Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 6 Marca 2020
 
 
 
Państwowe spółki w ub.r. wydały 1,23 mld zł na reklamy. Po ponad 100 mln zł w TVP, TVP2 i Polsacie
 
Spółki Skarbu Państwa w ciągu ostatnich pięciu lat wydały na reklamę ponad 4 mld zł brutto, z czego 1,23 mld zł w 2019 roku. Najwięcej tych pieniędzy trafiło do telewizji - wynika z analizy opracowanej przez prof. Tadeusza Kowalskiego z Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Z raportu wynika, że wśród nadawców telewizyjnych to Telewizja Polska była najbardziej uprzywilejowana jeśli chodzi o wydatki reklamowe państwowych firm. więcej
 
 
Reklamodawcy wskutek koronawirusa zaczynają wstrzymywać kampanie. Szansa dla branży farmaceutycznej
 
Wpływ koronawirusa na wydatki reklamowe w Polsce był do tej pory niezauważalny. Dopiero w ostatnich dniach zaczęły pojawiać się informacje o wstrzymanych lub anulowanych kampaniach - zdradzają portalowi Wirtualnemedia.pl eksperci z domów mediowych. Twierdzą, że w związku z pojawieniem się wirusa w kraju można spodziewać się wzmożonej aktywności firm farmaceutycznych. więcej
 
 
Patrizia Aryton rezygnuje z kampanii wizerunkowych na modelkach. "Jesteś Idealna, kiedy jesteś sobą"
 
Patrizia Aryton - polska marka modowa - rozpoczyna kampanię reklamową promującą kolekcję na sezon wiosna-lato 2020. W duchu hasła „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” autorzy akcji poszukiwanie piękna rozpoczynają od wnętrza wierząc, że najpiękniejsza kobieta, to kobieta żyjąca według swoich zasad. więcej
 
 
74 proc. klientów chce zrezygnować z płatnej telewizji w ciągu pięciu lat. "To początek wojen streamingowych platform"
 
Według raportu Grabyo prawie trzy czwarte konsumentów planuje rezygnację z płatnej telewizji w ciągu pięciu lat. Jako przyczynę badani podają wysoką cenę usług. Marek Sowa, ekspert rynku mediów, uważa, że to "początek wojen streamingowych platform". więcej
 
 
Piwo Książęce z nową platformą komunikacyjną "Książęcy świat piw" i smakiem Irish Ale
 
Kompania Piwowarska rozpoczyna kampanię reklamową piwa Książęce, promującą nową platformę komunikacyjną "Książęcy świat piw". Marka ma w portfolio nowy smak Irish Ale. Działania reklamowe przygotowały Scholz & Friends, Zenith, Dynamo, Televisor, Gong i Tailor Made PR. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Cztery firmy zainteresowane przetargami dotyczącymi nowego badania mediów, w tym Gemius więcej
 
W styczniu wzrosła sprzedaż tylko ,,Super Expressu". ,,Gazeta Wyborcza" najbardziej w dół więcej
 
Starcom i MediaCom na czele domów mediowych w Polsce, GroupM przed Publicis Media wśród koncernów (TOP20 wg RECMA) więcej
 
,,Fakty" liderem w lutym, ,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Teleexpress" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
GRAFIK DO PROJEKTU TELEWIZYJNEGO Jake Vision
Kierownika wsparcia sprzedaży Polska Press
Dyrektor operacyjny ds. digital Wedding Dream Izabela Janachowska
Kierownik Produkcji B3 Films
Realizator Wizji TVP
Operator Obrazu TVP
Grafik Komputerowy TVP
Montażysta TVP
Technik Emisji TVP
Redaktor, Plejada.pl Ringier Axel Springer Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Państwowe spółki w ub.r. wydały 1,23 mld zł na reklamy. Po ponad 100 mln zł w TVP, TVP2 i Polsacie

Spółki Skarbu Państwa w ciągu ostatnich pięciu lat wydały na reklamę ponad 4 mld zł brutto, z czego 1,23 mld zł w 2019 roku. Najwięcej tych pieniędzy trafiło do telewizji - wynika z analizy opracowanej przez prof. Tadeusza Kowalskiego z Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Z raportu wynika, że wśród nadawców telewizyjnych to Telewizja Polska była najbardziej uprzywilejowana jeśli chodzi o wydatki reklamowe państwowych firm. więcej

74 proc. klientów chce zrezygnować z płatnej telewizji w ciągu pięciu lat. "To początek wojen streamingowych platform"

Według raportu Grabyo prawie trzy czwarte konsumentów planuje rezygnację z płatnej telewizji w ciągu pięciu lat. Jako przyczynę badani podają wysoką cenę usług. Marek Sowa, ekspert rynku mediów, uważa, że to "początek wojen streamingowych platform". więcej

Mateusz Borek rozstaje się z Polsatem. ,,Nie wiem, czy będę coś jeszcze komentował"

Dziennikarz piłkarski Mateusz Borek mimo wprowadzenia nowych zasad przez władze Polsatu nie ograniczył swojego zaangażowania w youtube’owy Kanał Sportowy, dlaczego kończy współpracę na dotychczasowych warunkach z nadawcą. - Czy będę coś jeszcze komentował? Nie wiem, nie wykluczam. A może w optymalnym wieku zakończę tę przygodę - stwierdził. więcej

Od kwietnia Canal+ Sport Online kończy działalność

Serwis CANAL+ Sport Online, działający od 2014 roku zakończy działalność od kwietnia br. Oficjalnie poinformowano już o tym użytkowników platformy. więcej

Eurowizja Junior ponownie w Polsce, Telewizja Polska organizatorem

Telewizja Polska wspólnie z Europejską Unią Nadawców ponownie zorganizują koncert finałowy Eurowizji Junior w Polsce. TVP będzie pierwszym w historii nadawcą, który zorganizował dwa konkursy. Nie potwierdzono jeszcze oficjalnie, czy show odbędzie się w Krakowie. więcej

TVP 4K na Euro 2020 w naziemnej telewizji cyfrowej? Warunkiem rekompensata

TVP wszystkie spotkania piłkarskiego Euro 2020 będzie pokazywać w jakości 4K. Każdy mecz będzie transmitowany w TVP Sport oraz TVP1 lub TVP2. Podobnie, jak w przypadku mundialu ma zostać uruchomiony specjalny kanał TVP 4K. Z deklaracji nadawcy wynika, że miałby zostać uruchomiony na stałe w naziemnej telewizji cyfrowej. Warunkiem ma być "posiadanie środków finansowych" - co w domyśle - zapewnia rekompensata dla mediów publicznych. więcej

,,MasterChef Junior 5" od 8 marca w TVN. ,,Dzieci gotują tak profesjonalnie, jak dorośli kucharze" (wideo)

W niedziele, 8 marca TVN rozpocznie emisję piątej edycji kulinarnego programu „MasterChef Junior”. Bez zmian jurorami programu będą Mateusz Gessler, Michel Moran i Anna Starmach. - Dzieci gotują tak profesjonalnie, jak dorośli kucharze. Wciąż niezwykłe jest to, że dla nich nie ma w gotowaniu żadnych barier - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Leja, producent polskiej edycji programu. więcej

,,Złoto Bałtyku 2" od 24 marca w History

We wtorek, 24 marca History rozpocznie emisję drugiego sezonu lokalnej produkcji „Złoto Bałtyku”. więcej

,,Projekt Lady" zamiast ,,Anny German" w Siódemce

Od 6 marca w piątki o godz. 19.00 Siódemka emitować będzie powtórkowe odcinki „Projektu Lady”. Program w swoim paśmie zastąpi „Annę German”. więcej

KRRiT przez dwa lata zapłaci Nielsenowi 600 tys. zł za dane o oglądalności

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w ramach postępowania publicznego wybrała AGB Nielsen Research do dostarczania przez dwa lata danych telemetrycznych. Wartość zamówienia to 608,8 tys. zł brutto. więcej

RPO prosi szefa KRRiT o zbadanie, czy w reportażu ,,Kasty" zachowano rzetelność i bezstronność

Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar poprosił szefa Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Witolda Kołodziejskiego o wyjaśnienia w sprawie jednego z lutowych odcinków programu „Kasta”. Rzecznika interesuje, czy przedstawiono w nim bezstronnie stanowiska obu stron sporu. więcej

Ekipa Polsat News zatrzymała pijanego kierowcę

Dziennikarz Piotr Kuśmierzak i operator Bartłomiej Kulina z Polsat News dokonali w miejscowości Łaziska w województwie lubelskim obywatelskiego zatrzymania pijanego mężczyzny, który jechał na skuterze. więcej

W Playerze bajki i programy dla dzieci z DuckTV

W serwisie Player.pl (TVN Discovery Polska) pojawiły się pozycje dla najmłodszych widzów, dzięki współpracy z telewizją DuckTV. Znajdą się tam programy dla dzieci od 6 miesiąca do 3 roku życia. więcej

Disco Polo Music z nową ramówką od 7 marca

W sobotę, 7 marca w Disco Polo Music zadebiutuje nowa ramówka, której osią będzie siedem tematycznych blokach muzycznych oraz specjalne imprezowe pasmo w piątkowe i sobotnie wieczory. więcej

TVP przypomniała Andrzejowi Dudzie, że w 2009 roku był przeciw ograniczaniu abonamentu

W „Wiadomościach” i „Panoramie” pokazano kolejne materiały podkreślające, jak potrzebne Telewizji Polskiej są środki z rekompensaty abonamentowej. Przypomniano, że 11 lat temu Andrzej Duda jako minister w kancelarii Lecha Kaczyńskiego był przeciw zwolnieniu kolejnych grup społecznych z płacenia abonamentu rtv. - 2 mld to kwota rzeczywiście bardzo wysoka, ale argument, że te pieniądze mogą iść na onkologię jest demagogią i zakłamywaniem rzeczywistości - skomentował prezydent w Telewizji Trwam. więcej

Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić

OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT: Komunikaty dotyczące koronawirusa nie są reklamą

Emisja komunikatów, które informują o zasadach medycznych i higienicznych, a dotyczą rozprzestrzeniania się koronawirusa (COVID-19) nie będą wliczane do czasu reklamowego - poinformowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku, Trójka wypadła z podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i VOX FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Państwowe spółki w ub.r. wydały 1,23 mld zł na reklamy. Po ponad 100 mln zł w TVP, TVP2 i Polsacie

Spółki Skarbu Państwa w ciągu ostatnich pięciu lat wydały na reklamę ponad 4 mld zł brutto, z czego 1,23 mld zł w 2019 roku. Najwięcej tych pieniędzy trafiło do telewizji - wynika z analizy opracowanej przez prof. Tadeusza Kowalskiego z Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Z raportu wynika, że wśród nadawców telewizyjnych to Telewizja Polska była najbardziej uprzywilejowana jeśli chodzi o wydatki reklamowe państwowych firm. więcej

Reklamodawcy wskutek koronawirusa zaczynają wstrzymywać kampanie. Szansa dla branży farmaceutycznej

Wpływ koronawirusa na wydatki reklamowe w Polsce był do tej pory niezauważalny. Dopiero w ostatnich dniach zaczęły pojawiać się informacje o wstrzymanych lub anulowanych kampaniach - zdradzają portalowi Wirtualnemedia.pl eksperci z domów mediowych. Twierdzą, że w związku z pojawieniem się wirusa w kraju można spodziewać się wzmożonej aktywności firm farmaceutycznych. więcej

Patrizia Aryton rezygnuje z kampanii wizerunkowych na modelkach. "Jesteś Idealna, kiedy jesteś sobą"

Patrizia Aryton - polska marka modowa - rozpoczyna kampanię reklamową promującą kolekcję na sezon wiosna-lato 2020. W duchu hasła „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” autorzy akcji poszukiwanie piękna rozpoczynają od wnętrza wierząc, że najpiękniejsza kobieta, to kobieta żyjąca według swoich zasad. więcej

Piwo Książęce z nową platformą komunikacyjną "Książęcy świat piw" i smakiem Irish Ale

Kompania Piwowarska rozpoczyna kampanię reklamową piwa Książęce, promującą nową platformę komunikacyjną "Książęcy świat piw". Marka ma w portfolio nowy smak Irish Ale. Działania reklamowe przygotowały Scholz & Friends, Zenith, Dynamo, Televisor, Gong i Tailor Made PR. więcej

Cinema City obniża ceny biletów nawet o połowę. "Zmiana planowana od dawna, bez związku z koronawirusem"

W sieci kinowej Cinema City wprowadzono do odwołania obniżki cen biletów sięgające 50 proc. - Zmiany polityki cenowej dotyczą wszystkich kin w całej Polsce. Zmiany te nie są podyktowane informacjami o koronawirusie, a wnikliwą analizą trendów rynkowych - poinformowała Wirtualnemedia.pl Katarzyna Opertowska, marketing director Cinema City Poland. więcej

Jan Stelmaszyk business directorem Pathfinder 23, odchodzi Kamil Przybyszewski

Kamil Przybyszewski pod 2,5 roku odchodzi z agencji Pathfinder 23 (Brand New Galax). Jego obowiązki przejmie Jan Stelmaszyk, który obejmie stanowisko business director. więcej

Mediacap: 133,75 mln zł wpływów i 10,4 mln zł zysku EBITDA w ub.r., program motywacyjny dla Jeziorskiego

Holding marketingowo-technologiczny Mediacap według szacunkowych danych w ub.r. zanotował wzrost wpływów sprzedażowych o 41,8 proc. do 133,75 mln zł oraz zysku EBITDA (bez pozytywnego efektu MSSF 16) o 44,6 proc. do 10,4 mln zł. Firma zamierza ustanowić program motywacyjny dla członka swojego zarządu Marcina Jezorskiego obejmujący 1,11 mln akcji. więcej

,,The Whopper Tour" Burger Kinga, McCann New York, Burger King, Restaurant Brand International, BBDO Worldwide i Omicom Group na czele rankingu WARC Creative 100 (Top 20)

Holding reklamowy Omnicom Group, sieć reklamowa BBDO Worldwide, agencja reklamowa McCann New York, marka Burger King, firma Restaurant Brand International i kampania „The Whopper tour” Burger Kinga wśród zwycięzców tegorocznego rankingu WARC Creative 100 oceniającego najlepsze firmy marketingowe na świecie. więcej

Rynek produktów bio wart 620 mln zł w 2019 roku

Polacy wydali w ubiegłym roku na spożywcze produkty bio 620 mln złotych, o 15 proc. więcej niż w 2018 - wynika z szacunków firmy badawczej Nielsen. więcej

Małgorzata Kożuchowska ambasadorką marki Lasocki (wideo)

Grupa CCC rozpoczyna kampanię reklamową marki obuwia Lasocki. W działania - prowadzone pod hasłem „Moje odkrycie” -  zaangażowano aktorkę Małgorzatę Kożuchowską, która została ambasadorką marki. Akcję przygotowały Lemon Films, H2O Creative i MullenLowe MediaHub. więcej

Magda Masny z ,,Koła fortuny" w letnim spocie odzieży House (wideo)

W kampanii reklamującej letnią kolekcję odzieży House (produkowanej przez LPP) występuje była modelka Magda Masny, która dużą popularność w latach 90. zdobyła teleturnieju „Koło fortuny”. więcej

Małgorzata Dumin: z Glow by Lifetube do indaHash

Do zespołu platformy influencer marketingu indaHash dołączyła Małgorzata Dumin. Objęła nowe stanowisko beauty director. Poprzednio pracowała w Glow by LifeTube (LTTM). więcej

Ponad połowa szefów marketingu to kobiety. W agencjach prym wiodą mężczyźni

Na czele marketingu w strukturach 53 proc. spośród 200 największych reklamodawców w Polsce stoją kobiety - wynika z analizy GroupM w kontekście zbliżającego się Dnia Kobiet. Na rynku agencji reklamowych i mediowych statystyki są znacznie mniej wyrównane – większością spółek zarządzają mężczyźni. więcej

Viki Gabor ambasadorką marki Puma

Nastoletnia wokalistka Viki Gabor została ambasadorką odzieżowej marki Puma. więcej

Nowe Somersby inspirowane różowym winem

W portfelu marki Somersby (Carlsberg Polska) pojawił się nowy wariant - Somersby Sparkling Rosé. więcej

Jeżyki ogłaszają konkurs na nowy smak ciastek

Marka Jeżyki (Colian) zaprasza konsumentów do zabawy w wykreowanie nowego smaku ciastek. więcej

Dodatkowy internet za opłacenie faktury w T-Mobile

Właśnie wystartowała najnowsza promocja T Mobile dla klientów abonamentowych. Za zapłacenie faktury przez aplikację mobilną otrzymają pakiet 6 GB internetu. więcej

Estée Lauder nową kampanią chce zwiększyć świadomość marki Clinique ID

Wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder Companies- Clinique. Realizują ją agencje należące do Dentsu Aegis Network Polska. więcej

Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić

OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawnictwo Zwierciadło po krytyce wstrzymuje sprzedaż książki ,,Instrukcja obsługi dzieci". Nowe wydanie będzie przeredagowane

Wydawnictwo Zwierciadło zdecydowało o wstrzymaniu sprzedaży książki „Instrukcja obsługi dzieci” Katarzyny Miller i Suzan Giżyńskiej. Odwołano też wszystkie spotkania autorskie z Katarzyną Miller. Powodem były krytyczne recenzje kontrowersyjnych fragmentów publikacji. - W niektórych fragmentach być może zostały zastosowane zbyt duże skróty myślowe - przyznaje w oświadczeniu autorka. więcej

Prawie wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami, tylko ,,Polska Metropolia Warszawska" i ,,Kurier Lubelski" na plusie

W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”. Wzrostem pochwalić się mogły tylko „Polska Metropolia Warszawska” i „Kurier Lubelski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Burda Media tworzy platformę influencer marketingu Bdigital

Burda Media otworzyła Bdigital - autorską platformę zrzeszającą mikroinfluencerów, marki i twórców aktywnych na Instagramie i Tik Toku. Za projekt odpowiada Małgorzata Nocuń, sales director. więcej

,,Pan pozdrowi brata" - europoseł PiS zaczepił Adama Michnika, dziennikarze oburzeni (wideo)

Europoseł Dominik Tarczyński zamieścił na Twitterze krótkie nagranie, jak zaczepia w pociągu redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” Adama Michnika. Zdecydowana większość dziennikarzy skrytykowała to zachowanie. więcej

 
 
 
INTERNET
 
74 proc. klientów chce zrezygnować z płatnej telewizji w ciągu pięciu lat. "To początek wojen streamingowych platform"

Według raportu Grabyo prawie trzy czwarte konsumentów planuje rezygnację z płatnej telewizji w ciągu pięciu lat. Jako przyczynę badani podają wysoką cenę usług. Marek Sowa, ekspert rynku mediów, uważa, że to "początek wojen streamingowych platform". więcej

Money.pl przed Business Insiderem, mocno w górę sekcje WP.pl, Gazeta.pl i Gazetaprawna.pl (TOP 10)

Wśród serwisów o gospodarce i prawie liderem w liczbie użytkowników i odsłon bez zmian jest Money.pl, natomiast dłuższy średni czas korzystania przez internautów notuje Business Insider Polska. W ciągu roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły działy biznesowo-prawne WP.pl, Gazeta.pl i Fakt.pl oraz Gazetaprawna.pl, za to mocno zmalały wyniki Infor.pl. więcej

Twitter testuje znikające wpisy. Nie będą jak Stories na Snapchacie

Twitter rozpoczął próby nowej funkcji o nazwie Fleets. Pozwala ona na zamieszczanie przez użytkowników wpisów, które znikają po 24 godzinach. Fleets mają ograniczony zasięg i w założeniach są miejscem do publikowania treści których internauci nie chcą z różnych powodów zamieszczać publicznie na swoim koncie. więcej

Burda Media tworzy platformę influencer marketingu Bdigital

Burda Media otworzyła Bdigital - autorską platformę zrzeszającą mikroinfluencerów, marki i twórców aktywnych na Instagramie i Tik Toku. Za projekt odpowiada Małgorzata Nocuń, sales director. więcej

Wirtualna Polska zakończyła urządzanie się w nowej siedzibie

Wirtualna Polska Holding poinformowała, że w pełni pracuje już w nowej siedzibie przy ul. Żwirki i Wigury w Warszawie. Firma na siedem lat wynajęła tam o 2 tys. metrów kwadratowych więcej niż swoim poprzednim biurze. więcej

Facebook i Amazon apelują do pracowników o pozostanie w domu, IBM ogranicza loty. Powodem zagrożenie koronawirusem

Facebook i Amazon zaapelowali do swoich pracowników w Seattle, aby pozostali w domach i wykonywali swoją pracę zdalnie. W każdej z obu firm potwierdzono zarażenie koronawirusem u jednego pracownika. Z kolei koncern IBM w związku z zagrożeniem epidemią ograniczył loty krajowe i międzynarodowe. więcej

Pionier branży aut autonomicznych zapłaci Google 179 mln dolarów. Odszkodowanie za zdradę tajemnic handlowych

Anthony Levandowski, były inżynier w koncernie Google i jeden z pierwszych ekspertów w branży autonomicznych pojazdów na skutek wyroku sądu musi zapłacić byłem pracodawcy 179 mln dolarów odszkodowania. To kara za przekazywanie przez Levandowskiego tajemnic handlowych konkurencji. więcej

Billie Eilish przed Taylor Swift i Arianą Grande najpopularniejszą piosenkarką w Spotify (TOP 10)

Spotify zaprezentował ranking najpopularniejszych kobiecych głosów w serwisie - zarówno wśród wokalistek, jak i twórczyń podcastów. więcej

Startuje trzecia edycja konkursu Interii dla młodych dziennikarzy

Interia zbiera zgłoszenia do trzeciej edycji dziennikarskiego konkursu „Człowieka z pasją” im. Zygmunta Moszkowicza. Celem jest wspieranie młodych, utalentowanych dziennikarzy, ale też pielęgnowanie pamięci o zmarłym Zygmuncie Moszkowiczu, który był zastępca redaktora naczelnego portalu. więcej

Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić

OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Rynek produktów bio wart 620 mln zł w 2019 roku

Polacy wydali w ubiegłym roku na spożywcze produkty bio 620 mln złotych, o 15 proc. więcej niż w 2018 - wynika z szacunków firmy badawczej Nielsen. więcej

Służba zdrowia to najbardziej palący zdaniem Polaków problem naszego kraju

Zdecydowanie najważniejszym problemem, jakim powinien zająć się teraz rząd, jest sytuacja w służbie zdrowia - wynika z nowego badania Inquiry. To zdanie 62 proc. Polaków. Na liście znalazły się również m.in. sytuacja osób niepełnosprawnych, sądownictwo czy środowisko. więcej

Agencja badawcza OpinionWay wchodzi do Polski

Francuska agencja badawcza OpinionWay uruchomiła działalność w Polsce. Kieruje nią Nicolas Curtelin. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Kontrowersyjna wypowiedź dyrektor sanepidu ze Słubic. "Subtelna granica została kilkukrotnie przekroczona"

Media społecznościowe obiegło wideo z wypowiedzią dyrektor słubickiego sanepidu Jadwigą Caban-Korbas. Inspektor w barwny sposób opowiadała na spotkaniu sztabu kryzysowego o relacjach rodzinnych pacjenta, który zachorował na koronawirusa. - Wystąpienie przypominało kabaretowy stand-up - mówi Jan Matysik, prezes Cumulus PR. więcej

Roman Jamiołkowski dyrektorem ds. korporacyjnych British American Tobacco Polska. Joanna Trzaska-Wieczorek odpowiada za media relations

Od marca do kadry zarządzającej firmy tytoniowej British American Tobacco Polska weszli Steven Harvie (dyrektor generalny na Polskę i kraje bałtyckie) oraz Roman Jamiołkowski (dyrektor ds. korporacyjnych). Za obszar komunikacji firmy odpowiada natomiast Joanna Trzaska-Wieczorek. więcej

MSL obsługuje Huawei Polska CNBG

Agencja MSL zajmuje się obsługą public relations Huawei Polska Carrier Network Business Group. więcej

Touch PR dla Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia

Agencja Touch.PR podjęła współpracę z Centrum Polsko-Rosyjskiego Dialogu i Porozumienia w ramach projektu „Katyń Pro Memoria. Zapal światło pamięci”. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Operatorzy o aukcji częstotliwość do 5G: Jest za drogo
Nowa odsłona platformy Play Now. W ofercie ,,Boże Ciało", ,,Obywatel Jones" i ,,Westworld"
Specjalne ogumienie Goodyear w koncepcyjnym Lexusie LF-30 Electrified (wideo)
PKO BP: Apple Pay i Garmin Pay dla firm
McLaren 765LT - w 7,2 s do 200 km/h (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Specjalne ogumienie Goodyear w koncepcyjnym Lexusie LF-30 Electrified (wideo)
Rynek produktów bio wart 620 mln zł w 2019 roku
PKO BP: Apple Pay i Garmin Pay dla firm
Służba zdrowia to najbardziej palący zdaniem Polaków problem naszego kraju
McLaren 765LT - w 7,2 s do 200 km/h (wideo)
Wojciech Jasiński wraca do Orlenu, został szefem rady nadzorczej
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Cinema City obniża ceny biletów nawet o połowę. "Zmiana planowana od dawna, bez związku z koronawirusem"
Czwarty sezon ,,Domu z papieru": pokazano zwiastun, premiera 3 kwietnia (wideo)
Billie Eilish przed Taylor Swift i Arianą Grande najpopularniejszą piosenkarką w Spotify (TOP 10)
Showtime zapowiada serial "The President is Missing". Ann Dowd prezydentem USA
Chance the Rapper i Anne Hathaway w filmie "Ulica Sezamkowa"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj