ROZWIŃ

Jakub Bielak ambasadorem marki Navitel

Dziennikarz i prezenter TVN Turbo Jakub Bielak został ambasadorem marki urządzeń do nawigacji samochodowej Navitel. Umowę podpisano na trzy lata.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Jakub Bielak ambasadorem marki Navitel
Jakub Bielak

W ramach współpracy, Bielak użyczy głosu do nowej wersji nawigacji Navitela (również w aplikacji mobilnej). Produkt zostanie udostępniony klientom w ciągu najbliższych tygodni. Wizerunek ambasadora będzie widoczny także w kampaniach reklamowych marketara.

Jakub Bielak prowadzi w TVN Turbo programy o tematyce motoryzacyjnej: „Jazda Polska”, Jazda nie polska", "K2 - kierowców dwóch" oraz "Wypad z kraju”. Organizuje też szkolenia związane z bezpieczeństwem jazdy, jest współzałożycielem i prezesem zarządu Akademii Bezpiecznej Jazdy w Warszawie.

- Wybór nowego ambasadora marki nie jest przypadkowy. Na rynku elektroniki użytkowej firma Navitel znana jest przede wszystkim z rozwiązań dla kierowców, stąd decyzja o nawiązaniu współpracy właśnie z Kubą Bielakiem. Umiejętności naszego ambasadora, poparte wieloletnią praktyką  oraz ogólna wiedza dotycząca prowadzenia pojazdu są dla nas niezwykle ważne w procesie edukacji początkujących kierowców. Obecnie chcemy skoncentrować się na poprawie bezpieczeństwa na drogach. Wierzę, że razem uda nam się osiągnąć zamierzony cel. Na koniec dodam, że to dopiero pierwszy krok w stronę rozwoju nowego projektu, który wkrótce planujemy wdrożyć - opowiada Tobiasz Jankowski, CEO Navitel Europe.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów