Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 16 Lipca 2021
 
 
 
Platforma TVP z kanałem w 4K. Kurski: Polacy otrzymają za darmo funkcjonalności, za które płacą
 
W 2022 roku rozpocznie działalność naziemno-internetowa platforma cyfrowa Telewizji Polskiej. Prezes TVP Jacek Kurski zdradził portalowi Wirtualnemedia.pl, że jej oferta będzie alternatywą dla operatorów płatnej telewizji. Atutem platformy ma być kanał TVP 4K z m.in. serialami i programami rozrywkowymi. więcej
 
 
,,Gazeta Wyborcza" powołała grupę projektową, zajmie się wydzieleniem tytułu do osobnej spółki
 
Kierownictwo „Gazety Wyborczej” powołało trzyosobową grupę projektową, która ma przeprowadzić proces wydzielenia tytułu do spółki zależnej Agory. W jej skład weszli Joanna Mosiej-Sitek (liderka), Miłosz Malinowski i Piotr Stasiński - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
350 godzin transmisji z Tokio w TVP. Szkolnikowski: Wysyłamy rekordową liczbę ekip reporterskich
 
Telewizja Polska ma prawo do 350 godzin transmisji ze zbliżających się igrzysk olimpijskich w Tokio. W czwartek przedstawiono szczegóły dotyczące m.in. ramówki i obsługi tej imprezy. Poinformowano również o podpisaniu umowy z Polskim Komitetem Olimpijskim. więcej
 
 
Canal+ wygasza usługę nc+ GO
 
Od 19 lipca abonenci platformy satelitarnej Canal+ stracą możliwość oglądania kanałów z usługi nc+ Go na dwóch urządzeniach jednocześnie. Będą mogli za to oglądać na dwóch urządzeniach treści z usługi Canal+ online. więcej
 
 
Mediacom Warszawa bez 10,6 proc. wpływów i z 2,8 mln zł zysku
 
W ub.r. agencja mediowa Mediacom Warszawa (należy do koncernu WPP) zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 10,6 proc. do 723,71 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 1,85 do 2,83 mln zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Kolporter ucierpiał w epidemii: bez 12 proc. przychodów i 10 mln zł zysku więcej
 
Streaming zastąpi platformy cyfrowe i sieci kablowe? ,,Monopol został bezpowrotnie utracony" więcej
 
Marek Szkolnikowski, szef TVP Sport: "To oczywiste, że najważniejszy mecz komentują najlepsi" więcej
 
RMF FM najchętniej słuchalne w II kwartale. Eska z największym wzrostem, Trójka najbardziej w dół więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Wydawca Strony Głównej Onet.pl Ringier Axel Springer
Specjalista ds. Sprzedaży Reklamy Internetowej TVP
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Sales Manager Filmweb
Specjalista ds. Castingów TVP
Redaktor serwisu dziendobry.tvn.pl TVN GRUPA DISCOVERY
Korespondent lokalny w naTemat.pl (cała Polska) Grupa NaTemat
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Platforma TVP z kanałem w 4K. Kurski: Polacy otrzymają za darmo funkcjonalności, za które płacą

W 2022 roku rozpocznie działalność naziemno-internetowa platforma cyfrowa Telewizji Polskiej. Prezes TVP Jacek Kurski zdradził portalowi Wirtualnemedia.pl, że jej oferta będzie alternatywą dla operatorów płatnej telewizji. Atutem platformy ma być kanał TVP 4K z m.in. serialami i programami rozrywkowymi. więcej

350 godzin transmisji z Tokio w TVP. Szkolnikowski: Wysyłamy rekordową liczbę ekip reporterskich

Telewizja Polska ma prawo do 350 godzin transmisji ze zbliżających się igrzysk olimpijskich w Tokio. W czwartek przedstawiono szczegóły dotyczące m.in. ramówki i obsługi tej imprezy. Poinformowano również o podpisaniu umowy z Polskim Komitetem Olimpijskim. więcej

Canal+ wygasza usługę nc+ GO

Od 19 lipca abonenci platformy satelitarnej Canal+ stracą możliwość oglądania kanałów z usługi nc+ Go na dwóch urządzeniach jednocześnie. Będą mogli za to oglądać na dwóch urządzeniach treści z usługi Canal+ online. więcej

Samuel Pereira ubolewa, że zasugerował przyjęcie łapówki przez Tomasza Grodzkiego

Redaktor naczelny portalu TVP.info Samuel Pereira opublikował na Twitterze ubolewanie za wpis, w którym stwierdził, że marszałek Senatu Tomasz Grodzki przyznał, że przyjął łapówkę w kopercie. To efekt ugody zawartej po tym, jak Grodzki oskarżył Pereirę z art. 212 Kodeksu karnego o zniesławienie. więcej

Discovery pokaże igrzyska olimpijskie w całości w Playerze. 500 godzin relacji w Eurosporcie

TVN Grupa Discovery pokaże 3,5 tys. godzin transmisji z Letnich Igrzysk Olimpijskich w Playerze i 500 godzin w kanałach Eurosport 1 i Eurosport 2. W Tokio grupa będzie mieć trzech reporterów. - Wykorzystamy cały potencjał i międzynarodowy zasięg Discovery oraz lokalną silę TVN Grupa Discovery, aby opowiedzieć niesamowite olimpijskie historie tak wielu widzom, jak to tylko możliwe - komentuje Dorota Żurkowska, dyrektor Eurosportu w Polsce. więcej

,,Wakacyjna trasa Dwójki" zyskała 390 tys. widzów, TVP2 liderem rynku

Koncerty w ramach tegorocznej edycji „Wakacyjnej trasy Dwójki” po trzech pierwszych tygodniach nadawania ogląda średnio 1,59 mln osób, o 390 tys. widzów więcej niż przed rokiem. TVP2 w czasie emisji widowiska jest liderem rynku telewizyjnego - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP ma ofertę reklamową na igrzyska w Tokio: 2 mln zł za pakiet sponsorski

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przedstawiło ofertę reklamową przygotowaną na nadchodzące letnie igrzyska olimpijskie Tokio 2020. Najwięcej - 2 mln zł netto - trzeba zapłacić za pakiet sponsorski obejmujący emisję 1500 billboardów. więcej

Bez Adama Strycharczuka w jury ,,Twoja twarz brzmi znajomo 15", Adam Zdrójkowski kolejnym uczestnikiem

W 15. edycji rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo” jurorem nie będzie Adam Strycharczuk. Kolejnym zapowiedzianym przez Polsat uczestnikiem będzie Adam Zdrójkowski. Cykl będzie można oglądać w jesiennej ramówce. więcej

Borek o odsunięciu Szpakowskiego od komentowania finału Euro: ,,Chciałbym, żeby zabrał głos"

- Chciałbym, żeby Darek Szpakowski, z którym rozmawiałem kilka razy, zajął publicznie stanowisko. Bo najłatwiej jest zadzwonić do pięciu kolegów, by ktoś napisał jakiś tekst. To jest w ogóle głupie - mówił w programie "Hejt Park" Mateusz Borek, komentujący finałowy mecz Euro 2020 w Telewizji Polskiej. więcej

Nowy program ,,Walk the line. Prosto do celu" od 30 sierpnia w TTV

30 sierpnia w TTV zadebiutuje nowy program „Walk the line. Prosto do celu”, który będzie nadawany w poniedziałkowym i wtorkowym prime-time. więcej

Telewizja Polska z ofertą reklamową dla małych i średnich firm

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przygotowało specjalną ofertę dla małych i średnich firm zainteresowanych promocją na jej antenach. W lipcu i sierpniu proponuje im pakiety "Letni debiut w TVP". więcej

Bartosz Kwiatek wśród prowadzących ,,Wydarzeń 12:50"

Bartosz Kwiatek w czwartek po raz pierwszy poprowadził „Wydarzenia 12:50”, które nadawane są w Polsacie i Polsacie News. więcej

Eleven Sports pokaże Formułę 1 na torze w Silverstone w odświeżonej formule

W najbliższy weekend widzowie Eleven Sports będą mogli śledzić rywalizację kierowców Formuły 1 na torze Silverstone. Zmagania o Grand Prix Wielkiej Brytanii zostaną przeprowadzone w nowym formacie, dzięki czemu każdego dnia walka będzie toczyła się o istotną stawkę. więcej

,,Co robimy w ukryciu 2" od 26 lipca w FOX (wideo)

W poniedziałek, 26 lipca w FOX odbędzie się premiera drugiego sezonu serialu „Co robimy w ukryciu”. więcej

Nowy serial ,,Sceny z życia małżeńskiego" we wrześniu w HBO i HBO GO, Oscar Isaac oraz Jessica Chastain w rolach głównych (wideo)

We wrześniu do oferty HBO i HBO GO trafi nowy serial „Sceny z życia małżeńskiego”, który został oparty na podstawie klasycznej już historii autorstwa Ingmara Bergmana. więcej

TVN24 w spocie przypomina słowa Kaczyńskiego o mediach i afery rządów PiS (wideo)

TVN24 opublikował spot przytaczający słowa Jarosława Kaczyńskiego o kontrolnej funkcji mediów oraz afery i protesty z okresu rządów Zjednoczonej Prawicy. więcej

Badania Beko pokazały, że Europa jest zdeterminowana, aby ratować planetę

Beko, wiodący na świecie producent sprzętu gospodarstwa domowego, przeprowadzając ogólnoeuropejskie badanie* na temat postaw i obaw ludzi dotyczących zrównoważonego rozwoju oraz ich świadomości na temat indywidualnego wpływu na środowisko, odkrywa silne społeczne przekonanie o wpływie jednostki na przyszłość naszej planety. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
REKLAMA
 
Mediacom Warszawa bez 10,6 proc. wpływów i z 2,8 mln zł zysku

W ub.r. agencja mediowa Mediacom Warszawa (należy do koncernu WPP) zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 10,6 proc. do 723,71 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 1,85 do 2,83 mln zł. więcej

TVP ma ofertę reklamową na igrzyska w Tokio: 2 mln zł za pakiet sponsorski

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przedstawiło ofertę reklamową przygotowaną na nadchodzące letnie igrzyska olimpijskie Tokio 2020. Najwięcej - 2 mln zł netto - trzeba zapłacić za pakiet sponsorski obejmujący emisję 1500 billboardów. więcej

Google nagrodzi za kampanie na YouTube

Google ogłosiło pierwszą polską edycję konkursu YouTube Works Awards. Nagrodzeni zostaną w nim marketerzy i agencje, którzy odpowiadają za najodważniejsze i najskuteczniejsze kampanie reklamowe na platformie YouTube. więcej

Pekao promuje Konto Przekorzystne z Pakietem Komfort

Nowa kampania Banku Pekao promuje Konto Przekorzystne z Pakietem Komfort. Działania przygotowały Saatchi&Saatchi, Sales&More i Spot&Dot, Lucky Luciano i Insignia. więcej

Szymon Szmigiel: z CDA do Channel Factory

Po ponad trzech latach Szymon Szmigiel kończy współpracę z biurem reklamy serwisu wideo CDA. Przechodzi do firmy Channel Factory, zajmującej się reklamą na YouTube. więcej

Nestle chce wprowadzić do oferty mięso produkowane w laboratorium

Koncern spożywczy Nestle rozpoczął współpracę ze startupem Future Meat Technologies Ltd. z Izraela. Efektem tej kooperacji ma być wprowadzenie do oferty mięsa produkowanego w laboratorium. więcej

Lufthansa będzie używać tylko neutralnych płciowo określeń. Nigdy więcej ,,panie i panowie"

Lufthansa Group stara się być bardziej inkluzywna. Grupa lotnicza pracuje nad tym od jakiegoś czasu, zmiany zostaną wkrótce wdrożone. Polegają przede wszystkim na zrezygnowaniu ze stosowania określających płeć powitań "panie"  i "panowie". więcej

Telewizja Polska z ofertą reklamową dla małych i średnich firm

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przygotowało specjalną ofertę dla małych i średnich firm zainteresowanych promocją na jej antenach. W lipcu i sierpniu proponuje im pakiety "Letni debiut w TVP". więcej

Pokaz mody Tomasza Ossolińskiego na inaugurację kampanii Electrolux "Pierz, susz, noś dłużej"

Electrolux rusza z nową odsłoną kampanii „Pierz, susz, noś dłużej”, w której inspiruje do proekologicznych wyborów i pokazuje jak poprzez drobne zmiany zachowań dbać o środowisko naturalne. W ramach akcji marka uruchamia w Gdańsku Strefę Electrolux, którą zainauguruje pokaz mody Tomasza Ossolińskiego. Kampanię przygotowują Cut The Mustard, Zenith i Awena. więcej

Dentsu sprzedaje swoją główną siedzibę w Tokio

Holding reklamowy Dentsu zawarł przedwstępną umowę na sprzedaż budynku swojej siedziby głównej w Tokio. To element szerszej restrukturyzacji biznesu koncernu. więcej

"Wiem, że dobrze jem" - Katarzyna Bosacka w nowej reklamie Bakomy (wideo)

„Wiem, że dobrze jem” - to nowa platforma komunikacyjna marki jogurtów Bakoma Naturalny Gęsty przygotowana przez agencję H2O Creative. Twarzą kampanii została Katarzyna Bosacka. więcej

OTCF rusza z kampanią olimpijską marki 4F (wideo)

Należąca do OTCF marka 4F, sponsor ośmiu kadr narodowych na Olimpiadzie w Tokio, wystartowała z kampanią wizerunkową w telewizji, digitalu i kinie. Jej realizacją zajęły się agencja mediowa Value Media i agencja martech & e-commerce SalesTube (Group One). więcej

Mamagerka, Agata Berry, Blond Pani Domu reklamują Konto Jakże Osobiste Alior Banku

Alior Bank rozpoczął kampanie z influencerami promującą Konto Jakże Osobiste oraz aplikację mobilną Alior Mobile. W akcję zaangażowani zostali youtuberzy Grupy Filmowej Darwin oraz blogerki: Mamagerka, Agata Berry, Blond Pani Domu oraz W kawiarence. Za koncepcję i realizację działań odpowiadają Agencja PZL oraz Buzzgrow. więcej

Nikodem Witkowski head of creative w Unilever Polska

Unilever Polska, właściciel takich marek, jak Dove, Axe, Big Milk utworzył nowe stanowisko head of creative. Funkcję tę powierzono Nikodemowi Witkowskiemu, który z firmą związany jest od 2019 roku. więcej

Adobe klientem agencji Reprise

Do grona klientów obsługiwanych przez agencję Reprise, należącą do Mediabrands dołączyła firma Adobe Polska. więcej

Aztorin dalej oficjalną marką zegarków Ekstraklasy

Na dwa kolejne sezony rozgrywek przedłużona zostaje umowa pomiędzy Ekstraklasą a Aztorin - oficjalną marką zegarków ligi. więcej

ZPR Media uruchamia studio do nagrywania wideo podcastów

ZPR Media S.A poszerza ofertę o własne studio do nagrywania wideo podcastów. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Wyborcza" powołała grupę projektową, zajmie się wydzieleniem tytułu do osobnej spółki

Kierownictwo „Gazety Wyborczej” powołało trzyosobową grupę projektową, która ma przeprowadzić proces wydzielenia tytułu do spółki zależnej Agory. W jej skład weszli Joanna Mosiej-Sitek (liderka), Miłosz Malinowski i Piotr Stasiński - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Paweł Napieralski za Marka Rodwalda prezesem poznańskiego oddziału Polska Press

Prezesem poznańskiego oddziału Polska Press od czwartku jest Paweł Napieralski. Dotychczasowy szef regionu, Marek Rodwald, odchodzi z firmy. więcej

50 organizacji twórców chce, aby opłata reprograficzna objęła smartfony

Ponad 50 organizacji twórców podpisało apel w sprawie ustawy o uprawnieniach artysty zawodowego. Chcą, aby opłatą reprograficzną objąć smartfony. „Symboliczna opłata od nich powinna stanowić podstawę systemu wsparcia dla artystów” - uważają. więcej

W Ostrowie Wielkopolskim ruszy oddział serwisu NaszeMiasto.pl. ,,Sukces Marcina Wątrobińskiego"

Wydawany przez Polska Press „Głos Wielkopolski” uruchomi w sierpniu serwis NaszeMiasto.pl dla Ostrowa Wielkopolskiego - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - To tak naprawdę sukces Marcina Wątrobińskiego, który w ciągu miesiąca doprowadził do reaktywacji - mówi nam Wojciech Wybranowski, redaktor naczelny dziennika. Wkrótce kolejne serwisy mają debiutować w następnych miastach Wielkopolski. więcej

Zmarł holenderski dziennikarz śledczy postrzelony w zeszłym tygodniu

Holenderski dziennikarz śledczy Peter R. de Vries nie żyje - podała telewizja RTL News. De Vries w minionym tygodniu został postrzelony w Amsterdamie. De Vries zmarł w szpitalu w wyniku odniesionych ran. Miał 64 lata. więcej

UOKiK przeprowadzi badanie rynku przed decyzją ws. kupna Edipresse Polska przez Burdę

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zapowiedział, że w sprawie przejęcia Edipresse Polska przez Burda Media Polska, konieczne jest przeprowadzenie badania rynku. więcej

Setki tys. zł na promocję Puszcza.tv w mediach Tomasza Sakiewicza

Fundacja Niezależne Media, której współzałożycielem jest Tomasz Sakiewicz, z dotacji na Puszcza.tv wydała setki tys. zł na promocję serwisu w mediach związanych z Sakiewiczem, m.in. Niezalezna.pl, „Gazecie Polskiej” i „Gazecie Polskiej Codziennie”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Polska influencerka sprzedała wirtualną miłość za prawie milion złotych

Działająca na TikToku influencerka Marti Renti sprzedała niezamienny token cyfrowy (NFT) za 969 937 zł. więcej

Krzysztof Stanowski przez całą dobę prowadził "Hejt Park". Zebrał w tym czasie ponad 340 tys. zł

24 godziny trwał specjalny odcinek "Hejt Parku", internetowego programu Krzysztofa Stanowskiego na Kanale Sportowym Extra. W tym czasie dziennikarz rozmawiał z gośćmi w studiu, odbierał telefony od widzów i zbierał pieniądze na cele charytatywne. "Dziękuję wszystkim, którzy oglądali, wpłacali, ale w szczególności tym, którzy mi o różnych dziwnych porach towarzyszyli w studiu" - napisał Stanowski po zakończeniu programu. więcej

Wydawca wPolityce.pl przeprasza Węglarczyka i Stankiewicza za sugerowanie im działań destabilizujących państwo

Portal wPolityce.pl (Fratria) zamieścił w czwartek przeprosiny dla redaktora naczelnego Onetu Bartosza Węglarczyka oraz publicysty tego portalu Andrzeja Stankiewicza za przypisywanie im działań prowadzonych "na rzecz Berlina i Moskwy". Chodzi o tekst z 2018 roku, którym wPolityce.pl odpowiadało na materiał z Onetu. - Pozwę każdego, kto będzie mi wmawiał, kto jest patriotą, a kto nie – komentuje Węglarczyk. więcej

Video Brothers ze wzrostem wpływów o 25 proc. i 2,5 mln zł zysku

Spółki Video Brothers i Video Brothers Music zajmujące się obsługą treści wideo i muzycznych w ub.r. zanotowały łącznie 7,59 mln zł przychodów sprzedażowych, o 25,3 proc. niż ta pierwsza rok wcześniej, oraz 2,55 mln zł zysku netto. więcej

Brand24 z piątku z rzędu wzrostowym kwartałem, zyskał 127 klientów

Na koniec czerwca br. zajmująca się monitoringiem internetu firma Bran24 miała 3 737 aktywnych klientów, o 127 więcej niż na koniec marca br. To piąty z rzędu kwartał, w którym liczba jej klientów się zwiększyła. więcej

Google nagrodzi za kampanie na YouTube

Google ogłosiło pierwszą polską edycję konkursu YouTube Works Awards. Nagrodzeni zostaną w nim marketerzy i agencje, którzy odpowiadają za najodważniejsze i najskuteczniejsze kampanie reklamowe na platformie YouTube. więcej

Twitter wycofuje Fleets

Z Twittera wkrótce zniknie funkcjonalność Fleets, podobna do Stories z Facebooka i Instagrama. Nie spełniła ona oczekiwań zarządzających serwisem. więcej

Netflix wejdzie na rynek gamingowy. Zatrudnił byłego szefa EA i Facebooka

Netflix utworzył nowe stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju gier. Objął je Mike Verdu, były wiceprezes Facebooka i dyrektor Electronic Arts. Spekuluje się, że platforma szykuje się w tej sposób na ekspansję na rynku gamingowym. więcej

Allegro wprowadza konta rodzinne

Platforma Allegro wprowadza nową funkcjonalność - konto rodzinne Allegro Family. Może z niego korzystać do 10 osób. więcej

Gdański sąd stracił kontrolę na fanpage'em - seria wpisów kulinarnych

Na facebookowym fanpage’u Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe od kilku dni pojawiają się dziwaczne wpisy, m.in. z przepisami kulinarnymi w języku wietnamskim. Pracownicy sądu stracili kontrolę nad profilem, sprawę zgłoszono już prokuraturze. więcej

Badania Beko pokazały, że Europa jest zdeterminowana, aby ratować planetę

Beko, wiodący na świecie producent sprzętu gospodarstwa domowego, przeprowadzając ogólnoeuropejskie badanie* na temat postaw i obaw ludzi dotyczących zrównoważonego rozwoju oraz ich świadomości na temat indywidualnego wpływu na środowisko, odkrywa silne społeczne przekonanie o wpływie jednostki na przyszłość naszej planety. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Młodzi ludzie doświadczyli pogorszenia stanu psychiki z powodu pandemii koronawirusa

Wielu nastolatków i młodych dorosłych cierpi z powodu psychicznych kłopotów spowodowanych izolacją - lęków i stanów depresyjnych. Gorzej czują się te osoby, które już wcześniej miały słabszej jakości relacje z rodziną i przyjaciółmi. więcej

Prawie 20 proc. Polaków mogło w pandemii przekazać przez telefon poufne dane oszustom

Co 4. Polak deklaruje, że w pandemii rozmawiał przez telefon z osobą, która prosiła o podanie m.in. nr PESEL lub danych do logowania w e-bankowości; ponad 18 proc. osób przyznaje, że mogło podać takie informacje oszustom - wynika z badania serwisu ChronPESEL.pl i Krajowego Rejestru Długów. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
50 organizacji twórców chce, aby opłata reprograficzna objęła smartfony
T-Mobile zachęca do wymiany lub regeneracji używanych smartfonów
Nestle chce wprowadzić do oferty mięso produkowane w laboratorium
Netflix wejdzie na rynek gamingowy. Zatrudnił byłego szefa EA i Facebooka
Ruszył Cyfrowy Paszport Pojazdu
Piotr Grzywacz w zarządzie Microsoft Polska
Prawie 20 proc. Polaków mogło w pandemii przekazać przez telefon poufne dane oszustom
Jeff Bezos przekaże 200 mln USD na kompleks muzeów Smithsonian Institution
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj