Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 14 Lutego 2024
 
 
 
TV Republika straci kolejnego reklamodawcę. Sakiewicz: swoje zarobimy, u nas reklama jest mega bezpieczna
 
Z końcem lutego swoje spoty z Telewizji Republika wycofa firma farmaceutyczna Oleofarm. Stacja przekonuje, że reklamy na jej antenie przynoszą ogromne wzrosty sprzedaży, ale liczba emitowanych spotów spadła w ostatnich tygodniach kilkukrotnie. - U nas reklama jest mega bezpieczna, emitujemy nawet reklamy, z którymi się radykalnie nie zgadzamy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl szef TV Republika Tomasz Sakiewicz. więcej
 
 
Pracownicy "Panoramy" narzekają na warunki pracy. "Było pismo, ale i odpowiedź błyskawiczna"
 
Dziennikarze ,,Panoramy" napisali list ws. warunków pracy, w jakich przyszło im obecnie tworzyć program. - To pismo było, to prawda, ale odpowiedź przyszła błyskawicznie - przekazał nam anonimowy dziennikarz ,,Panoramy".  więcej
 
 
Znany reporter po prawie 25 latach odchodzi z Radia ZET. ,,Nowe wyzwanie"
 
Jacek Czarnecki odchodzi z Radia ZET - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Reporter związał się ze stacją w 1992 roku na osiem miesięcy. Powrócił w 2000 roku i pracuje w rozgłośni do dzisiaj. To w sumie prawie 25 lat. Dziennikarz potwierdza, że odchodzi, ale ujawnia nowego miejsca pracy.  więcej
 
 
,,Fakty" liderem w styczniu. Widownia ,,19.30" spadła o 760 tys. osób
 
Na pozycji lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w styczniu 2024 roku umocniły się ,,Fakty" emitowane w TVN i TVN24 BiS. Duże spadki odnotowały serwisy TVP nadawane w nowych odsłonach - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Gazeta Wyborcza", ,,Super Express" i ,,Puls Biznesu" ze spadkami reklamowymi, ,,Gazeta Polska Codziennie" o dwie trzecie w górę
 
Wpływy reklamowe dzienników w 2023 roku zmalały o 0,3 proc. w porównaniu do 2022 roku. Mniej na reklamach zarobiły ,,Gazeta Wyborcza", ,,Super Express", ,,Fakt", ,,Puls Biznesu". Największy wzrost przychodów zanotowała ,,Gazeta Polska Codziennie". więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Fakt" na czele sprzedaży w 2023 roku, ,,Gazeta Wyborcza" straciła najwięcej więcej
 
2025 rok bez abonamentu RTV, z mniejszą liczbą kanałów TVP i reklam więcej
 
W TV Republika sześć razy mniej reklam niż przed bojkotem więcej
 
Koniec karania więzieniem za zniesławienie? Trwają prace w resorcie sprawiedliwości więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Reporter / Reporterka Wideo Ringier Axel Springer
Dziennikarz/Reporter (Fakt Polityka) Ringier Axel Springer
Redaktor/ Redaktorka serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer
Account Executive Wirtualna Polska Media
Producent Transmisji TVN24 TVN Warner Bros. Discovery
WYDAWCA-REDAKTOR serwisu Lelum IBERION
Social Media Specialist Wirtualna Polska Media
Specjalista ds. kontroli jakości materiałów audio - wideo (QC Specialist) Smakjam
Account Manager Partnerstw Marketingowych BIZNES24
New Business Manager AdVIST Agencja Marketingu Internetowego
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 47 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TV Republika straci kolejnego reklamodawcę. Sakiewicz: swoje zarobimy, u nas reklama jest mega bezpieczna

Z końcem lutego swoje spoty z Telewizji Republika wycofa firma farmaceutyczna Oleofarm. Stacja przekonuje, że reklamy na jej antenie przynoszą ogromne wzrosty sprzedaży, ale liczba emitowanych spotów spadła w ostatnich tygodniach kilkukrotnie. - U nas reklama jest mega bezpieczna, emitujemy nawet reklamy, z którymi się radykalnie nie zgadzamy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl szef TV Republika Tomasz Sakiewicz. więcej

Pracownicy "Panoramy" narzekają na warunki pracy. "Było pismo, ale i odpowiedź błyskawiczna"

Dziennikarze ,,Panoramy" napisali list ws. warunków pracy, w jakich przyszło im obecnie tworzyć program. - To pismo było, to prawda, ale odpowiedź przyszła błyskawicznie - przekazał nam anonimowy dziennikarz ,,Panoramy".  więcej

,,Fakty" liderem w styczniu. Widownia ,,19.30" spadła o 760 tys. osób

Na pozycji lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w styczniu 2024 roku umocniły się ,,Fakty" emitowane w TVN i TVN24 BiS. Duże spadki odnotowały serwisy TVP nadawane w nowych odsłonach - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat chce nakręcić drugi sezon show ,,Dagmara szuka męża"

Grupa Polsat Plus chce kontynuować reality-show ,,Dagmara szuka męża", która od grudnia ub.r. emitowany jest w Super Polsacie - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Stacja jest zadowolona z wyników oglądalności, dlatego zdecydowała o wydłużeniu pierwszej serii. więcej

Zmiana na liście kanałów naziemnej telewizji cyfrowej przez start nowej stacji

Dostępny w Gdańsku, Warszawie i Wrocławiu dubel Telewizji Polsat, nadawany z multipleksu eksperymentalnego firmy BCAST, nie jest już dostępny na pozycji 50 listy kanałów naziemnej telewizji cyfrowej. Stacja została przeniesiona na 63 pozycję w związku ze zbliżającym się startem CTV9. więcej

Były reporter ,,Wiadomości" gospodarzem programu informacyjnego TV Republika

Do prowadzących ,,Dzisiaj", główny serwis informacyjny Telewizji Republika, dołączył Adrian Borecki. Ze stacją jest związany od miesiąca, wcześniej był reporterem politycznym ,,Wiadomości". więcej

Marcin Tulicki szykuje film o ,,wrogim przejęciu" TVP

Marcin Tulicki, były wicedyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej szykuje film o zmianach w mediach publicznych dokonanych po 19 grudnia ub.r. - poinformował Samuel Pereira, również były wiceszef TAI. więcej

Kuzyn Kaczyńskiego żegna się z TVP. Zarobił ponad 2 mln zł

Z końcem lutego z Telewizją Polską rozstanie się doradca zarządu spółki Jan Maria Tomaszewski, prywatnie kuzyn prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego. Przez osiem lat zarobił w firmie 2,2 mln zł brutto, z czego ponad 500 tys. zł w ub.r. więcej

Telewizja publiczna uruchomiła serwis streamingowy dla całej Europy

Hiszpański nadawca publiczny RTVE udostępnił w krajach europejskich swoją usługę streamingową RTVEPlay+. Polacy mogą ją wykupić za 5,99 euro miesięcznie lub 49,99 euro rocznie. Bezpłatny jest 7-dniowy test platformy.  więcej

Apple TV+ za darmo dla posiadaczy popularnych telewizorów

Posiadacze telewizorów LG Smart TV mogą skorzystać z 3-miesięcznego darmowego dostępu do serwisu streamingowego Apple TV+. Usługa jest dostępna na urządzeniach 4K i 8K wyprodukowanych od 2018 roku, a także na wyświetlaczach Lifestyle - StanbyME i StanbyME Go. Promocja potrwa do 30 kwietnia.  więcej

Robert Kwiatkowski kandydatem na prezydenta? ,,Trwają poważne rozmowy"

Robert Kwiatkowski, polityk, a w przeszłości prezes Telewizji Polskiej, brany jest pod uwagę jako kandydat miejskich aktywistów na prezydenta Torunia w nadchodzących wyborach samorządowych. Sam na razie nic nie potwierdza. - Powiem coś za kilka dni - ucina.  więcej

Halowe mistrzostwa świata w lekkoatletyce w TVP. Wśród komentatorów Przemysław Babiarz

W dniach 1-3 marca br. w Glasgow odbędą się tegoroczne halowe mistrzostwa świata w lekkoatletyce. Sportową imprezę relacjonować będzie Telewizja Polska, m.in. w TVP1 i TVP Sport. więcej

Wojciech Smarzowski kręci ,,Dom dobry". TVN Warner Bros. Discovery koproducentem

Rozpoczęły się zdjęcia do najnowszego filmu Wojciecha Smarzowskiego ,,Dom dobry". W obsadzie znajdą się m.in. Tomasz Schuchardt, Agata Turkot, Agata Kulesza i Arkadiusz Jakubik. Koproducentem jest m.in. TVN Warner Bros. Discovery, a za dystrybucję filmu będzie odpowiadać Warner Bros. Entertainment Polska. Premiera w przyszłym roku.  więcej

Krzysztof Stanowski zaatakował Kingę Rusin. "Mały macho pokazał prawdziwą twarz"

Kinga Rusin, dziennikarka i bizneswoman, skrytykowała Krzysztofa Stanowskiego za wywiad z Samuelem Pererirą, byłym szefem TVP Info. Założyciel Kanału Zero nie pozostał jej dłużny. - Dostała pierodolca na moim punkcie - skomentował dziennikarz i dodał, że jest "rozhisteryzowaną babą". - Mały macho pokazał prawdziwą twarz - odpowiedziała mu Kinga Rusin.  więcej

Szef FX, John Landgraf, mówi o przyszłości branży telewizyjnej i streamingu

Dyrektor generalny FX, John Landgraf, w wywiadzie dla The Hollywood Reporter kreśli wizję przyszłości branży telewizyjnej i streamingu, starając się przewidzieć, co może powstrzymać jej kurczenie, które spowodowało spadek liczby seriali fabularnych produkowanych w USA większy w ubiegłym roku niż w całej poprzedniej dekadzie. więcej

Zmarła Katarzyna Kwiecień-Kaniewska. Pracowała przy programie ,,Twoja twarz brzmi znajomo"

Nie żyje Katarzyna Kwiecień-Kaniewska, kostiumograf, stylistka i wizażystka, współpracująca z Telewizją Polsat. Zmarła po walce z ciężko chorobą. więcej

Tegoroczny Super Bowl z rekordową widownią

Tegoroczny finał futbolu amerykańskiego Super Bowl pobił w tym roku rekord oglądalności - obejrzało go ok. 123,4 mln osób. Wpływy z reklam wyniosły 757,2 mln dolarów.  więcej

Kolejna decyzja sądu w sprawie TVP

Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy oddalił skargę dotyczącą orzeczenia referendarza sądowego z odmową wpisu do KRS członków rady nadzorczej i prezesa TVP, powołanych przez ministra kultury Bartłomieja Sienkiewicza. Decyzja zostanie zaskarżona. więcej

Żabka stawia kolejny krok w kierunku społeczności gier Riot Games

Sieć sklepów Żabka, mając już doświadczenie w aktywacjach dla fanów gier, stawia kolejne kroki w kierunku społeczności gier Riot Games, angażując się tym razem w zimową edycję festiwalu Meet at Rift. Jako partner wydarzenia, Żabka nie tylko stworzy niezapomnianą atmosferę, lecz także zainicjuje serię aktywacji, skierowanych zarówno do graczy, jak i szerszej publiczności. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Znany reporter po prawie 25 latach odchodzi z Radia ZET. ,,Nowe wyzwanie"

Jacek Czarnecki odchodzi z Radia ZET - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Reporter związał się ze stacją w 1992 roku na osiem miesięcy. Powrócił w 2000 roku i pracuje w rozgłośni do dzisiaj. To w sumie prawie 25 lat. Dziennikarz potwierdza, że odchodzi, ale ujawnia nowego miejsca pracy.  więcej

 
Dziennikarz po czterech miesiącach wraca do Trójki. Od kwietnia pojawi się kilka nowych twarzy

Mateusz Tomaszuk wraca do Trójki. Został nowym zastępcą sekretarza programu, wcześniej był sekretarzem stacji. więcej

 
Dziennikarz sportowy po pięciu miesiącach odchodzi z RMF FM

Marcin Kargol odchodzi z Radia RMF FM - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz sportowy potwierdza doniesienia, a według naszych informacji przenosi się do innej stacji radiowej.   więcej

 
Joanna Gergont nową redaktor naczelną Radia Kielce

Joanna Gergont została nową redaktor naczelną Polskiego Radia Kielce. Do rozgłośni powróciła po 8 latach przerwy. Ostatnio była naczelną Radia Ostrowiec.  więcej

 
Prawnik ostro o działaniu KRRiT. "Całkowicie bezprawne"

Działanie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji jest całkowicie bezprawne i wpisuje się w narzędzie walki politycznej - mówi PAP prof. Michał Romanowski z Uniwersytetu Warszawskiego, adwokat z kancelarii prawnej Romanowski i Wspólnicy. Organ zamroził wpłaty wpływów abonamentowych dla Telewizji Polskiej, Polskiego Radia i rozgłośni regionalnych.   więcej

 
RMF FM liderem w Lublinie w II półroczu, awans VOX FM

Liderem słuchalności w Lublinie w drugim półroczu ub.r. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Radio ZET i VOX FM - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Daria Polarczyk zarządza Feeders Agency, dołącza Magda Chętnik

W agencji kreatywnej Feeders Agency na stanowisko managing directora awansuje Daria Polarczyk. Dotychczasowa client service director. Jej miejsce zastąpi Magda Chętnik - wcześniej head of operations w agencji Labcon (Group One). więcej

PGE wybiera agencję PR do dwuletniej współpracy

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na świadczenie usług public relations - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować dwa lata.  więcej

Kolejny przetarg marketingowy PKO Bank Polskiego

Bank PKO poszukuje firmy do przygotowania modeli ekonometrycznych w zakresie kampanii marketingowych.  więcej

Z Żabki do Xtreme Fitness Gyms

Filip Puchalski objął nowo utworzone stanowisko commercial directora w sieci Xtreme Fitness Gyms. Ostatnio pracował w sieci sklepów Żabka Polska.  więcej

Allegro rozwija dział marketingu, by we własnym zakresie zajmować się digitalem

Platforma e-commerce Allegro rozbudowuje swój dział digital marketingu i rozszerza jego kompetencje w tym obszarze. Zespół Allegro przejmie tym samym realizację zlecanych dotychczas zewnętrznym agencjom działań digital. Rozwój struktur ma pozwolić na wykorzystanie danych i narzędzi dostępnych wyłącznie wewnątrz marki. więcej

Pfleiderer kolejny rok klientem Altavia Kamikaze + K2

Firma Pfleiderer Polska przedłużyła współpracę z agencją Altavia Kamikaze + K2 na kolejny rok. Jednocześnie obszar obsługi został  powiększony. Agencja pracuje z tym marketerem od 2022 r., po wygranym przetargu.  więcej

Biuro podróży Exim tours prezentuje nową platformę komunikacyjną

Biuro podróży Exim tours, agencja kreatywna Must Be Loud oraz dom mediowy dentsu X (dentsu Polska) przedstawiają nową strategię marketingową tour operatora. Efektem jest także nowa platforma komunikacji pt. ,,A może by tak EXIM tours...?".  więcej

Znamy przewodniczących kategorii w Young Creatives

Klub Twórców Reklamy KTR przedstawił ekspertki i ekspertów, którzy będą przewodniczyć grupom jurorskim w obradach konkursu dla młodych talentów branży komunikacji marketingowej Young Creatives.  więcej

"Bez limitu na start" w nowej kampanii promującej ofertę Orange Polska

Wystartowała nowa kampania Orange Polska promująca ofertę "Bez limitu na start". Bohaterami spotów wideo po raz kolejny został duet kabareciarzy -- Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media. W obszarze digital działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy ze spółką Salestube (Group One). więcej

Interaktywna lalka METsy wygłasza stereotypowe treści w kampanii Fundacji IT Girls

Fundacja IT Girls we współpracy z Accenture Song ruszyły z kampanią społeczną, mającą na celu przełamanie stereotypów płci, utrudniających kobietom odniesienie sukcesu w dziedzinach STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics). Bohaterką kampanii jest interaktywna lalka, której wypowiedzi zostały wygenerowane przez sztuczną inteligencję. więcej

Odchodzi globalna szefowa marketingu Volkswagena, firma jest w trakcie przetargu mediowego

Nelly Kennedy odchodzi ze stanowiska globalnej dyrektorki marketingu koncernu samochodowego Volkswagena. Firma jest w trakcie przetargu na międzynarodową obsługę mediową.  więcej

Herbapol kampanią świętuje 75-lecie

Firma Herbapol-Lublin rozpoczęła pod hasłem ,,75 lat zakochani w naturze - z wzajemnością" kampanię związaną z jej tegorocznym jubileuszem. Działania obejmują telewizję i digital. więcej

Tegoroczny Super Bowl z rekordową widownią

Tegoroczny finał futbolu amerykańskiego Super Bowl pobił w tym roku rekord oglądalności - obejrzało go ok. 123,4 mln osób. Wpływy z reklam wyniosły 757,2 mln dolarów.  więcej

Big Picture z nową identyfikacją wizualną oraz przestrzeniami biura

Agencja doradcza PR i public affairs Big Picture wprowadza nową identyfikacją wizualną. Za projekt odpowiada Zofia Sobolewska, właścicielka pracowni Bottega Ursic. więcej

Właściciel Pyszne dalej sponsorem UEFA

Just Eat Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne, rozszerza współpracę z UEFA. Firma przedłuża partnerstwo z UEFA w ramach męskich rozgrywek klubowych na kolejne trzy lata (do 2027 roku), sponsoruje także wszystkie zawody futbolowe kobiet.  więcej

iProspect (dentsu Polska) wygrywa przetarg działań performance dla LINK4

Agencja iProspect (dentsu Polska) wygrała przetarg jednego z liderów rynku ubezpieczeń komunikacyjnych – LINK4. Współpraca obejmie obsługę mediową we wszystkich kanałach digitalowych, opracowanie koncepcji strategicznej, planowanie i zakup mediów. iProspect został jednocześnie wyłączną agencją LINK4 odpowiadającą za działania performance w produkcie komunikacyjnym. Umowa ma charakter długofalowy.       materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Wyborcza", ,,Super Express" i ,,Puls Biznesu" ze spadkami reklamowymi, ,,Gazeta Polska Codziennie" o dwie trzecie w górę

Wpływy reklamowe dzienników w 2023 roku zmalały o 0,3 proc. w porównaniu do 2022 roku. Mniej na reklamach zarobiły ,,Gazeta Wyborcza", ,,Super Express", ,,Fakt", ,,Puls Biznesu". Największy wzrost przychodów zanotowała ,,Gazeta Polska Codziennie". więcej

Robert Kwiatkowski kandydatem na prezydenta? ,,Trwają poważne rozmowy"

Robert Kwiatkowski, polityk, a w przeszłości prezes Telewizji Polskiej, brany jest pod uwagę jako kandydat miejskich aktywistów na prezydenta Torunia w nadchodzących wyborach samorządowych. Sam na razie nic nie potwierdza. - Powiem coś za kilka dni - ucina.  więcej

 
 
 
INTERNET
 
Legimi rośnie po podwyżkach. Sprzedaż 43 proc. w górę

W zeszłym kwartale spółka Legimi, oferująca audiobooki i e-booki w modelu subskrypcyjnym, przy wzroście przychodów o 43 proc. do 25,18 mln zł zarobiła na czysto 1,56 mln zł.  więcej

Wakacje.pl chcą rosnąć przez franczyzę. Dają lepsze warunki

Spółka Wakacje.pl, należąca do Wirtualne Polska Holding, zamierza rozbudować sieć swoich salonów stacjonarnych. Wprowadza właśnie atrakcyjniejsze warunki współpracy dla franczyzobiorców. więcej

Redaktor prowadzący INNPoland przeszedł do WP Finanse

Kamil Rakosza-Napieraj, do niedawna redaktor prowadzący serwisu INNPoland.pl (Grupa naTemat/Glob 360), został wydawcą w WP Finanse (Grupa Wirtualna Polska). więcej

Ślady zbrodni i smaku na nowym kanale YouTube

Producenci telewizyjni ze Śląska oraz popularyzatorzy nauki i innowacji połączyli siły, tworząc na YouTubie kanał Ślady. Prowadzącymi pierwsze formaty będą Olga Herring i Adriana Marczewska. więcej

Adam Sandler tworzy nowy program komediowy dla Netfliksa

Adam Sandler współpracuje z Joshem Safdie, reżyserem ,,Nieoszlifowanych diamentów", przy nowym stand-upie tworzonym dla platformy Netflix. więcej

Allegro rozwija dział marketingu, by we własnym zakresie zajmować się digitalem

Platforma e-commerce Allegro rozbudowuje swój dział digital marketingu i rozszerza jego kompetencje w tym obszarze. Zespół Allegro przejmie tym samym realizację zlecanych dotychczas zewnętrznym agencjom działań digital. Rozwój struktur ma pozwolić na wykorzystanie danych i narzędzi dostępnych wyłącznie wewnątrz marki. więcej

Epaka skracała klientom czas na reklamacje. Ma zapłacić 6 mln zł

Według ustaleń Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów platforma Epaka stosowała w umowach szereg zapisów abuzywnych, m.in. skracała klientom termin na złożenie reklamacji. Spółka ma zapłacić 5,85 mln zł kary. więcej

Żabka stawia kolejny krok w kierunku społeczności gier Riot Games

Sieć sklepów Żabka, mając już doświadczenie w aktywacjach dla fanów gier, stawia kolejne kroki w kierunku społeczności gier Riot Games, angażując się tym razem w zimową edycję festiwalu Meet at Rift. Jako partner wydarzenia, Żabka nie tylko stworzy niezapomnianą atmosferę, lecz także zainicjuje serię aktywacji, skierowanych zarówno do graczy, jak i szerszej publiczności. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Centrum Informacyjne Sejmu do likwidacji, ze stanowiskiem żegna się Andrzej Grzegrzółka

Kancelaria Sejmu zlikwiduje Centrum Informacyjne Sejmu, w to miejsce powoła nową jednostkę - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Kierujący przez ostatnie osiem lat CIS Andrzej Grzegrzółka na dniach straci stanowisko.   więcej

PGE wybiera agencję PR do dwuletniej współpracy

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na świadczenie usług public relations - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować dwa lata.  więcej

Kinga Wojciechowska-Rulka rzeczniczką prasową mBanku

Od 1 marca br. stanowisko rzeczniczki prasowej mBanku obejmie Kinga Wojciechowska-Rulka. Pokieruje też wydziałem komunikacji korporacyjnej. Z firmą związana jest od 15 lat.  więcej

Big Picture z nową identyfikacją wizualną oraz przestrzeniami biura

Agencja doradcza PR i public affairs Big Picture wprowadza nową identyfikacją wizualną. Za projekt odpowiada Zofia Sobolewska, właścicielka pracowni Bottega Ursic. więcej

Fundacja Dr Clown klientem agencji Rocket Science

Do grona klientów agencji Rocket Science dołączyła Fundacja Dr Clown.  więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Legimi rośnie po podwyżkach. Sprzedaż 43 proc. w górę
Interaktywna lalka METsy wygłasza stereotypowe treści w kampanii Fundacji IT Girls
Grupa Polsat Plus przy wsparciu Asseco Poland wdrożyła nowy system zarządzania usługami telekomunikacyjnymi
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj