Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 8 Grudnia 2020
 
 
 
Orlen za 100 mln zł kupuje Polska Press. "Rusza repolonizacja mediów"
 
PKN Orlen ogłosił w poniedziałek kupno wydawnictwa prasowo-internetowego Polska Press. - Najważniejsze jest przejęcie aktywów online’owych, w transakcji jest sporo ryzyka - uważa Bogusław Chrabota, szef Izby Wydawców Prasy. Komentatorzy podkreślają też polityczne tło sprawy: kupno Polska Press przez państwową firmę to realizacja zapowiadanej repolonizacji mediów. więcej
 
 
FoodCare klientem Sigma BiS. Czy agencja pozyska do współpracy kolejne firmy prywatne?
 
Do grona klientów obsługiwanych przez Sigma Bis, wspólną agencję mediową PKN Orlen i PZU, dołączyła pierwsza firma, w której udziałów nie ma Skarb Państwa - FoodCare. Menedżerowie z domów mediowych uważają, że wzmocniona m.in. przez Marcina Deca Sigma Bis może pozyskać kolejnych klientów z sektora prywatnego, zwłaszcza jeśli będzie oferować atrakcyjne warunki cenowe. więcej
 
 
Kolekcja discovery+ debiutuje w Player.pl
 
W ciągu najbliższego roku platforma discovery+ zacznie działać w ponad 25 krajach, m.in. USA. W Polsce jej oferta została udostępniona w ramach serwisu Player.pl, należącego do TVN Grupy Discovery. Treści będzie można oglądać w ramach pakietu Start VOD. więcej
 
 
W Polsce rynek reklamowy zmaleje o 9,3 proc., globalnie o 7,5 proc. Już 52 proc. budżetów w internecie
 
Globalnie rynek reklamowy zamknie 2020 rok spadkiem na poziomie 7,5 proc. rok do roku - wynika z najnowszych prognoz agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe). Sytuacja na rynku polskim jest nieco gorsza - najświeższe estymacje zakładają spadek wydatków reklamowych o 9,3 proc. względem roku poprzedniego. Reklama digital ma wzrosnąć w skali roku o 1,4 proc., a zaś globalne wydatki na reklamy w serwisach e-commerce wzrosną o 46 proc. więcej
 
 
Polsat zorganizuje "Sylwestrową Moc Przebojów 2020" z dwóch studiów jednocześnie
 
Telewizja Polsat mimo pandemii koronawirusa zdecydowała się na organizację „Sylwestrowej Mocy Przebojów 2020. Impreza ma odbywać się na żywo, jednocześnie będzie transmitowana z dwóch studiów Polsatu w Warszawie. Nie będzie mogła wziąć w niej udziału publiczność. Na scenie mają pojawić się m.in. Dawid Kwiatkowski, Alicja Majewska, Loony, Boney M. czy Maizie Williams. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Marcin Meller po trzech tygodniach zrezygnował z funkcji redaktora naczelnego Wirtualnej Polski więcej
 
Polsat News z dużymi wzrostami oglądalności. "To odpowiedź na duopol TVP Info i TVN24" więcej
 
,,Gambit królowej" bije rekordy na Netfliksie. ,,Rzetelna filmowa robota" więcej
 
HBO Max pojawi się w Polsce w drugiej połowie 2021 roku więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
New Business Manager Tigers
Project Manager AGAINST GRAVITY
Redaktor/edytor wideo TVP
Redaktor/wydawca strony internetowej i mediów społecznościowych TVP Polonia TVP
ART DIRECTOR COLOROFFON
New Business Manager (AdTech) Proxi.cloud
CONTENT EDITOR Clue PR
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Kolekcja discovery+ debiutuje w Player.pl

W ciągu najbliższego roku platforma discovery+ zacznie działać w ponad 25 krajach, m.in. USA. W Polsce jej oferta została udostępniona w ramach serwisu Player.pl, należącego do TVN Grupy Discovery. Treści będzie można oglądać w ramach pakietu Start VOD. więcej

Polsat zorganizuje "Sylwestrową Moc Przebojów 2020" z dwóch studiów jednocześnie

Telewizja Polsat mimo pandemii koronawirusa zdecydowała się na organizację „Sylwestrowej Mocy Przebojów 2020. Impreza ma odbywać się na żywo, jednocześnie będzie transmitowana z dwóch studiów Polsatu w Warszawie. Nie będzie mogła wziąć w niej udziału publiczność. Na scenie mają pojawić się m.in. Dawid Kwiatkowski, Alicja Majewska, Loony, Boney M. czy Maizie Williams. więcej

,,Ludzie i bogowie" hitem TVP1. Powstanie drugi sezon

Nowy historyczny serial „Ludzie i bogowie” oglądało średnio 2,33 mln osób, o 70 tys. tys. widzów więcej niż trzecią odsłonę „Wojennych dziewczyn” pokazywaną rok temu w tym paśmie. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 14,56 mln zł. więcej

980 tys. widzów serialu ,,Królestwo kobiet" w TVN. 16,03 mln zł z reklam

Serial „Królestwo kobiet” oglądało średnio 980 tys. widzów, o 280 tys. osób mniej niż emitowany rok temu w tym paśmie serial „39 i pół tygodnia”. Produkcja dała TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 16,03 mln zł. więcej

Sykut-Jeżyna, Gilon, Kuszewski, Dowbor i Ibisz w świątecznym spocie Polsatu (wideo)

Polsat z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia przygotował specjalny spot wizerunkowy, w którym artyści i dziennikarze związani ze stacją śpiewają piosenkę „Święta marzeń jak co rok”. więcej

1,72 mln widzów ,,MasterChefa 9", TVN liderem w 16-49. 46,21 mln zł z reklam

Średnia oglądalność dziewiątej edycji „MasterChefa” wyniosła 1,72 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 190 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 46,21 mln zł. więcej

Jedenastą edycję ,,The Voice of Poland" oglądało 1,90 mln osób

Jedenastą edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,90 mln osób. W porównaniu do dziesiątej serii widownia show wzrosła o 70 tys. TVP2 w czasie emisji programu była zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 17,16 mln zł. więcej

Powstanie nowy kanał Red Top TV i platforma VOD RED-GO

Red Carpet Media Group chce uruchomić nowy kanał Red TOP TV, który ma mieć profil filmowo-serialowy, oparty o kultowe produkcje „classic” -  kina amerykańskiego oraz europejskiego. Jego start przewidziany jest na połowę lutego 2021 roku. więcej

Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądało 5,82 mln widzów. 1,57 mln zł dla chorych dzieci

17. Mikołajkowy Blok Reklamowy pokazany w Polsacie w niedzielę, 6 grudnia oglądało średnio 5,82 mln widzów, o 1,63 mln osób więcej niż przed rokiem. Dzięki temu Fundacja Polsat na rzecz chorych dzieci zebrała 1,57 mln zł. Zdecydowanie wyższą widownię niż zazwyczaj miały pokazane tego dnia tuż po spotach „Wydarzenia”, które były najchętniej oglądaną pozycją dnia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP1 i Polsat liderami, udany tydzień TVP2. 4,81 mln widzów ,,Wydarzeń"

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: dziennik Polsatu „Wydarzenia”, serial „M jak miłość” oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji liderem w 4+ była TVP1, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Jany Fruytier odchodzi z zarządu UPC Polska

Z firmą UPC Polska żegna się Jany Fruytier - dotychczasowy dyrektor finansowy i członek zarządu spółki. Od początku 2021 roku ma zacząć pracę w Sunrise UPC w Szwajcarii. więcej

W TVN Fabuła filmy z Konkursu Filmów Krótkometrażowych

We wtorek, 8 grudnia rusza Festiwal Filmów Fabularnych w Gdyni - w związku z tym wydarzeniem TVN Fabuła (TVN Discovery Polska) pokaże dwa filmy z tegorocznego Konkursu Filmów Krótkometrażowych oraz trzy nagrodzone w poprzednich latach. Wszystkie zostały zrealizowane w ramach programu "30 minut" w Studia Munka. więcej

Comedy Central Polska z wizerunkową kampanią ,,Dzienna dawka humoru"

Stacja Comedy Central Polska wystartowała z kampanią wizerunkową „Dzienna dawka humoru”. W jej ramach powstał dedykowany spot promocyjny oraz szereg działań na kanałach Comedy Central Polska w mediach społecznościowych. więcej

Rewolucyjne podejście do wydawania muzyki

MUGO wprowadziło polski rynek muzyczny na wyższy poziom. Już ponad 1000 artystów korzysta z wydawcy nowej generacji. Lata doświadczeń MyMusic pozwoliły największemu niezależnemu labelowi w Polsce zaoferować muzykom i menadżerom projekt innowacyjny nie tylko w Polsce, ale i w skali Europy. Jednym z najistotniejszych obszarów w ofercie MUGO jest dostęp do komunikacji z dziennikarzami i do licznych kanałów marketingowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Publiczne radio France Inter odmówiło emisji reklamy ze słowem "chrześcijanie"

Publiczna stacja radiowa France Inter ocenzurowała reklamę stowarzyszenia L’Oeuvre d’Orient, zawierającą słowo "chrześcijanie". Zdaniem dyrekcji stacji decyzja ta wynika z obowiązku przestrzegania neutralności religijnej - podał dziennik "Le Figaro". więcej

 
Zielińska i Barciś z nagrodami Wielkiego Splendora, Splendor Splendorów dla Barbasiewicza

Barbara Zielińska, Artur Barciś, Marek Barbasiewicz oraz Wojciech Marczewski zostali w poniedziałek uhonorowani nagrodą Wielki Splendor, przyznawaną przez Teatr Polskiego Radia. Wyróżnieni zostali również debiutujący w Teatrze Polskiego Radia twórcy. więcej

 
Michał Żebrowski przepytuje słuchaczy w jubileuszowej zabawie radia Chillizet

Stacja Chillizet (Eurozet) rusza z nową zabawą dla słuchaczy, pt. „Święty na chilloucie”. Okazją są zbliżające się święta Bożego Narodzenia i 12 rocznica utworzenia radia. więcej

 
Redemptoryści tłumaczą się ze słów o. Rydzyka o "pokusach księży": Radio Maryja potępiało pedofilię

Prymas Polski, abp Wojciech Polak zażądał wyjaśnień od prowincjała Ojców Redemptorystów w sprawie sobotnich wypowiedzi o. Tadeusza Rydzyka, dyrektora Radia Maryja. W poniedziałek redemptoryści wydali oświadczenie w tej sprawie, w którym „potępiają grzech i przestępstwo pedofilii”. więcej

 
Koniec Radia Disney

W pierwszym kwartale przyszłego roku nadawanie kończy Radio Disney. To między innymi przez ograniczenia związane z pandemią. więcej

 
Tomasz Sekielski po słowach o. Rydzyka o "męczenniku mediów": może powinniśmy zrobić film o tym zacnym biznesmenie

Ojciec Tadeusz Rydzyk w sobotę skrytykował zarzuty tuszowania pedofilii przez byłego biskupa Edwarda Janiaka, określając go jako „współczesnego męczennika mediów”. Nawiązał do dokumentu braci Sekielskich „Zabawa w chowanego”, którego bp Janiak był negatywnym bohaterem. - Tak sobie pomyślałem, słuchając tego zacnego biznesmena, że może jednak dam się wam przekonać i może rzeczywiście w jakiejś przyszłości bracia Sekielscy powinni zrobić o nim film - stwierdził Tomasz Sekielski. więcej

 
Rekord FM liderem słuchalności. Radio Radom tuż za podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od maja do października br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
FoodCare klientem Sigma BiS. Czy agencja pozyska do współpracy kolejne firmy prywatne?

Do grona klientów obsługiwanych przez Sigma Bis, wspólną agencję mediową PKN Orlen i PZU, dołączyła pierwsza firma, w której udziałów nie ma Skarb Państwa - FoodCare. Menedżerowie z domów mediowych uważają, że wzmocniona m.in. przez Marcina Deca Sigma Bis może pozyskać kolejnych klientów z sektora prywatnego, zwłaszcza jeśli będzie oferować atrakcyjne warunki cenowe. więcej

W Polsce rynek reklamowy zmaleje o 9,3 proc., globalnie o 7,5 proc. Już 52 proc. budżetów w internecie

Globalnie rynek reklamowy zamknie 2020 rok spadkiem na poziomie 7,5 proc. rok do roku - wynika z najnowszych prognoz agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe). Sytuacja na rynku polskim jest nieco gorsza - najświeższe estymacje zakładają spadek wydatków reklamowych o 9,3 proc. względem roku poprzedniego. Reklama digital ma wzrosnąć w skali roku o 1,4 proc., a zaś globalne wydatki na reklamy w serwisach e-commerce wzrosną o 46 proc. więcej

Ikea po 70 latach rezygnuje z drukowanego katalogu

Sieć Ikea zapowiedziała, że rezygnuje z wydawania swojego katalogu prezentującego co roku nowe produkty i projekty związane z meblami i aranżacją wnętrz. Firma zapowiada zastąpienie publikowania drukowanej i cyfrowej wersji wydawnictwa nowymi kanałami komunikacji, takimi jak aplikacje czy media społecznościowe. więcej

Pracę w dentsu straci 6 tys. osób. 800 mln dolarów oszczędności

Sieć reklamowa dentsu International (w Polsce należą do niej m.in. agencje Carat, Vizeum, iProspect) poinformowała, że w ramach prowadzonego procesu transformacji planowana jest redukcja 12,5 proc.miejsc pracy w jej biurach na całym świecie. Oznacza to, że pracę może stracić ok. 6 tys. osób. więcej

Krystyna Prońko i Dawid Kwiatkowski śpiewają bożonarodzeniową piosenkę Coca-Coli (wideo)

W ramach bożonarodzeniowej kampanii Coca-Coli opublikowano piosenkę „Coraz bliżej Święta”, którą śpiewają Krystyna Prońko i Dawid Kwiatkowski. Klip do niej przygotowały frmy White Paper Agency i F25. więcej

PZU z kampanią wizerunkową ,,Chciałbyś być wszędzie"

Nowa kampania wizerunkowa PZU opiera się na obietnicy ubezpieczyciela „Możesz na nas polegać”. Przygotowały ją Leo Burnett, Prime Time i Sigma Bis. więcej

UN Women z mocną kampanią o przemocy wobec kobiet i dziewcząt

Amerykańska organizacja UN Women ruszyła z kampanią społeczną poruszającą temat przemocy wobec kobiet w kontekście prawa. więcej

Malwina Pawłowska odpowiada za marketing i komunikację w GTC

Deweloper GTC powołał Malwinę Pawłowską na stanowisko head of marketing & communication. więcej

Pepsi wprowadza zestawy spa, aby złagodzić stres konsumentów

Koncern PepsiCo wprowadza do sprzedaży zestawy Pepsi Spa, aby pomóc konsumentom zrelaksować się w domu podczas pandemii COVID-19. więcej

Bayer przedłuża współpracę z agencją Nekk

Bayer przedłużył umowę z agencją pharmamarketingową Nekk na rok 2021. Współpraca obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji z farmaceutami. więcej

Sprite prezentuje unikalną edycję puszek i butelek inspirowaną grą Cyberpunk 2077

Sprite ugasi pragnienie graczy, którzy oczekują jednej z najgłośniejszych tegorocznych produkcji gamingowych - gry Cyberpunk 2077. We współpracy z CD PROJEKT RED marka zaprojektowała unikalną edycję puszek i butelek z postaciami z gry. Limitowana edycja napoju jest dostępna na rynku od listopada. Ponadto z okazji nadchodzącej premiery marka Sprite przygotowuje szereg aktywności dla fanów gry i nie tylko. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Orlen za 100 mln zł kupuje Polska Press. "Rusza repolonizacja mediów"

PKN Orlen ogłosił w poniedziałek kupno wydawnictwa prasowo-internetowego Polska Press. - Najważniejsze jest przejęcie aktywów online’owych, w transakcji jest sporo ryzyka - uważa Bogusław Chrabota, szef Izby Wydawców Prasy. Komentatorzy podkreślają też polityczne tło sprawy: kupno Polska Press przez państwową firmę to realizacja zapowiadanej repolonizacji mediów. więcej

PAP może uruchomić dodatkowy newsroom przy Al. Jerozolimskich w Warszawie

Polska Agencja Prasowa dysponuje zapasowym newsroomem przy Mińskiej 65, który może zostać uruchomiony na wypadek zagrożenia ciągłości pracy redakcji w przypadku zakażenia koronawirusem u pracownika. Opcjonalnie może skorzystać także z pomieszczeń przy Al. Jerozolimskich, jednak na razie nie są jeszcze gotowe. więcej

Orlen kupuje Polska Press. Obajtek: optymalizacja marketingu i rozwój big data

PKN Orlen poinformował w poniedziałek, że kupuje wydawnictwo prasowo-internetowe Polska Press od niemieckiej Verlagsgruppe Passau. więcej

Verlagsgruppe Passau: zdecydowaliśmy się na sprzedaż Polska Press ze względów strategicznych

Zdecydowaliśmy się na sprzedaż Polska Press ze względów strategicznych - wyjaśnił Alexander Diekmann, dyrektor zarządzający i udziałowiec Verlagsgruppe Passau odpowiedzialny za działalność w Polsce. Na transakcję musi jeszcze wydać zgodę UOKiK. więcej

Dziennikarze o kupnie Polska Press przez Orlen: repolonizacja tylnymi drzwiami wg scenariusza węgierskiego

Według wielu dziennikarzy kupno Polska Press przez państwowy PKN Orlen wpisuje się w zapowiadaną przez polityków Zjednoczonej Prawicy repolonizację mediów. Wątpią, czy koncern paliwowy potrzebuje wydawnictwa prasowo-internetowego, w przejęciu widzą podtekst polityczny. więcej

Zmarła aktorka Katarzyna Łaniewska

W wieku 87 lat zmarła aktorka teatralna, filmowa i serialowa Katarzyna Łaniewska. Przez kilka lat współprowadziła program „Ziarno” w TVP, była felietonistką tygodnika „Sieci”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Już 6 mln Polaków odwiedza Netflixa, Canalplus.com wyprzedził Iplę (TOP10)

W listopadzie przeglądarkowy Netflix osiągnął w Polsce rekordowy zasięg - 5,98 mln użytkowników. Spadki z miesiąca na miesiąc zanotowały Player.pl i vod.pl, a Canalplus.com dzięki dużemu wzrostowi wyprzedził serwis Ipla.tv. więcej

Platforma Google Stadia startuje w Polsce. Gry w streamingu za 39 złotych miesięcznie

Google uruchomił na polskim rynku usługę Google Stadia, która udostępnia użytkownikom dostęp do gier w technologii internetowego streamingu. Serwis za 39 złotych miesięcznie oferuje możliwość grania w jakości 4K oraz pakiet darmowych tytułów, jednak większość gier trzeba zakupić do biblioteki oddzielnie. Wśród premier w Google Stadia znajdzie się między innymi Cyberpunk 2077 debiutujący na rynku w tym tygodniu. więcej

Maciej Orłoś zebrał ponad 25 tys. zł na swój program "W Telegraficznym Skrócie" na YouTube

Maciej Orłoś osiągnął pierwszy próg zbiórki w serwisie Patronite.pl na realizację programu "W Telegraficznym Skrócie", dzięki czemu może przygotowywać wydania dwa razy w tygodniu. Kolejnym celem kampanii crowdfundingowej jest tworzenie materiałów reporterskich oraz zakup nowego sprzętu do realizacji, miesięcznie dziennikarz potrzebuje na to 15 tys. zł. więcej

Mastercard kontra Pornhub. Chodzi o dziecięcą pornografię i sceny gwałtów

Mastercard, znany operator kart płatniczych zapowiedział własne dochodzenie w sprawie polityki prowadzonej przez Pornhub, popularny serwis internetowy z treściami pornograficznymi. Według podejrzeń platforma ma oferować między innymi materiały zawierające pornografię dziecięcą oraz sceny gwałtów. Reakcja Mastercard nastąpiła po alarmujących informacjach opublikowanych na łamach „New York Timesa”. więcej

Szef Zalando zamierza odejść ze stanowiska. Postawił na pierwszym miejscu pracę żony

Rubin Ritter, współzałożyciel i co-CEO platformy modowej Zalando, ogłosił zamiar ustąpienia ze stanowiska. W najbliższych latach chce, by to praca jego żony była priorytetem. więcej

Netflix zatrudni menadżera Disney+

Dan Silver objął stanowisko dyrektora ds. filmów dokumentalnych w serwisie Netflix. Ostatnio był wiceprezesem Disney+ ds. oryginalnych filmów niefabularnych. więcej

Samuel Szczygielski w Meczyki.pl

Dziennikarz piłkarski Samuel Szczygielski dołączył do redakcji serwisu Meczyki.pl (Online Venture). Poprzednio był związany z Grupą Weszło, nadal współpracuje z firmą bukmacherską eToto. więcej

Rewolucyjne podejście do wydawania muzyki

MUGO wprowadziło polski rynek muzyczny na wyższy poziom. Już ponad 1000 artystów korzysta z wydawcy nowej generacji. Lata doświadczeń MyMusic pozwoliły największemu niezależnemu labelowi w Polsce zaoferować muzykom i menadżerom projekt innowacyjny nie tylko w Polsce, ale i w skali Europy. Jednym z najistotniejszych obszarów w ofercie MUGO jest dostęp do komunikacji z dziennikarzami i do licznych kanałów marketingowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Polska Fundacja Narodowa sfinansuje spoty o księżach walczących o niepodległość. "Antidotum na bieżące problemy Kościoła"

Polska Fundacja Narodowa sfinansuje spoty przypominające księży, którzy walczyli o niepodległą Polskę. Zdaniem ekspertów od komunikacji takie działania są mało uzasadnione, a przez część obserwatorów będą postrzegane jako sojusz tronu z ołtarzem. więcej

Związek Firm Public Relations proponuje nowy "Kodeks Etyki PR"

Związek Firm Public Relations tworzy otwartą Listę Sygnatariuszy Kodeksu Etyki PR. Dokument przygotowali Grzegorz Szczepański, były prezes ZFPR i szef agencji Hill+Knowlton Strategies i Piotr Czarnowski, prezes First PR. więcej

Malwina Pawłowska odpowiada za marketing i komunikację w GTC

Deweloper GTC powołał Malwinę Pawłowską na stanowisko head of marketing & communication. więcej

Grupa Komunikacja Plus dla dewelopera SGI

Firma SGI rozpoczęła współpracę z Grupą Komunikacja Plus. Agencja odpowiada za realizację zadań z zakresu public relations oraz social media. więcej

Nobo klientem Ahava PR

Polska marka modowa Nobo została klientem agencji Ahava PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Hexa-X - rusza europejski projekt 6G pod przewodnictwem Nokii
Orange Polska za 110 mln zł kupuje spółkę Craftware z usługami CRM
InPost ma w Polsce 10 tysięcy Paczkomatów. ,,Przed świętami w niektórych lokalizacjach może zabraknąć miejsc"
UKE planuje działania na 2021 rok. Na liście aukcja 5G i szerszy dostęp do internetu 100 Mb/s
W Polsce 5,2 mln osób w zasięgu 5G Plusa
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj