Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 27 Lutego 2024
 
 
 
TVN wiosną postawi na nowości i nowe twarze. ,,Eksperymentujemy i nie osiadamy na laurach"
 
W wiosennej ramówce TVN pojawią się cztery nowości programowe, a niektóre pozycje czeka spore odświeżenie. Wśród nowych twarzy stacji znajdą się: Julia Wieniawa, Michał "Rozkoszny" Korkosz, Malwina Wędzikowska i Jan Pirowski. - Telewizja nadal ma wiele do zaoferowania i potrafi być wiarygodna oraz prestiżowa - przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Lidia Kazen, dyrektorka TVN.  więcej
 
 
Orlen ekspresowo szuka nowego prezesa Polska Press
 
Orlen zamieścił ogłoszenie dotyczące pracy jako prezes wydawnictwa Polska Press, z którego w piątek odwołano wszystkich członów zarządu. Kandydaci będą mogli zgłaszać się jedynie do środy. więcej
 
 
Nowy kanał w naziemnej telewizji cyfrowej od 18 marca
 
Za niespełna trzy tygodnie do MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej trafi kanał CTV9. Red Carpet Media Group kończy bowiem formalności związane z rozpoczęciem nadawania tej stacji. - Na chwilę obecną celujemy w 18 marca - informuje Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej RCMG.  więcej
 
 
Marek Zając przejdzie z Polsatu do TVP
 
Marek Zając, obecnie dyrektor Polsat Rodzina, ma wrócić do Telewizji Polskiej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Jako zastępca dyrektora biura programowego będzie odpowiadać za kanały TVP Nauka, TVP Historia i TVP Dokument. Jego przejście ma związek z reformą zarządzania stacjami tematycznymi.  więcej
 
 
Ponad 100 tys. osób kupiło dostęp do gali KSW. Canal+: Jesteśmy bardzo zadowoleni
 
Dostęp do transmisji gali XTB KSW Epic, na której odbyła się walka Tomasz Adamek - Mamed Chalidow wykupiło w Canal+ online ponad 100 tys. osób. - Zainteresowanie wydarzeniem było bardzo duże, co odzwierciedla liczba sprzedanych dostępów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Stanowski o podważaniu badań oglądalności tv, bukmacherce i zapraszaniu Grzegorza Brauna więcej
 
Polska Press na giełdzie? ,,Nie wierzę. Mało atrakcyjne aktywo dla inwestorów" więcej
 
Cięcia w TVP. Ruszyła likwidacja dyrekcji kanałów tematycznych więcej
 
Bojkot Oleju Kujawskiego. "Konsumenci mogą być zmęczeni angażowaniem ich w kolejne formy protestu" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Brand Manager Ringier Axel Springer
Korektor / Korektorka Ringier Axel Springer
Kierownik / Kierowniczka Produkcji (ze specjalizacją w finansach i rozliczeniach produkcji audio wideo) Ringier Axel Springer
Reporter Live TVN24 TVN Warner Bros. Discovery
Dziennikarz GoWork.pl Serwis Pracy
Dokumentalista Fakty TVN Warner Bros. Discovery
Reporter / Reporterka Wideo Ringier Axel Springer
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 47 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN wiosną postawi na nowości i nowe twarze. ,,Eksperymentujemy i nie osiadamy na laurach"

W wiosennej ramówce TVN pojawią się cztery nowości programowe, a niektóre pozycje czeka spore odświeżenie. Wśród nowych twarzy stacji znajdą się: Julia Wieniawa, Michał "Rozkoszny" Korkosz, Malwina Wędzikowska i Jan Pirowski. - Telewizja nadal ma wiele do zaoferowania i potrafi być wiarygodna oraz prestiżowa - przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Lidia Kazen, dyrektorka TVN.  więcej

