Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 17 Listopada 2023
 
 
 
Filmowcy krytykują program premii, który wdraża Netflix
 
Platforma Netflix zaczęła podpisywać z producentami aneksy do umów, które mają zapewnić im dodatkowe wynagrodzenie za wyświetlenia ich produkcji w serwisie. Stowarzyszenie Filmowców Polskich mocno krytykuje zapisy umów przygotowane przez Netfliksa, twierdząc, że są sprzeczne z przepisami prawa. Platforma podkreśla, że tezy z oświadczenia filmowców są nieprawdziwe. więcej
 
 
TVP bez reklam? To proponują eksperci przyszłego rządu
 
Gotowe są już zręby ustawy o reformie mediów publicznych, opracowane przez zespół ekspertów dla przyszłego rządu. Niebawem projekt trafić ma pod konsultacje publiczne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wśród proponowanych zmian jest ograniczenie emisji reklam w TVP o trzy czwarte. - Telewizja publiczna winna opierać się na społecznej służbie - mówi nam Jan Dworak, jeden z członków zespołu przygotowującego projekt ustawy. więcej
 
 
Agnieszka Gosiewska odchodzi z Nielsena. Lucyna Koba pokieruje polskim oddziałem
 
Agnieszka Gosiewska, managing director Nielsen Media w Polsce, po 16 latach pracy odchodzi z firmy. Zarządzanie polskim oddziałem spółki badającej widownię telewizji przejmie Lucyna Koba - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.  więcej
 
 
Edward Miszczak prezesem TVP? "To byłoby nieszczęście dla mediów publicznych"
 
W mediach pojawiły się plotki o tym, że dyrektor programowy Polsatu Edward Miszczak, po serii kontrowersyjnych zmian w ramówce, które skończyły się niepowodzeniem, może zostać prezesem TVP. Czy sprawdziłby się w tej roli? Zdania ekspertów są podzielone. - Gdyby Miszczak miał przenieść do TVP doświadczenia TVN przemnożone przez Polsat, byłoby to nieszczęście dla mediów publicznych. Doradzałbym, żeby poprowadził tam kanał nastawiony na rozrywkę, np. TVP2 - łagodnie i inteligentnie skomercjalizowany - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl prof. Maciej Mrozowski, medioznawca.  więcej
 
 
Dziennikarze po spotkaniu z marszałkiem Hołownią. ,,Daje nadzieję, będziemy sprawdzać"
 
Marszałek Sejmu Szymon Hołownia w czwartek rozmawiał z doświadczonymi reporterami sejmowymi o warunkach ich pracy w parlamencie. To było pierwsze z cyklu śniadań prasowych. - Widać otwartość nowego marszałka, to daje nadzieję. Będziemy sprawdzać i egzekwować jego obietnice - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl uczestniczący w spotkaniu Patryk Michalski z Wirtualnej Polski. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
KRRiT zmieniła zdanie w sprawie przyszłości naziemnego MUX-4 więcej
 
Chętni do kupna Polska Press wycofali się. Czekają na nowy zarząd Orlenu więcej
 
Zmiany na multipleksach TVP. Dodatkowy kanał naziemnie więcej
 
Problemy Kanału Sportowego. "Stanowski zezłomował wizerunek Borka i Smokowskiego" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Direct Sales Manager Screen Network
Koordynator produkcji autopromocji TV Kino Polska TV SA
Stażysta / stażystka do zespołu Wiadomości w Onet.pl Ringier Axel Springer
Senior Data Analyst Gemius
Quality checking & Content operations Technician Kino Polska TV SA
GRAFIK/MONTAŻYSTA - PROMOCJA I OPRAWA STACJI STUDIOMED TV
MANAGER DS. SPRZEDAŻY REKLAMY i SPONSORINGU STUDIOMED TV
Montażysta / Montażystka w dziale autopromocji Kino Polska TV SA
Dziennikarz/Dziennikarka Newsroom INFOR
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 47 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP bez reklam? To proponują eksperci przyszłego rządu

Gotowe są już zręby ustawy o reformie mediów publicznych, opracowane przez zespół ekspertów dla przyszłego rządu. Niebawem projekt trafić ma pod konsultacje publiczne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wśród proponowanych zmian jest ograniczenie emisji reklam w TVP o trzy czwarte. - Telewizja publiczna winna opierać się na społecznej służbie - mówi nam Jan Dworak, jeden z członków zespołu przygotowującego projekt ustawy. więcej

Agnieszka Gosiewska odchodzi z Nielsena. Lucyna Koba pokieruje polskim oddziałem

Agnieszka Gosiewska, managing director Nielsen Media w Polsce, po 16 latach pracy odchodzi z firmy. Zarządzanie polskim oddziałem spółki badającej widownię telewizji przejmie Lucyna Koba - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.  więcej

Edward Miszczak prezesem TVP? "To byłoby nieszczęście dla mediów publicznych"

W mediach pojawiły się plotki o tym, że dyrektor programowy Polsatu Edward Miszczak, po serii kontrowersyjnych zmian w ramówce, które skończyły się niepowodzeniem, może zostać prezesem TVP. Czy sprawdziłby się w tej roli? Zdania ekspertów są podzielone. - Gdyby Miszczak miał przenieść do TVP doświadczenia TVN przemnożone przez Polsat, byłoby to nieszczęście dla mediów publicznych. Doradzałbym, żeby poprowadził tam kanał nastawiony na rozrywkę, np. TVP2 - łagodnie i inteligentnie skomercjalizowany - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl prof. Maciej Mrozowski, medioznawca.  więcej

Nie będzie audytu dotyczącego kampanii wyborczej w TVP

Opozycyjny członek Rady Programowej Telewizji Polskiej Krzysztof Luft zaproponował przyjęcie uchwały, która zaapelowałaby do zarządu TVP o zewnętrzny audyt sposobu relacjonowania kampanii wyborczej na antenach nadawcy publicznego. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, wniosek przepadł stosunkiem głosów 5:3.  więcej

Zdrożał serwis TVN24 GO. Jest też nowy pakiet

TVN Warner Bros. Discovery zmienia cenę serwisu streamingowego TVN24 GO. Za miesięczny i roczny dostęp do niego nowi i powracający subskrybenci zapłacić muszą o połowę więcej. Jeśli ktoś nie zrezygnuje z subskrypcji, nadal może korzystać z serwisu w starej cenie. więcej

TVP ogłasza drugi przetarg w sprawie ,,Sylwestra Marzeń". Ale konkretów wciąż brak

Telewizja Polska nadal nie ogłosiła, gdzie odbędzie się tegoroczny „Sylwester Marzeń”. Ogłaszane przez nadawcę są natomiast kolejne przetargi na jego organizację, które wskazują, że koncert zostanie zorganizowany w Zakopanem. W cenniku reklam na grudzień w paśmie “Sylwestra” na razie widnieje pozycja “Program rozrywkowy”. więcej

Drugi sezon ,,Lokatorki" od 1 grudnia w TVP1, stacja zmienia pasmo emisji serialu (zdjęcia)

Od 1 grudnia w piątki o 20.35 Jedynka będzie emitować drugi sezon serialu „Lokatorka” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pierwsza seria produkcji pokazywana była wczesną jesienią we wtorkowe wieczory. więcej

TVP1 w Boże Narodzenie pokaże specjalny odcinek ,,Rolnik szuka żony 10"

W poniedziałek, 25 grudnia telewizyjna Jedynka wyemituje specjalny odcinek dziesiątego sezonu reality-show „Rolnik szuka żony” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP1 liderem, TVN24 wyprzedziło Polsat i TVN. ,,M jak miłość", orędzie prezydenta i ,,Rolnik szuka żony" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, orędzie prezydenta Andrzeja Dudy oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji pozycję lidera oglądalności zajęła TVP1. Na trzecie miejsce awansował informacyjny kanał TVN24, który wyprzedził Polsat i TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Właściciel Play i UPC Polska inwestuje w kolejnego operatora

Grupa Iliad francuskiego biznesmena Xaviera Niela, do którego należą także m.in. Play i UPC Polska, nabyła 6 proc. udziałów w belgijskiej firmie Proximus. Świadczy ona usługi telefonii, szybkiego internetu i telewizji kablowej.  więcej

Serwis Showmax szykuje się do ponownego uruchomienia

Obecny jeszcze kilka lat temu na polskim rynku serwis streamingowy Showmax przygotowuje relaunch w Afryce. Zmiany wiążą się z nową aplikacją, wyglądem interfejsu platformy i ofertą pakietową. Odświeżona odsłona Showmax ma być zbliżona do Peacock i SkyShowtime. więcej

158,2 tys. zł za spot przy "M jak miłość" w TVP2

Na 158,2 tys. zł wyceniono najdroższy spot w Telewizji Polskiej w cenniku Biura Reklamy TVP na grudzień br. To koszt reklamy emitowanej przy serialu “M jak miłość” w TVP2.  więcej

Jimmy Kimmel ponownie poprowadzi galę rozdania Oscarów dla stacji ABC

Komik Jimmy Kimmel będzie gospodarzem 96. ceremonii rozdania Oscarów, która odbędzie się w przyszłym roku. więcej

Stephan Schmitter dyrektorem generalnym RTL Deutschland

Wieloletni dyrektor wykonawczy RTL Stephan Schmitter został mianowany dyrektorem generalnym RTL Deutschland. Pracę na nowym stanowisku rozpocznie od 1 stycznia 2024 r. więcej

Piąty sezon programu ,,Pomysł na dom" w Telewizji WP

W sobotę, 18 listopada na antenie Telewizji WP zadebiutuje piąty sezon programu „Pomysł na dom”. więcej

Dokumenty ,,Killing Michael Jackson" i ,,Nawiedzone miejsca" w Vodylli (wideo)

W piątek, 17 listopada w Vodylii zadebiutują dwa nowe dokumenty: film „Killing Michael Jackson” i miniseria „Nawiedzone miejsca” więcej

Uczestniczka sondy ulicznej ,,Wiadomości" późniejszą reporterką TVP

Reporterka głównego wydania ,,Wiadomości" Monika Borkowska w 2019 roku wystąpiła w materiale tego programu w roli ,,mieszkanki Skierniewic" - zauważono na profilu FlasH, opisujący w mediach społecznościowych główny program informacyjny TVP.  więcej

mBank. Technologia do usług - nowe pozycjonowanie marki

Niedawno wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. W spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
REKLAMA
 
Agnieszka Gosiewska odchodzi z Nielsena. Lucyna Koba pokieruje polskim oddziałem

Agnieszka Gosiewska, managing director Nielsen Media w Polsce, po 16 latach pracy odchodzi z firmy. Zarządzanie polskim oddziałem spółki badającej widownię telewizji przejmie Lucyna Koba - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.  więcej

Rośnie sprzedaż aut z wyższej półki. Audi liderem zestawienia, Lexus z największym wzrostem

Łącznie w ciągu 10 miesięcy bieżącego roku w naszym kraju zarejestrowanych zostało 88 980 nowych samochodów klasy premium, o 16,17 proc. (12 386 sztuk) więcej niż w analogicznym okresie roku 2022 - wynika z analizy Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR. Najpopularniejszą marką w tym segmencie pozostaje Audi, a Lexus notuje wzrost sprzedaży o blisko 100 proc. w skali roku.  więcej

158,2 tys. zł za spot przy "M jak miłość" w TVP2

Na 158,2 tys. zł wyceniono najdroższy spot w Telewizji Polskiej w cenniku Biura Reklamy TVP na grudzień br. To koszt reklamy emitowanej przy serialu “M jak miłość” w TVP2.  więcej

Sebastian Starczewski odpowiada za projekty strategiczne Vision & People

Sebastian Starczewski objął stanowisko head of strategic project w agencji reklamowej Vision & People. więcej

Marcin Wójtowicz business development managerem Proxi.cloud

Marcin Wójtowicz został business development managerem w firmie technologicznej Proxi.cloud. więcej

"Co za przeżycie!" w kampanii Wyjątkowego Prezentu

Marka Wyjątkowy Prezent rozpoczęła kampanię pod hasłem “Co za przeżycie!”, w której podkreśla niezwykłość prezentów w formie przeżyć i obdarowywania bliskich emocjami. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu.  więcej

Lubelskie ma umowę z asketball Champions League na 7 mln zł

Władze województwa lubelskiego zawarły umowę ze spółka Basketball Champions League dotyczącą promocji regionu w czasie rozgrywek koszykarskiej Ligi Mistrzów. Zapłacą za to 7 mln zł.  więcej

100 lat Columbia Pictures. Sony Pictures Entertainment prezentuje logo

Z okazji nadchodzących obchodów stulecia powstania wytwórni Columbia Pictures zaprezentowano jubileuszową wersję jej logotypu.  więcej

H2O Creative z kompleksową kampanią dla marki Cin&Cin Free

Agencja H2O jest odpowiedzialna za pomysł i kompleksową realizację najnowszej aktywacji dla marki Cin&Cin Free pod nazwą „Freewolucja”. więcej

,,Psi Patrol" motywem kampanii Hortex  

Agencja Streetcom odpowiada za kampanię influencerską „Zdrowa dawka radości” dla marki Hortex – nowej edycji produktów marki z wizerunkiem „Psiego Patrolu”.  więcej

Group One powiększa zespół PR

W grupie marketingowo-technologicznej Group One Szymon Ślęzak zajął stanowisko PR specialist, a Aleksandra Farenholc objęła rolę content i social media specialist. Wcześniej do zespołu dołączył również Jakub Hajczuk, który zajmuje stanowisko senior PR specialist. więcej

"Ciche godziny" dwa razy w tygodniu w Leroy Merlin

Siec sklepów Leroy Merlin wprowadza we wszystkich swoich sklepach “ciche godziny”, by zadbać o osoby, które chcą pracować i robić zakupy w spokoju. Będą obowiązywały w poniedziałki i w środy.  więcej

Sotrender odświeża identyfikację wizualną

Zajmujący się analityką mediów społecznościowych Sotrender prezentuje odświeżoną komunikację wizualną.  więcej

Boiron z nową reklamą marki Stodal

Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą jeden z najbardziej znanych produktów w swoim portfolio – Stodal. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network). więcej

On Board Think Kong i Fat Baby partnerami strategicznymi

Agencja komunikacji On Board Think Kong i agencja reklamowa Fat Baby zaczynają współpracę strategiczną. Będą razem obsługiwać klientów. więcej

Piotr Ćwikliński zarządza MassiveMusic. Awansowali też Aneta Kabsa i Mateusz Szmigiero

W warszawskim oddziale agencji MassiveMusic powołano nowe kierownictwo: Piotr Ćwikliński awansował na dyrektora zarządzającego, Aneta Kabsa na creative development directora, a Mateusz Szmigiero na executive creative directora. Z agencją niedawno pożegnał się creative director Michał Krajewski. więcej

Dominika Jamroz w zespole agencji oLIVE media

Dominika Jamroz dołączyła do zespołu agencji butikowej oLIVE media, obejmując stanowisko senior PR & social media specjalistki w dziale komunikacji dla marek lifestylowych. więcej

Uliczny szacunek w reklamie OC z pakietem pomocowym od Link4

Firma ubezpieczeniowa Link4 (Grupa PZU) w nowej kampanii reklamuje polisę OC z pakietem pomocowym. Akcję przygotowały firmy marketingowe 2012 Agency, Sigma BiS, SayHi i N-teq. więcej

GoldenSubmarine tworzy zespół ESG, na czele Wincenty Kokot

Agencja GoldenSubmarine poszerza kompetencje w zakresie environmental, social, governance (ESG) i buduje zespół oferujący kompleksową obsługę dla firm. Na jego czele stanął business development director, Wincenty Kokot.   więcej

Agnieszka Getler - Kicman, Danone i Żywiec Zdrój: marki przyszłości są blisko konsumentów i chcą zrozumieć ich wartości, styl życia, potrzeby

Jesienią najbardziej rozpoznawalny bohater marki w Polsce powrócił w najnowszym spocie Danio, a zaraz potem wystartowała kampania Alpro z hasłem ,,roślinne nie gryzie”. Czy jednoczesne inwestowanie w rozwój produktów mlecznych i ich roślinnych alternatyw się nie wyklucza? Co na to konsumenci i jakie oczekiwania stawiają markom przyszłości? O tym opowiada Agnieszka Getler – Kicman, Dyrektor Marketingu Danone i Żywiec Zdrój. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Dziennikarze po spotkaniu z marszałkiem Hołownią. ,,Daje nadzieję, będziemy sprawdzać"

Marszałek Sejmu Szymon Hołownia w czwartek rozmawiał z doświadczonymi reporterami sejmowymi o warunkach ich pracy w parlamencie. To było pierwsze z cyklu śniadań prasowych. - Widać otwartość nowego marszałka, to daje nadzieję. Będziemy sprawdzać i egzekwować jego obietnice - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl uczestniczący w spotkaniu Patryk Michalski z Wirtualnej Polski. więcej

Wydawcy nie przekonali Ruchu do utrzymania prenumeraty. Liczą na innych dystrybutorów

Ruch po spotkaniu z Izbą Wydawców Prasy nie zmienił swojej decyzji o wycofaniu z końcem roku obsługi prenumeraty indywidualnej. - Pozostało ratować, co się da: znaleźć inne kanały dystrybucji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Frąckowiak, prezes IWP. więcej

Ruszył plebiscyt "Przeglądu Sportowego" na Sportowca Roku. 20 nominowanych

Czas na 89. plebiscyt “Przeglądu Sportowego” dla Najlepszego Sportowca 2023 roku w Polsce. Znamy nazwiska 20 nominowanych zawodników. Kibice głosować mogą nawet do 5 stycznia, a dzień później Gala Mistrzów Sportu, na której poznamy zwycięzcę. więcej

Zmarła Elżbieta Opiła, była szefowa bydgoskiej ,,Gazety Wyborczej"

Nie żyje Elżbieta Opiła - prezeska fundacji Kosmos dla Dziewczynek, wcześniej związana m.in. z bydgoskim oddziałem "Gazety Wyborczej" i Instytutem Wzornictwa Przemysłowego. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Filmowcy krytykują program premii, który wdraża Netflix

Platforma Netflix zaczęła podpisywać z producentami aneksy do umów, które mają zapewnić im dodatkowe wynagrodzenie za wyświetlenia ich produkcji w serwisie. Stowarzyszenie Filmowców Polskich mocno krytykuje zapisy umów przygotowane przez Netfliksa, twierdząc, że są sprzeczne z przepisami prawa. Platforma podkreśla, że tezy z oświadczenia filmowców są nieprawdziwe. więcej

eBilet zwróci klientom opłaty dodatkowe. Ponad 1 mln zł kary

Platforma eBilet (grupa Allegro) została zobowiązana do prezesa UOKiK do zwrotu opłaty serwisowej wszystkim klientom, którzy złożyli reklamacje. Ma też zapłacić 1,32 mln zł za to, że w czasie epidemii wydłużała czas zwrotu pieniędzy nawet powyżej 180 dni. więcej

Empik kupuje wytwórnię wydającą Korteza i Kaśkę Sochacką

Grupa Empik przejęła działającą od prawie dwóch dekad wytwórnię muzyczną Jazzboy Records, w której katalogu są albumy m.in. Korteza, Kaśki Sochackiej i Darii ze Śląska. - W ostatnich latach inwestujemy jeszcze więcej w segment wydawniczy i bezpośrednią współpracę z twórcami - podkreśla Ewa Szmidt, prezeska Grupy Empik. więcej

Kanał Zero Stanowskiego przebił 400 tys. subskrypcji. 2 tys. osób chce z nim pracować

Kanał Zero Krzysztofa Stanowskiego przekroczył już granicę 400 tys. subskrypcji. W czwartek dziennikarz poinformował, że do pracy w jego nowym projekcie zgłosiło się około 2 tys. osób.  więcej

Były uczestnik ,,Team X" i ,,Top Model" oskarżony o napaść seksualną

Prokuratura skierowała do sądu akt oskarżenia influencera Michała G., znanego m.in. z internetowego show „Team X” i telewizyjnego „Top Model”, o przestępstwo seksualne. Sprawa została ujawniona na początku października, G. przekonywał wówczas o swojej niewinności. więcej

Netflix ogłosił koniec produkcji ,,Cień i kość" oraz czterech innych seriali

Mimo zakrojonej na szeroką skalę akcji fanów mającej na celu uratowanie serialu „Cień i kość”, Netflix zdecydował się na zakończenie produkcji. Podobny los spotkał cztery inne seriale, w tym nowość z udziałem Kim Cattrall w jednej z głównych ról. więcej

Ostatnie lato księżnej Diany. Recenzja pierwszej części sezonu finałowego ,,The Crown" Netfliksa

Netflix podzielił sezon finałowy „The Crown” na dwie części. Pierwsze cztery odcinki są już dostępne na platformie i opowiadają ostatnie lato księżnej Diany. Stanowią miniserial w serialu, ponieważ królowa Elżbieta II nie odgrywa w nich większej roli, oczy całego świata zwrócone są na królową ludzkich serc, Dianę Spencer. więcej

Netflix i Prime Video mają najbardziej lojalnych subskrybentów

Z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Parks Associates wynika, że Netflix i Amazon Prime Video, czyli dwaj pionierzy w branży streamingowej, mogą pochwalić się najbardziej lojalnymi subskrybentami. więcej

Allegro ma 19 mln kupujących. 40 proc. więcej z reklam, spadki za granicą

Grupa Allegro przy wzroście przychodów w Polsce o jedną piątą dalej zwiększa zyskowność. Przychody z reklam rosną o prawie 40 proc. Natomiast na rynkach zagranicznych zanotowała spadek wpływów o 30 proc. i 101 mln zł kwartalnej skorygowanej straty EBITDA. więcej

Świątek, Lewandowski i Kubacki wśród nominowanych w plebiscyci As Sportu

W poniedziałek, 20 listopada ruszy 3. edycja Plebiscytu Interii, w którym internauci wybierają najlepszego sportowca roku. W tegorocznej odsłonie Asa Sportu nominowanymi są m.in.: Iga Świątek, Robert Lewandowski, Natalia Kaczmarek, Robert Kubica i Dawid Kubacki. więcej

SNAPCHAT AR - Twój marketing w rozszerzonym wymiarze

Snapchat to platforma społecznościowa powstała w 2011 r., która łączy swoich użytkowników i wspomaga w kontaktach z przyjaciółmi, ale oferuje im również wiele możliwości interakcji z technologią Augmented Reality, wzbogacając tym samym doświadczenia użytkowników na wielu płaszczyznach. Na czym polega fenomen Snapchata w połączeniu z AR? materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Agnieszka Gosiewska odchodzi z Nielsena. Lucyna Koba pokieruje polskim oddziałem

Agnieszka Gosiewska, managing director Nielsen Media w Polsce, po 16 latach pracy odchodzi z firmy. Zarządzanie polskim oddziałem spółki badającej widownię telewizji przejmie Lucyna Koba - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.  więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Agata Berndt-Wazelin head of corporate&retail practice w K+ Group

Agata Berndt-Wazelin awansowała na stanowisko head of corporate&retail practice w agencji K+Group - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pracuje w niej blisko 3 lata. więcej

Group One powiększa zespół PR

W grupie marketingowo-technologicznej Group One Szymon Ślęzak zajął stanowisko PR specialist, a Aleksandra Farenholc objęła rolę content i social media specialist. Wcześniej do zespołu dołączył również Jakub Hajczuk, który zajmuje stanowisko senior PR specialist. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Właściciel Play i UPC Polska inwestuje w kolejnego operatora
Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości ostrzega przed niebezpieczeństwami związanymi z płatnościami mobilnymi
Jak można zastrzec numer PESEL
Sonda Juno zbadała wiatry na Jowiszu
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj