Jak podaje agencja badawcza COMvergence, w ubiegłym roku Aldi wydało na media na całym świecie ok. 925 mln dol.
Wcześniej Publicis obsługiwała mediowo Aldi na kluczowych rynkach, takich jak USA i Wielka Brytania, za pośrednictwem agencji Starcom. We Włoszech budżet obsługiwało WPP Media. Teraz, dzięki nowemu porozumieniu, Publicis będzie obsługiwać wszystkie rynki, na których działa Aldi.
W Polsce Aldi mediowo obsługiwane jest przez agencję The&partnership należacą do GroupM - po wygranym pod koniec 2023 roku przetargu, w którym budżet tego klienta stracił Carat (dentsu Polska).

Obecny przetarg zarządzany był globalnie przez Ebiquity.
– Grupa Aldi Nord regularnie i rutynowo przeprowadza przegląd istniejących umów oraz partnerstw. Proces przetargowy, o którym mowa, jest realizowany wspólnie z Grupą Aldi South w ramach naszego stałego zaangażowania w optymalizację efektywności operacyjnej oraz globalnego podejścia do pewnych procesów. Aby zapewnić uczciwość i integralność przetargu mediowego, na tym etapie nie będziemy udzielać dodatkowych informacji – przekazała w styczniu br. w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agata Biernacka, kierownik działu komunikacji Aldi.
Sieć Aldi ma obecnie w Polsce 333 sklepy.