Nowy kanał w naziemnej telewizji cyfrowej od 18 marca

Za niespełna trzy tygodnie do MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej trafi kanał CTV9. Red Carpet Media Group kończy bowiem formalności związane z rozpoczęciem nadawania tej stacji. - Na chwilę obecną celujemy w 18 marca - informuje Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej RCMG.  więcej

Marek Zając przejdzie z Polsatu do TVP

Marek Zając, obecnie dyrektor Polsat Rodzina, ma wrócić do Telewizji Polskiej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Jako zastępca dyrektora biura programowego będzie odpowiadać za kanały TVP Nauka, TVP Historia i TVP Dokument. Jego przejście ma związek z reformą zarządzania stacjami tematycznymi.  więcej

Ponad 100 tys. osób kupiło dostęp do gali KSW. Canal+: Jesteśmy bardzo zadowoleni

Dostęp do transmisji gali XTB KSW Epic, na której odbyła się walka Tomasz Adamek - Mamed Chalidow wykupiło w Canal+ online ponad 100 tys. osób. - Zainteresowanie wydarzeniem było bardzo duże, co odzwierciedla liczba sprzedanych dostępów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcej

Były szef KRRiT chce połączenia TVP i Polskiego Radia. Na media publiczne zapłacimy z podatkiem?

Według założeń do projektu nowej ustawy medialnej oddziały Telewizji Polskiej zostaną połączone z rozgłośniami Polskiego Radia w poszczególnych regionach. Zamiast abonamentu i rekompensaty z budżetu państwa finansowanie mediów publicznych ma pochodzić ze składki audiowizualnej pobieranej z podatkiem. - Wiemy, że wprowadzenie tej opłaty spotka się z oporami - przyznał Jan Dworak, szef zespołu stojącego za założeniami. więcej

TVP1 i Polsat liderami w DVB-T, TV Republika na piątym miejscu

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w styczniu br. w grupie 4+ była TVP1. W grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat. Do czołówki zestawienia awansowała Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP przeprosi za kontrowersyjny pseudodokument o osobach LGBT+

Telewizja Polska wykona wyrok sądu i w najbliższym czasie przeprosi za emisję filmu ,,Inwazja", atakującego osoby LGBT+ - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca czeka na uprawomocnienie się postanowienia.  więcej

511 tys. widzów nowego programu ,,Razem odNowa" w TVN

Nowy program ,,Razem odNowa" oglądało w TVN średnio 511 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Dyrektor TVP3 Poznań przeprosił osoby LGBT+ i muzułmanów. "Słowa, które nigdy padać nie powinny"

Nowy program publicystycznego ,,Łączymy" na antenie TVP 3 Poznań prowadzący go dyrektor Jan Józefowski rozpoczął od przeprosin: - W minionych latach padały na tej antenie słowa, które nigdy padać nie powinny - mówił szef stacji, po czym przez pół godziny rozmawiał z zaproszonymi gośćmi o sztuce dialogu i szacunku do innego zdania.   więcej

HBO Max bez dyrektora marketingu. Odchodzi Beata Czarnacka

Beata Czarnacka, dyrektorka marketingu HBO Max w Polsce, odchodzi z Warner Bros. Discovery - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Ma to związek ze zmianami strukturalnymi w firmie. więcej

Canal+ bliżej przejęcia dużego serwisu streamingowego

Grupa Canal+ kontynuuje ekspansję w krajach rozwijających się. Firma zwiększyła udziały w serwisie streamingowym Viu do 30 proc. Platforma działa w Azji, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Południowej. Posiada 66,5 mln użytkowników. więcej

Wiosna w TVN Style. Agata Młynarska i Anna Nowak-Ibisz z nowymi programami

Wiosną na antenie TVN Style pojawią się cztery nowości. Wśród nich będą: nowy program Agaty Młynarskiej ,,Konfrontacje Agaty" i  nowy cykl Anny Nowak-Ibisz ,,Anka testuje internety". Widzowie zobaczą też program ,,Jak dobrze znacie swoje dzieci?" i serię ,,Podsłuchane u fryzjera". więcej

Polski operator dołączył ponad 50 stacji radiowych

Avios, dostawca usług telewizyjnych w technologii IPTV rozszerzył ofertę stacji radiowych.  Dzięki dołączeniu rozgłośni internetowych i nadawanych na multipleksach DAB+, ich liczba wzrosła od końca stycznia z 30 do 84. więcej

Szef związku filmowców rezygnuje. Narzeka na intrygi i pomówienia ws. tantiem

Reżyser Jacek Bromski zrezygnował z funkcji prezesa Stowarzyszenia Filmowców Polskich. - Od prawie 30 lat mojej pracy na rzecz środowiska, nigdy nie doświadczyłem takiej skali intryg, które odbierają mi chęć do pracy na rzecz innych - stwierdził. więcej

Dotrzyj do 60 % mieszkańców Mazowsza dzięki reklamie na warszawskich wiatach z oferty Warexpo

Spółka Warexpo rozpoczęła sprzedaż nowego produktu – szerokiej sieci powierzchni reklamowych na warszawskich wiatach przystankowych. Tym samym spółka staje się trzecim graczem na rynku stołecznej reklamy zewnętrznej, który oferuje ten typ nośników. Pierwsi klienci chcący komunikować się z odbiorcami, także w dzielnicach poza centrum Warszawy, mogą już rezerwować nośniki. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Były szef KRRiT chce połączenia TVP i Polskiego Radia. Na media publiczne zapłacimy z podatkiem?

Według założeń do projektu nowej ustawy medialnej oddziały Telewizji Polskiej zostaną połączone z rozgłośniami Polskiego Radia w poszczególnych regionach. Zamiast abonamentu i rekompensaty z budżetu państwa finansowanie mediów publicznych ma pochodzić ze składki audiowizualnej pobieranej z podatkiem. - Wiemy, że wprowadzenie tej opłaty spotka się z oporami - przyznał Jan Dworak, szef zespołu stojącego za założeniami. więcej

 
Zdaniem szefa KRRiT słowa z TOK FM mogą prowadzić do ,,zagrożenia bezpieczeństwa państwa"

Przewodniczący Krajowej Rada Radiofonii i Telewizji nie zgadza się z głosami krytyki, jakoby nałożenie 88 tys. zł kary na TOK FM, było uderzeniem w wolność mediów. W specjalnym oświadczeniu szef regulatora przekonuje, że niektóre wypowiedzi, które padły w stacji mogą prowadzić do ,,zagrożenia bezpieczeństwa państwa". więcej

 
Radio 357 polemizuje z ZAiKS ws. opłat za muzykę. ,,Zapłacimy ile trzeba, ale na jasnych zasadach"

Internetowe Radio 357 i ZAiKS już otwarcie spierają się w sprawie stawek, które rozgłośnia ma płacić za emisję muzyki. - Radio 357 nie chce płacić za muzykę. Mimo deklaracji, że wspiera kulturę, nie wywiązuje się z obowiązku rzetelnego opłacania wynagrodzeń autorskich za muzykę wykorzystywaną na swojej antenie - ocenia ZAiKS. - Są Państwo wprowadzani w błąd. Mętne zasady rodzą chaos. Tak wyglądają realia dogadywania stawek z ZAiKSem - zapewnia stacja swoich słuchaczy. więcej

 
Jedynka bez ,,Historii żywej" z prof. Nowakiem

Z ramówki radiowej Jedynki zniknęła cotygodniowa audycja ,,Historia żywa", w której Dorota Truszczak rozmawiała z prof. Andrzejem Nowakiem. - Żadne  merytoryczne (ani jakiekolwiek inne) powody decyzji o raptownej likwidacji ,,Historii żywej" nie zostały przedstawione. Taka nowa kultura. A może nie całkiem nowa - skomentował prof. Nowak. Jedynka rezygnuje też z audycji ,,Wieczór z historią" Lecha Makowieckiego. więcej

 
Nowa likwidator w RDC. Jest decyzja ws. Grzegorza Chlasty i Aleksandry Głogowskiej

Kilka dni temu minister powołał nową likwidatorkę mazowieckiego Radia dla Ciebie. Emilia Benedykcińska już w pierwszych dniach pracy podjęła decyzje kadrowe. - Grzegorz Chlasta i Aleksandra Głogowska to pracownicy z wieloletnim doświadczeniem, na pewno będziemy razem pracować - mówi Benedykcińska w rozmowie dla Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM wyraźnym liderem w Poznaniu. Eska awansowała na podium

Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. zajęło RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze TOK FM i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" o zarzutach molestowania w Polskim Radiu. Nadawca zapowiada kroki prawne

W ,,Gazecie Wyborczej" (Agora) podano, że w 2015 roku zgłoszono przypadek molestowania seksualnego dwóch dziennikarek radiowej Trójki, ale nie przyniosło to żadnych rezultatów. Polskie Radio zapowiada ,,stosowne kroki prawne" oraz zachęca pracowników do zgłaszania wszystkich nieprawidłowości w firmie. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Marcin Dec z Sigmy Bis z dyplomem MBA Collegium Humanum

Marcin Dec, prezes Sigma Bis (agencji mediowej należącej do Orlenu i PZU) oraz członek rady nadzorczej Polska Press jest wśród osób, które w ostatnich latach zdobyły dyplom MBA na Collegium Humanum. CBA podejrzewa, że na tej prywatnej uczelni dochodziło do handlu dyplomami, dzięki którym można było dostać się do rad nadzorczych państwowych spółek. więcej

Agencja Stor9 Roberta Lewandowskiego miała dostać 250 tys. zł za promocję CPK

Należąca do piłkarza Roberta Lewandowskiego agencja Stor9 realizowała dla Centralnego Portu Komunikacyjnego latem ub.r. kampanię promocyjną z udziałem influencerów. Miała za to otrzymać 250 tys. zł.  więcej

PKO BP szuka drukarni do wydruku materiałów reklamowych

PKO Bank Polski ogłasza przetarg otwarty na usługi w zakresie druku, konfekcjonowania i dystrybucji materiałów reklamowych.  więcej

Dagmara Bagnecka szefową produkcji Watchout Studio

Dagmara Bagnecka została mianowana szefową Biura Produkcji Watchout Studio.  więcej

Beata Mielcarz dyrektorką ds. komercjalizacji contentu w Rebel Media/ Visual Work

Beata Mielcarz objęła stanowisko dyrektorki ds. komercjalizacji contentu w agencji mediowej Rebel Media/ Visual Work. Wcześniej pracowała w TVN Media.  więcej

Właściciel marek Śniadaniowa i Palma kontynuuje współpracę z Insignią

Firma Bielmar, klient agencji Insignia od 2022 roku, przedłuża współpracę, obejmującą obsługę marek smarowideł Śniadaniowa i Palma.  więcej

Bielenda przejmuje Miya Cosmetics

Firma Bielenda Kosmetyki Naturalne uzgodniła kupno 100 proc. udziałów spółki Kanani Europe, producenta polskich kosmetyków pod marką Miya Cosmetics. W ramach transakcji, TDJ, dotychczasowy właściciel Kanani Europe, dołączy do akcjonariatu Grupy Bielenda. więcej

ASAP&ASAP przygotowała kampanię dla marki Betadine VAG

Wystartowała przygotowana przez ASAP&ASAP kampania leku OTC Betadine VAG a infekcje intymne, dla którego podmiotem odpowiedzialnym jest firma Egis Pharmaceuticals PLC, reprezentowana  w Polsce przez firmę EGIS Polska.  więcej

Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024

Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer Publicis Worldwide Poland, jako jedyna przedstawicielka polskiej branży reklamowej, dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy. więcej

Fielmann ruszył z nową odsłoną kampanii ,,Widzimy Twoje potrzeby"

Agencja Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej ,,Widzimy Twoje potrzeby". W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem ,,Za okularami" oraz działania promocyjne. więcej

Reklamy mają negatywny wpływ na dotrzymywanie postanowień noworocznych

Od początku roku do końca lutego swoje postanowienia noworoczne porzuci 43 proc. Polaków z powodu braku silnej woli, braku czasu, a także ze względu na reklamy - wynika z badania CBM Inidcator na zlecenie Google, przeprowadzonego w styczniu 2024 roku. Wyniki pokazują, że blisko 80 proc. z nas po porzuceniu celów nadal widzi reklamy z nimi związane, co może wpływać negatywnie na nasze samopoczucie.  więcej

Linie lotnicze Emirates partnerem Wimbledonu

Emirates zostały oficjalnymi liniami lotniczymi turnieju tenisowego Wimbledon. Przewoźnik został partnerem wszystkich czterech turniejów Wielkiego Szlema - Australian Open, Roland-Garros, US Open, a teraz także Wimbledonu. Współpraca to także wielomilionowe inwestycje w inicjatywy społeczne w Wielkiej Brytanii. więcej

Czarek Kazimierowski w Ilmatic

Do zespołu domu produkcyjnego Ilmatic dołączył reżyser i operator Czarek Kazimierowski. więcej

Rina Sawayama i Jack O'Connell twarzami kampanii COS

COS prezentuje najnowszą kampanię na sezon wiosna/lato 2024. W sesji zdjęciowej wzięli udział brytyjsko-japońska piosenkarka i aktorka Rina Sawayama oraz brytyjski aktor Jack O'Connell.  więcej

,,Easter OOH MAX" - nowy pakiet reklamowy od Braughman Group Media

Braughman Group Media przedstawia nowy, zasięgowy pakiet reklamowy ,,Easter OOH MAX". To innowacyjne rozwiązanie, które zmienia sposób, w jaki firmy komunikują się ze swoimi klientami we wzmożonym okresie zakupowym przed Świętami Wielkanocnymi. Spektakularny Wielki Format, Digital OOH, Traffic Boardy, Highway OOH oraz Murale to kluczowe elementy tego spersonalizowanego podejścia, opartego na selektywnym doborze mediów OOH z Portfolio Braughman. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Orlen ekspresowo szuka nowego prezesa Polska Press

Orlen zamieścił ogłoszenie dotyczące pracy jako prezes wydawnictwa Polska Press, z którego w piątek odwołano wszystkich członów zarządu. Kandydaci będą mogli zgłaszać się jedynie do środy. więcej

Vice Media zwalnia pracowników

Vice Media planuje zwolnić kilkuset pracowników i zaprzestać publikowania materiałów na swojej stronie internetowej Vice.com, o czym poinformował dyrektor generalny firmy w notatce służbowej dla pracowników. więcej

Katarzyna Ludwińska pożegnała się z Gazetą Wyborczą

W ramach zwolnień grupowych pracę w Agorze kończy Katarzyna Ludwińska. Od lat była związana z gazetą w Radomiu. więcej

Z ,,Gazetą Wyborczą" żegna się Katarzyna Wężyk

Po 12 latach pracy z ,,Gazetą Wyborczą" rozstaje się dziennikarka Katarzyna Wężyk. W Agorze trwają obecnie zwolnienia grupowe. więcej

Zmarła dziennikarka ,,Gazety Wyborczej"

Nie żyje dziennikarka Aleksandra Lewińska, przez prawie 20 lat związana z bydgoskim oddziałem ,,Gazety Wyborczej". więcej

 
 
 
INTERNET
 
Śledczy chcą od dziennikarza Money ujawnienia źródła informacji o analizie NBP

Damian Szymański, zastępca redaktora naczelnego Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) otrzymał wezwanie do warszawskiej prokuratury na rozmowę na temat swojego tekstu na temat analizy NBP o początkach wzrostu inflacji w Polsce. Śledczy chcą ustalić źródło informacji dziennikarza. - Jako przykładny obywatel naszego kraju, chętnie stawię się w prokuraturze i udzielę wszelkich wyjaśnień - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Damian Szymański.  więcej

Vice Media zwalnia pracowników

Vice Media planuje zwolnić kilkuset pracowników i zaprzestać publikowania materiałów na swojej stronie internetowej Vice.com, o czym poinformował dyrektor generalny firmy w notatce służbowej dla pracowników. więcej

Adam Małysz, Michał Szpak i Łukasz Piszczek w projekcie Gazeta.pl

Adam Małysz, Michał Szpak i Łukasz Piszczek będą uczestnikami projektu Gazeta.pl (Agora) ,,Ryzykanci". Program, który wystartował w piątek, to część akcji społecznej dotyczącej zdrowia psychicznego mężczyzn. Przewodnikiem po niej została legenda polskiego radia i telewizji - Zygmunt Chajzer.  więcej

Netflix pokaże na żywo mecz z udziałem Rafaela Nadala z Carlosem Alcarazem

Netflix planuje kolejne wydarzenie sportowe na żywo - tym razem będzie to mecz tenisowy, w którym doświadczony tenisista Rafael Nadal zmierzy się z Carlosem Alcarazem, który obecnie zajmuje drugie miejsce w rankingu światowym. więcej

Zainstalowała aplikację i słuchała internetowej ,,opiekunki". Straciła 40 tys. zł

Emerytka z Sopotu, skuszona wizją szybkiego zysku, ściągnęła na telefon aplikację AnyDesk, założyła nowe konto bankowe i wykonywała polecenia ,,opiekunki" poznanej przez Internet. Sopocianka straciła ponad 40 tys. złotych. więcej

Reklamy mają negatywny wpływ na dotrzymywanie postanowień noworocznych

Od początku roku do końca lutego swoje postanowienia noworoczne porzuci 43 proc. Polaków z powodu braku silnej woli, braku czasu, a także ze względu na reklamy - wynika z badania CBM Inidcator na zlecenie Google, przeprowadzonego w styczniu 2024 roku. Wyniki pokazują, że blisko 80 proc. z nas po porzuceniu celów nadal widzi reklamy z nimi związane, co może wpływać negatywnie na nasze samopoczucie.  więcej

Bank Pekao nagradza za polecenie konta w programie ,,Polecam Przekorzystnie"

Od teraz klienci Banku Pekao S.A. mogą przystąpić do nowej edycji programu ,,Polecam Przekorzystnie". Każdy klient za skuteczne polecenie jednej osoby, może otrzymać nagrodę w wysokości od 50 do 100 zł, w zależności od tego, jakie konto poleci. Obecna edycja programu potrwa do 15 maja 2024 r.  materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Rząd popiera 41 proc. Polaków, ale prawie połowa niezadowolona z Tuska jako premiera

Według lutowego sondażu CBOS jako zwolennicy rządu Donalda Tuska deklaruje się 41 proc. badanych. Natomiast liczba przeciwników obecnego rządu miesiąc do miesiąca zmalała z 39 do 34 proc. Zadowolonych z tego, że na czele rządu stoi Tusk jest 43 proc. badanych; natomiast przeciwnego zdania jest 47 proc. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Kamil Kowaleczko nie jest już dyrektorem naczelnym ds. komunikacji w KGHM Polska Miedź

Kamil Kowaleczko, dyrektor naczelny ds. komunikacji w KGHM Polska Miedź oraz wiceprezes Fundacji KGHM został zwolniony.  więcej

EIT Health Innostars klientem On Board Think Kong

EIT Health Innostars rozpoczyna właśnie współpracę z agencją On Board Think Kong. Obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Zainstalowała aplikację i słuchała internetowej ,,opiekunki". Straciła 40 tys. zł
Szef Citizen Lab: narzędzia do inwigilowania to zagrożenie dla demokracji
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj