Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 7 Czerwca 2019
 
 
 
Droższy cennik Play winduje kursy także Orange i Cyfrowego Polsatu. Czy to koniec wojny cenowej telekomów?
 
Po tym jak w środę Play ogłosił podwyżki cen w ofercie abonamentowej, w czwartek mocno wzrosły kursy giełdowe także Orange Polska i Cyfrowego Polsatu (właściciela Plusa). Telekomy wydają dużo na rozbudowę sieci internetowej, a klienci są coraz mniej wyczuleni na wzrosty cen, więc wojna cenowa nie jest już priorytetem - komentują dla Wirtualnemedia.pl analitycy sektora telekomunikacyjnego. więcej
 
 
Wojciech Mann trafi przed Komisję Etyki Polskiego Radia za wypowiedź o premierze Morawieckim
 
Komisja Etyki Polskiego Radia zajmie się wypowiedzią Wojciecha Manna na antenie Trójki, w której mówił o skojarzeniu piosenki „Neandertalczyk” z premierem Mateuszem Morawieckim. - Nie komentuję, czekam - mówi Mann portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Katarzyna Bosacka szykuje swój kanał na YouTubie. ,,Miałam już pięć propozycji nowej pracy"
 
Dziennikarka Katarzyna Bosacka, która właśnie rozstała się z TVN Style, uruchomi w sierpniu własny kanał na YouTube. Będzie nazywał się „Eko Bosacka” i dotyczył m.in. zdrowej  żywności. - Ona jest marką w swojej dziedzinie, warto wykorzystać taki potencjał - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Wojciech Krzyżaniak, dziennikarz zajmujący się telewizją. więcej
 
 
Sąd nakazał dwa sprostowania w TVP Info informacji o Bertoldzie Kittelu z TVN24
 
Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał wyrok z pierwszej instancji nakazujący TVP Info publikację dwóch sprostowań dotyczących informacji o dziennikarzu „Superwizjera” TVN Bertolda Kittela. W kwietniu w podobnym procesie nakazano publikację sprostowania w „Wiadomościach”, na razie się tam nie pojawiło. więcej
 
 
Polski startup Infermedica pozyskał od inwestorów 14 milionów złotych
 
Infermedica, wrocławski startup wykorzystujący sztuczną inteligencję do wstępnego diagnozowania pacjentów, pozyskał od inwestorów 14 mln zł (3,65 mln dolarów). Środki przeznaczy na ekspansję w USA i Europie oraz przyspieszenie rozwoju technologii. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Sprzedaż "Gazety Wyborczej" spadła do 86 tys., ,,Gazeta Polska Codziennie" do 13 tys. Liderem ,,Fakt" więcej
 
Stagnacja na polskim rynku reklamowym. Tylko internet i kina na plusie [RAPORT] więcej
 
Nowa makieta ,,Gazety Wyborczej" z większym oddechem, nawiązuje do tradycji. Parę rzeczy do poprawy (opinie) więcej
 
,,Fakty" na czele programów informacyjnych. Wszystkie dzienniki ze wzrostem widowni w maju więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Account Manager (Podróże) Grupa ZPR Media
Menedżer ds. Produktu Digital/E-commerce TVN
Senior Copywriter Agencja reklamowa Twożywo
MULTIMEDIA ACCOUNT MANAGER Edipresse Polska
Kierownik Oddziału, Fakt Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
Event Manager Gremi Media
Junior Media Planner Grupa ZPR Media
Młodszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych TVN
Product Manager, Newsweek & Forbes Ringier Axel Springer Media
Dokumentalista / Researcher TVN
E-commerce Business Data Scientist / Analityk Danych Biznesu E-commerce Agora
Specjalista SEO Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. Digital Marketing Sprzedaż subskrypcji cyfrowych Polityka
Inżynier Wozu Transmisyjnego EKSTRAKLASA LIVE PARK
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Droższy cennik Play winduje kursy także Orange i Cyfrowego Polsatu. Czy to koniec wojny cenowej telekomów?

Po tym jak w środę Play ogłosił podwyżki cen w ofercie abonamentowej, w czwartek mocno wzrosły kursy giełdowe także Orange Polska i Cyfrowego Polsatu (właściciela Plusa). Telekomy wydają dużo na rozbudowę sieci internetowej, a klienci są coraz mniej wyczuleni na wzrosty cen, więc wojna cenowa nie jest już priorytetem - komentują dla Wirtualnemedia.pl analitycy sektora telekomunikacyjnego. więcej

Sąd nakazał dwa sprostowania w TVP Info informacji o Bertoldzie Kittelu z TVN24

Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał wyrok z pierwszej instancji nakazujący TVP Info publikację dwóch sprostowań dotyczących informacji o dziennikarzu „Superwizjera” TVN Bertolda Kittela. W kwietniu w podobnym procesie nakazano publikację sprostowania w „Wiadomościach”, na razie się tam nie pojawiło. więcej

Prezydent Opola nie musi przepraszać TVP. Sąd oddalił pozew nadawcy

Po rocznym procesie Sąd Okręgowy w Opolu oddalił w czwartek pozew o ochronę dóbr osobistych, jaki TVP wytoczyła prezydentowi tego miasta Arkadiuszowi Wiśniewskiemu. Poszło o nagranie, w którym prezydent odnosił się do krytycznych materiałów lokalnego oddziału TVP.  - Sąd potwierdził, że nasze działania mieściły się w granicach prawa - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Katarzyna Oborska-Marciniak, rzecznik prasowy ratusza. więcej

,,Na sygnale" zyskało 100 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem

Właśnie zakończony sezon serialu „Na sygnale” oglądało średnio 2,20 mln osób, o 100 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresem rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 35,49 mln zł. więcej

Trwają castingi do ,,The Voice Kids 3". Emisja zimą 2020 roku w TVP2

Telewizja Polska właśnie poszukuje uczestników do trzeciej edycji talent-show „The Voice Kids”. Produkcja na antenie TVP2 będzie emitowana w zimowej ramówce 2020 roku. więcej

Amerykanie więcej czasu spędzają w smartfonach niż przed telewizorem. Dominują aplikacje mobilne

W 2019 roku ilość czasu spędzana przez Amerykanów przy urządzeniach mobilnych wyniesie średnio 3 godziny i 43 minuty i po raz pierwszy w historii przewyższy liczbę godzin poświęcanych codziennie na oglądanie telewizji - wynika z prognoz eMarketera. Najwięcej czasu Amerykanie poświęcają w smartfonach na korzystanie z aplikacji muzycznych i obecność w mediach społecznościowych. więcej

ProSiebenSatSat.1 i RTL zawierają sojusz. Będą walczyć reklamowo z Google i Facebookiem

Dwaj niemieccy nadawcy - ProSiebenSat.1 i RTL Deutschland zapowiedziały współpracę. Obie stacje zamierzają uruchomić wspólną platformę reklamową, dzięki której będą mogły razem kierować do reklamodawców swoją ofertę i skutecznie walczyć o przychody z reklam z największymi graczami na rynku, takimi jak Google i Facebook. więcej

Lifetime pokaże film o pierwszym roku małżeństwa księcia Harrego i księżnej Meghan

W niedzielę, 9 czerwca, o godz. 18.00 na kanale Lifetime, premierę będzie miał film fabularny „Harry i Meghan: królewski mezalians”. Obraz wyreżyserował Menhaj Huda, a w rolach tytułowych wystąpią Charlie Field i Tiffany Smith. więcej

Jacek Łęski z TVP przepychał się z ochroniarzami prezydent Gdańska. ,,Spotkanie z mediami to laurki i kanapki"

Prezydent Gdańska, Aleksandra Dulkiewicz, przerwała konferencję prasową po pytaniu zadanym jej przez dziennikarza TVP Info Jacka Łęskiego. - Dziennikarz agresywnym zachowaniem zakłócił spotkanie, jest nam bardzo przykro - informuje portal Wirtualnemedia.pl Olimpia Schneider z referatu prasowego UM w Gdańsku. - Żadnego wyrywania słuchawki nie było. To ja byłem szarpany i wypychany na chama z konferencji prasowej przez przybocznych pani prezydent - zapewnił Łęski. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Wojciech Mann trafi przed Komisję Etyki Polskiego Radia za wypowiedź o premierze Morawieckim

Komisja Etyki Polskiego Radia zajmie się wypowiedzią Wojciecha Manna na antenie Trójki, w której mówił o skojarzeniu piosenki „Neandertalczyk” z premierem Mateuszem Morawieckim. - Nie komentuję, czekam - mówi Mann portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio France szykuje zwolnienia. 390 pracowników z wypowiedzeniami

Państwowa francuska stacja Radio France zapowiedziała że w najbliższych trzech latach zwolni do 390 swoich pracowników. To efekt porozumienia nadawcy ze związkami zawodowymi, zwolnienia są częścią oszczędności obliczonych na 60 mln euro. więcej

 
Ewelina Steczkowska p.o. rzecznika prasowego Polskiego Radia

Ewelina Steczkowska przejęła obowiązki p.o. rzecznik prasowej Polskiego Radia. Zastąpiła na tym stanowisku tymczasową rzecznik, Monikę Kuś. więcej

 
Budżet KRRiT: 14,5 mln zł na wynagrodzenia pracowników

Dochody Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wyniosły w ubiegłym roku 38 mln 608 tys. zł, a wydatki 26 mln 389 tys. zł. Na wynagrodzenia pracowników wydano łącznie 14 mln 521 tys. zł, zatrudnionych na etatach były 152 osoby. więcej

 
Radio Szczecin liderem słuchalności, Radio ZET i RMF FM na podium

Liderem rynku radiowego w Szczecinie jest Radio Szczecin. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Dariusz Zatorski i Jarek Ziębiński z nagrodą KTR Hall of Fame 2019

W tym nagrody specjalne konkursu KTR Hall of Fame odbiorą Dariusz Zatorski oraz Jarek Ziębiński. więcej

Walka z ad fraud. Jak ustrzec swój budżet?

Niestety większość osób, które zarządzają wydatkami, planując i kupując media digital, marnuje budżet. Smutna prawda jest taka, że nawet najlepiej zaplanowane kampanie pod kątem strategicznym i taktycznym, całościowo przemyślane i dobrane grupy celowe, wyjątkowe i angażujące kreacje nie uchronią nad przed utratą części budżetu. Pytanie brzmi: jaki procent  środków którymi dysponujemy został źle zainwestowany oraz jaki jest tego powód: niedopatrzenie, brak wiedzy a może dzieje się tak z premedytacją? W końcu KPI na koniec kwartału muszą wypaść zadowalająco - pisze Przemysław Bryk, Project Manager OmniConsole (Digital Resolution). więcej

Stuu, 4Dreamers, Kinga Sawczuk, Marysia Jeleniewska i Magda Bereda w kampanii Fanty ,,Fabryka śmiechu" (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa napoju Fanta (produkowanego przez Coca-Cola Poland Services), której bohaterami są twórcy internetowi: Stuu, Kinga Sawczuk, Marysia Jeleniewska i Magda Bereda, a także zespół 4Dreamers. Akcja jest realizowana pod hasłem „Fabryka śmiechu”. więcej

Anna Jezierska client managing partnerem w MullenLowe MediaHub

Anna Jezierska objęła stanowisko client managing partnera w domu mediowym MullenLowe MediaHub. W agencji pracuje od 2000 roku. więcej

Daria Zawiałow, Ralph Kaminski i Schafter w pierwszej muzycznej odsłonie Puma Talents (wideo)

Puma rozpoczyna najnowszą odsłonę projektu Puma Talents pod hasłem „Talent is not a crime”, w ramach którego Daria Zawiałow, ambasadorka programu i marki, zaprosiła do współpracy dwóch artystów – Ralpha Kaminskiego i Schaftera. Wspólnie nagrali piosenkę „Czy Ty słyszysz mnie?”. Kampanię przygotowały Havas Media, OTO Film, high& oraz Aliganza. więcej

Innova Capital przejmuje agencję CS Group Polska, zapowiada kolejne inwestycje w marketing internetowy

Fundusz private equity Innova Capital podpisał umowę kupna większościowego pakietu akcji firmy CS Group Polska oferującej usługi marketingu internetowego dla małych i średnich firm. Transakcja zostanie sfinalizowana po uzyskaniu zgody od UOKiK-u. więcej

Mediaplus wspiera sprzedaż samochodów Mini w internecie

Dom mediowy Mediaplus, należący do Group One rozpoczyna obsługę marki samochodów Mini (BMW Group). To wynik wygranego przez agencję przetargu. więcej

Danone wprowadza ŚniaDanio, przekąskę promują Mały Głód i Burczek (wideo)

Danone Polska poszerzył ofertę marki Danio o nową przekąskę - ŚniaDanio. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Małego Głoda i Burczka przygotowana przez agencje H2O Creative i VMLY&R. więcej

Heinz spełnia marzenie Eda Sheerana, wprowadzi Edchup, także w Polsce

Ed Sheeran oficjalnie rozpoczyna współpracę z firmą Heinz. Po tym, jak muzyk kilka miesięcy temu zaproponował firmie, że chętnie weźmie udział w reklamie jej ketczupu, ta postanowiła wprowadzić specjalną linię produktu Edchup i będzie go reklamować spotem autorstwa muzyka. Produkt ma być dostępny również w Polsce -wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Ronaldinho w reklamie Warki skacze na piwo ze spadochronem (wideo)

Zaczęła się główna część kampanii reklamowej wspierającej loterię piwa Warka (produkowanego przez Grupę Żywiec), której ambasadorem jest były brazylijski piłkarz Ronaldinho. Akcję przygotowały i realizują firmy Agencja 2012, Global Shopper Marketing, The Digitals, Starcom i Roots. więcej

,,I wszystko gra" w reklamie firmy bukmacherskiej forBET (wideo)

Firma forBET Zakłady Bukmacherskie rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „I wszystko gra”. Przygotowała ją wspólnie z firmami marketingowymi Video Ex Machina i Adstore. więcej

Mery Spolsky, Ola Nowak i Vogule Poland w reklamach napoju Mazagrande (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa napoju z ekstraktem kawowym Mazagrande produkowanego przez Tchibo. W reklamach występują m.in. Ola Nowak, Mery Spolsky i autorzy Vogule Poland. więcej

Natalia Lewandowska, KatkaVlog, Julia Żugaj, Julita Juchnowicz i Marlena Sojka w polskiej odsłonie kampanii Always #JakDziewczyna

Ruszyła lokalna, polska odsłona globalnej kampanii marki podpasek i wkładek higienicznych Always #JakDziewczyna. Do akcji zaproszono influencerki reprezentujące młode pokolenie - Natalię Lewandowską, KatkęVlog, Julię Żugaj, Julitę Juchnowicz i Marlenę Sojkę. więcej

Pierwszy żeński manekin do nauki udzielania pierwszej pomocy (wideo)

Agencja reklamowa Joan z Nowego Jorku stworzyła pierwszy żeński manekin do ćwiczenia resuscytacji krążeniowo-oddechowej. Skłoniły ją do tego badania, z których wynika, że kobiety są mniej chętnie reanimowane niż mężczyźni. więcej

Mariusz Pitura: z Walk Creative do Scholz&Friends Warszawa

Do agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył Mariusz Pitura na stanowisko creative group head w zespole zarządzanym przez Józka Dutkiewicza, creative directora agencji. Ostatnio pracował w Walk Creative. więcej

Orkiestra na polu pomidorów w reklamie ketchupu Kotlin

Marka ketchupu Kotlin (Maspex Wadowice) ruszyła z kampanią „Nikt tak nie podchodzi do ketchupu”. Realizację powierzono agencji Big Picture. więcej

Podcasty coraz atrakcyjniejsze dla amerykańskich reklamodawców. Ponad 678 mln dolarów nakładów w 2019 roku

W 2018 roku wydatki amerykańskich reklamodawców na promocję w podcastach były wyższe o 53 procent niż rok wcześniej, a w 2019 roku osiągną poziom ponad 678 mln dolarów - wynika z raportu przygotowanego wspólnie przez organizację IAB oraz firmę PwC. Na razie środki przeznaczane na tę formę audio pomimo wzrostów nie mają większego znaczenia dla tortu reklamowego w USA, gdzie w tym roku na reklamę telewizyjną pójdzie z górą 70 mld dolarów. więcej

Spotify reklamuje w polskich miastach ofertę dla studentów

W Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu stanęły reklamy promujące ofertę Spotify dla studentów. Autorką projektów jest polska ilustratorka Beata Śliwińska Barrakuz. więcej

Na reklamie Renault w Bukareszcie cena auta spada, gdy rośnie zanieczyszczenie powietrza

Koncern Renault, by zachęcić mieszkańców Bukaresztu do zakupu nowego modelu samochodu Zoe zainstalowało w centrum miasta cyfrowy billboard. Pokazana na nim cena auta maleje w momencie, gdy rośnie zanieczyszczenie powietrza. Za strategię i realizację tego projektu odpowiada agencja Publicis Romania. więcej

Pikantne Berlinki w trzech nowych smakach (wideo)

Parówki Berlinki są dostępne w trzech nowych, limitowanych smakach: pepperoni, chilli i jalapeno. Towarzyszy temu kampania reklamowa i konkurs dla konsumentów, za którą odpowiadają Publicis, Film Produkcja i Human Ark. więcej

Co drugi Polak czeka na letnie wyprzedaże

Początkiem czerwca sklepy zaczynają oferować klientom produkty po obniżonych cenach. I to właśnie letnie promocje interesują konsumentów najbardziej - wynika z badania IBRIS. więcej

Podróbki towarów to 261 mld zł straty rocznie w UE. W Polsce: 9,5 mld zł

Bezpośrednie roczne straty z powodu podrabiania i piractwa w 11 kluczowych sektorach gospodarki UE to 261 mld zł - wynika z szacunkowych danych Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO). więcej

Film rekrutacyjny traktujący o kwestiach klimatycznych i ekologicznych w nowej globalnej kampanii Danfoss (wideo)

Firma Danfoss rozpoczyna globalną kampanię i tworzy markę Engineering Tomorrow, której zadaniem będzie komunikowanie roli Danfoss w budowaniu lepszej przyszłości poprzez skoncentrowanie się i zrównoważonym rozwoju. więcej

Mother New York globalną agencją kreatywną Wranglera

Globalną obsługą kreatywną marki jeansów Wrangler zajmie się agencja reklamowa Mother New York. To efekt rozstrzygniętego po kilku miesiącach przetargu. więcej

Kajetan Kajetanowicz twarzą kampanii Delphi Technologies

Kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz jest twarzą kampanii reklamowej Delphi Technologies, dostawcy rozwiązań motoryzacyjnych i usług dla segmentu aftermarket. Zasięg akcji obejmie Polskę i inne kraje Europy Środkowo-Wschodniej. więcej

Opus B wygrywa przetarg Wyborowej

Agencja Opus B zwyciężyła w przetargu na digitalową obsługę marki Wyborowa (Pernod Ricard). więcej

Co wyróżnia kategorię Performance marketing/e-commerce w Effie 2019?

Branża Performance marketing/e-commerce, pod wieloma względami różni się od tradycyjnych form działań marketingowych i komunikacyjnych. Biorąc pod uwagę jej specyfikę, organizatorzy Effie Poland od tego roku wprowadzili zmiany w formularzu zgłoszeniowym tej kategorii. To na pewno ułatwi zgłaszającym opisanie kampanii, a jurorom ich ocenę. Warto jednak wiedzieć na co zwrócić uwagę, by dobrze wypełnić formularz. więcej

Jason Lusty globalnym dyrektorem marketingu Seata

Jason Lusty został globalnym dyrektorem marki Seat w Volkswagen Group. Zastąpił na tym stanowisku Susan Franz, która objęła funkcję head of brand communication&content marketing w Audi, również należącym do VW Group.   więcej

WP Kobieta z nową linią programową pod hasłem ,,Jestem, jaka chcę być"

Redakcja serwisu tworzy treści dla kobiet otwartych, ciekawych świata i śledzących trendy. Zgodnie z nową misją, kobiety w serwisie znajdą wszystko, co warto wiedzieć, by żyć lepiej. Zakres tematów w WP Kobieta oraz sposób pisania sformułowano na nowo. Inspiracją do zmian był m.in. raport „Lepsi my. Teczka trendów dobrego życia” 4P/2018. Linię programową pod hasłem „Jestem, jaka chcę być” zaprezentowano na śniadaniach prasowych. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Gremi Media nie wypłaci dywidendy, zysk na kapitał zapasowy

Rada nadzorcza Gremi Media (wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) pozytywnie oceniła propozycję zarządu, żeby zeszłoroczny zysk spółki prawie w całości przeznaczyć na kapitał zapasowy. Tak samo zaopiniowała wyjaśnienia zarządu dotyczące niezmienienia wyceny udziałów spółki zależnej Kariera.pl, która zawiesiła działalność. więcej

Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne z dużymi spadkami, ,,Kurier Poranny" najbardziej w dół

W kwietniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Kurier Poranny” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Freedom House: wolność mediów w Polsce na trójkę, lepiej jest w USA, Niemczech i Skandynawii

Według organizacji Freedom House poziom wolności mediów w Polsce w skali 0-5 wynosi obecnie trzy, tak samo jak m.in. we Włoszech, Hiszpanii i Grecji. Zerowe oceny otrzymały m.in. Rosja, Białoruś, Chiny, Arabia Saudyjska i ZEA, a czwórki - Francja, Niemcy, Wielka Brytania i USA. więcej

Google, IBM, ,,Vogue" i Nielsen wspierają Paradę Równości, ,,Gazeta Wyborcza" z codziennym newsletterem LGBT+

Z okazji Parady Równości, która w sobotę odbędzie się w Warszawie, „Gazeta Wyborcza” (Agora) przygotowuje specjalne wydania swojego newslettera dla społeczności LGBT+. Na samej demonstracji będzie natomiast rozdawać kody do swojej prenumeraty cyfrowej. Paradę wspierają też m.in. Google, Discovery, MTV Pride, Nielsen, IBM, Microsoft i „Vogue”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Katarzyna Bosacka szykuje swój kanał na YouTubie. ,,Miałam już pięć propozycji nowej pracy"

Dziennikarka Katarzyna Bosacka, która właśnie rozstała się z TVN Style, uruchomi w sierpniu własny kanał na YouTube. Będzie nazywał się „Eko Bosacka” i dotyczył m.in. zdrowej  żywności. - Ona jest marką w swojej dziedzinie, warto wykorzystać taki potencjał - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Wojciech Krzyżaniak, dziennikarz zajmujący się telewizją. więcej

Allegro wprowadza panel ,,Jakość mojej sprzedaży". Pomoże sprzedawcom ocenić własną skuteczność

Allegro wprowadziło do swojej oferty nowe narzędzie skierowane do sprzedawców. Panel o nazwie „Jakość mojej sprzedaży” ma pomóc firmom ocenić jaka jest ich jakość obsługi klientów i skuteczność biznesowa na Allegro. więcej

Amerykanie więcej czasu spędzają w smartfonach niż przed telewizorem. Dominują aplikacje mobilne

W 2019 roku ilość czasu spędzana przez Amerykanów przy urządzeniach mobilnych wyniesie średnio 3 godziny i 43 minuty i po raz pierwszy w historii przewyższy liczbę godzin poświęcanych codziennie na oglądanie telewizji - wynika z prognoz eMarketera. Najwięcej czasu Amerykanie poświęcają w smartfonach na korzystanie z aplikacji muzycznych i obecność w mediach społecznościowych. więcej

Podcasty coraz atrakcyjniejsze dla amerykańskich reklamodawców. Ponad 678 mln dolarów nakładów w 2019 roku

W 2018 roku wydatki amerykańskich reklamodawców na promocję w podcastach były wyższe o 53 procent niż rok wcześniej, a w 2019 roku osiągną poziom ponad 678 mln dolarów - wynika z raportu przygotowanego wspólnie przez organizację IAB oraz firmę PwC. Na razie środki przeznaczane na tę formę audio pomimo wzrostów nie mają większego znaczenia dla tortu reklamowego w USA, gdzie w tym roku na reklamę telewizyjną pójdzie z górą 70 mld dolarów. więcej

Spotify reklamuje w polskich miastach ofertę dla studentów

W Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu stanęły reklamy promujące ofertę Spotify dla studentów. Autorką projektów jest polska ilustratorka Beata Śliwińska Barrakuz. więcej

Ringier Axel Springer Polska liderem w kategorii zdrowie i medycyna

Według danych Gemius/PBI za kwiecień 2019 grupa Ringier Axel Springer Polska zajmuje pierwsze miejsce w kategorii „Zdrowie i medycyna” pod względem liczby realnych użytkowników. W porównaniu z danymi z ubiegłego roku, liczba RU serwisów Medonet i Onet Zdrowie spektakularnie wzrosła - o ponad 100 proc. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Co drugi Polak czeka na letnie wyprzedaże

Początkiem czerwca sklepy zaczynają oferować klientom produkty po obniżonych cenach. I to właśnie letnie promocje interesują konsumentów najbardziej - wynika z badania IBRIS. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Patrycja Kwiatkowska-Mizera dyrektor zarządzającą R4S Consulting

Patrycja Kwiatkowska-Mizera, wcześniej związana m.in. z  Kaufland Polska, została dyrektor zarządzającą w agencji R4S Consulting. - Praca w tak szybko rozwijającej się spółce jak R4S Consulting jest dla mnie fantastycznym wyzwaniem. Bardzo silny zespół nadaje firmie niezwykłej dynamiki - mówi Kwiatkowska-Mizera. więcej

Ewelina Steczkowska p.o. rzecznika prasowego Polskiego Radia

Ewelina Steczkowska przejęła obowiązki p.o. rzecznik prasowej Polskiego Radia. Zastąpiła na tym stanowisku tymczasową rzecznik, Monikę Kuś. więcej

Platinium Cast wygrywa przetarg Noble Place

Platinium Cast wygrała przetarg w zakresie działań PR oraz obsługi mediów społecznościowych dla Noble Place, sieci butików premium. więcej

Ewa Wójcikowska w zespole Platinium Cast

Do zespołu agencji Platinium Cast dołączyła Ewa Wójcikowska. Objęła stanowisko head of PR beauty team. więcej

Osiem osób awansowało w 24/7Communication

W agencji 24/7Communication awanse otrzymali: Magdalena Klejment, Dorota Piejko-Foltyn, Karolina Partyka, Katarzyna Czajkowska, Aleksandra Jasińska, Karolina Papis, Rafał Śliwczyński i Szymon Marczak. więcej

On Board PR i Think Kong to teraz On Board Think Kong

Agencje On Board PR i Think Kong działają od teraz pod wspólną marką On Board Think Kong (OBTK) i integrują ofertę. Kierują nią Norbert Ofmański i Norbert Kilen. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Droższy cennik Play winduje kursy także Orange i Cyfrowego Polsatu. Czy to koniec wojny cenowej telekomów?
Polski startup Infermedica pozyskał od inwestorów 14 milionów złotych
Smartfon Nokia 2.2 za 549 zł. Wracają obudowy Xpress-on (wideo)
Pierwszy żeński manekin do nauki udzielania pierwszej pomocy (wideo)
Amerykanie więcej czasu spędzają w smartfonach niż przed telewizorem. Dominują aplikacje mobilne
Szefowa brytyjskiego Ofcomu odchodzi ze stanowiska. Będzie zarządzać siecią John Lewis za 990 tys. funtów rocznie
Flying-V - Holendrzy projektują samolot przyszłości
IKEA będzie sprzedawać gadżety dla graczy (wideo)
GS110 - nowy smartfon Gigaset za 499 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
Polski startup Infermedica pozyskał od inwestorów 14 milionów złotych
Heinz spełnia marzenie Eda Sheerana, wprowadzi Edchup, także w Polsce
Pierwszy żeński manekin do nauki udzielania pierwszej pomocy (wideo)
Flying-V - Holendrzy projektują samolot przyszłości
Co drugi Polak czeka na letnie wyprzedaże
IKEA będzie sprzedawać gadżety dla graczy (wideo)
Podróbki towarów to 261 mld zł straty rocznie w UE. W Polsce: 9,5 mld zł
Škoda nową sub-marką iV wkracza w erę elektromobilności
PKO BP ze wzrostami w bankowości mobilnej, 3,5 mln aktywnych aplikacji IKO
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Koniec serialu "The Ranch" Ashtona Kutchera
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj