Najwięcej zgłoszeń do tegorocznej edycji PR Wings wpłynęło w kategoriach Kampania edukacyjna, ESG i CSR oraz Angażujący event.
– Rekordowe 211 zgłoszeń pokazuje, że PR Wings to konkurs, w którym warto zaistnieć. Nagroda pozwala agencjom i firmom wyróżnić się na tle innych i budować pozycję liderów w swojej dziedzinie. To także forma docenienia codziennej pracy ludzi stojących za kampaniami public relations – mówi Bartłomiej Rajchert, prezes zarządu SAPR.
PR Wings po raz piąty
Nagrody PR Wings przyznawane są w 29 kategoriach, w tym w 18 kategoriach głównych: Angażujący event, Custom Publishing, Employer Branding, ESG i CSR, Kampania edukacyjna, Kampania pro bono, Komunikacja B2B, Komunikacja kryzysowa, Komunikacja wewnętrzna, Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI, Media Relations, Media społecznościowe i influencer marketing, Mistrzowska skuteczność, Ochrona przed dezinformacją, PR korporacyjny, PR produktowy, PR terytorialny, Public Affairs i lobbing.

11 kategorii sektorowych to: Branża FMCG, Branża motoryzacyjna, Finanse i ubezpieczenia, Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura, PR instytucji publicznych, Przemysł, chemia, energetyka, Rolnictwo, Rynek zdrowia, Sport, turystyka, hotelarstwo, Technologia i innowacje, Transport, spedycja, logistyka.
– Największą popularnością cieszyły się kategorie Kampania edukacyjna, ESG i CSR oraz Angażujący event – tam dzieje się dziś najwięcej i te projekty firmy chcą pokazywać. Zgłoszenia nadesłały zarówno agencje PR, międzynarodowe korporacje, banki i znane lokalne firmy, fundacje, stowarzyszenia, jak i instytucje publiczne oraz uczelnie. To pokazuje, że jakościowa i efektywna komunikacja jest dziś potrzebna właściwie wszędzie – mówi Jakub Zajdel, wiceprezes zarządu SAPR, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego PR Wings.

19 września ruszy głosowanie jury liczącego 95 ekspertów i ekspertek ze świata mediów, biznesu, organizacji branżowych oraz środowiska akademickiego, a także jury Nagrody Specjalnej SAPR przyznawanej przez przedstawicieli agencji zrzeszonych w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations.
Finalistów poznamy pod koniec października, a uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 17 listopada w Event Hall w Fabryce Norblina w Warszawie.
Organizatorem konkursu PR Wings jest Stowarzyszenie Agencji Public Relations.

Patronem medialnym PR Wings jest portal Wirtualnemedia.pl.











