowych, co daje średnią na półtora roku. Ci, którzy zachowali pracę, musieli się godzić na cięcia wynagrodzeń i honorariów, nieodpłatne przejmowanie dodatkowych obowiązków po zwolnionych, ogólne pogarszanie warunków pracy, na każdym kroku słysząc „spółka nie ma pieniędzy” - opisują. więcej

,,Gazeta Wyborcza" z kolejną ,,Czarną księgą" - o pedofilii w polskim Kościele

We wtorek, 28 maja do „Gazety Wyborczej” (Agora) zostanie dołączona „Czarna księga pedofilii w polskim Kościele”. Magazyn liczy 24 strony. Za jego przygotowanie odpowiada Marcin Kącki. więcej

,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży w I kwartale, ,,Podróże" na plusie

Liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych w pierwszym kwartale br. był „National Geographic Polska”, który jednak odnotował największy spadek w zestawieniu. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Żarty z jedynki ,,Gazety Wyborczej" o zwycięstwie wyborczym PiS ,,o włos" nad KE

Opisując sondażowe wyniki wyborów do Parlamentu Europejskiego, „Gazeta Wyborcza” stwierdziła na pierwszej stronie, że „PiS wygrywa o włos”. Żartowało z tego wielu dziennikarzy, zwłaszcza że ostatecznie przewaga partii rządzącej nad KE okazała się dużo wyższa. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Serial ,,Pod powierzchnią 2" od 17 czerwca w player.pl, dopiero jesienią w TVN

W poniedziałek, 17 czerwca br. w serwisie player.pl przedpremierowo zadebiutuje pierwszy odcinek drugiego sezonu „Pod powierzchnią” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kolejne odcinki będą udostępniane co tydzień, a premiera serialu w TVN planowana jest na jesień. więcej

Wirtualna Polska: rada nadzorcza ustali pensje zarządu i zdecyduje o wydatkach zadłużających spółkę powyżej 3,5x EBITDA

W Krajowym Rejestrze Sądowym zarejestrowano przyjęte niedawno zmiany w statucie Wirtualnej Polski, zgodnie z którymi rada nadzorcza uzyskała dodatkowe uprawnienia: ustalenie wynagrodzeń zarządu oraz wyrażanie zgody na transakcje powodujące wzrost zadłużenia spółki powyżej 3,5-krotności rocznego zysku EBITDA. więcej

Freelancerzy zarabiają słabo, pracują głównie dla mikrofirm

Freelancerzy pracują w Polsce najczęściej jako specjaliści ds. social media, copywriterzy i graficy. Niemal połowa tych specjalistów zarabia miesięcznie do tysiąca złotych. Zleceniodawcami "wolnych strzelców" w znakomitej większości są małe firmy - pokazuje badanie Useme. więcej

Najtańsze zakupy zrobimy w Auchan, najdroższe na Frisco.pl

Średnia wartość koszyka zakupowego z najpopularniejszymi produktami w sieci Auchan wynosi 210,32 zł, a w sklepie internetowym Frisco.pl 245, 59 zł - pokazuje badanie ASM Sales Force Agency.  więcej

Tidal partnerem Orange Warsaw Festival, w konkursie do wygrania pięć karnetów na wydarzenie

Platforma muzyczna Tidal dołączyła do partnerów tegorocznej edycji Orange Warsaw Festival. Użytkownikom zaoferuje specjalną listę przebojów festiwalu oraz konkurs, w którym można wygrać pięć karnetów na wydarzenie. więcej

Jak wykorzystać potencjał danych online i offline do optymalizacji działań mediowych?

Połączenie danych z dwóch światów i ich odpowiednie wykorzystanie w kampanii umożliwiło Orange Polska zwiększenie liczby potencjalnych klientów o 86% przy jednoczesnym obniżeniu wydatków mediowych o 33%. Przeczytaj jak wyglądała wielowymiarowa i kompleksowa współpraca analityczno-mediowa Zespołu Orange Polska i specjalistów z WitBee. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Wynik PiS niedoszacowany. ,,Nie jesteśmy zadowoleni z dokładności wyników wyborów"

Największe poparcie w wyborach do Parlamentu Europejskiego zdobyło Prawo i Sprawiedliwość, w dalszej kolejności Koalicja Europejska, Wiosna i Konfederacja. Okazało się jednak, że wyniki wyborów odbiegają nie tylko od sondaży przedwyborczych, ale i badania exit poll. Eksperci z instytutów badawczych tłumaczą, że te różnice zawsze będą, bo nie są to badania ze sobą porównywalne, głównie ze względu na odmienne metody, warunki i czas realizacji badań. - Nie jesteśmy zadowoleni z dokładności szacowania wyników wyborów na podstawie zrealizowanego w dniu wyborów badania exit poll - przyznaje Paweł Predko, operations director z instytutu Ipsos. więcej

KRRiT uruchomiła rekrutację do pilotażowego badania mediów

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uruchomiła rekrutację do pilotażowego badania konsumpcji mediów nad którym pracuje od kwietnia 2018 roku. Pilotaż oparto o panel liczący 400-500 osób w gospodarstwach domowych. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Plus: bon turystyczny 100 euro za dwa abonamenty online
Asystent Google w Media Expert
Xiaomi sprzedało 10 mln Redmi Note 7
BLIK w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
 
 
 
GOSPODARKA
 
Freelancerzy zarabiają słabo, pracują głównie dla mikrofirm
Najtańsze zakupy zrobimy w Auchan, najdroższe na Frisco.pl
Faktury najsolidniej regulują firmy z Podkarpacia, największe zadłużenie na Opolszczyznie i Podlasiu
BLIK w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
Tauron: 1,2 mld zł EBITDA i 525 mln zł zysku netto w I kwartale br., 15-proc. wzrost wpływów
Agata Wartak prezesem Netmove
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Znamy laureatów festiwalu "Dwa Teatry - Sopot 2019"
HBO zapowiada trzeci sezon serialu "Rozwód"
Film "Aladyn" podbija kina
Powstanie film "Star Wars: Knights of the Old Republic"
Powstanie trzeci sezon serialu "Riviera"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj