Frisco.pl udostępniło zwiedzającym swoje centrum logistyczne

 

W minioną sobotę odbyła się Noc Innowacji, podczas której każdy zwiedzający, pod okiem przedstawicieli kadry zarządzającej mógł odkryć, w jaki sposób postępy w automatyzacji każdego dnia zmieniają na lepsze codzienne zakupy. W czasie wycieczki goście mieli możliwość wcielić się między innymi w rolę pracownika e-sklepu, samodzielnie skompletować koszyk zakupowy, a także zobaczyć w czym na co dzień pomaga pracownikom firmy robot Stefan. W zwiedzaniu wzięło udział 250 osób.

 

- Wydarzenia takie jak Noc Innowacji to świetna okazja, aby zaprezentować naszym klientom oraz wszystkim zainteresowanym technologiami, co udało nam się osiągnąć w tej dziedzinie, tworząc jedno z najnowocześniejszych centrów logistycznych w Polsce i Europie. Cieszymy się, że odwiedziło nas aż tylu zwiedzających, którym mogliśmy pokazać, że od zawsze stawiamy na rozwój technologiczny pozwalający oferować stale rosnącej liczbie klientów usługi na najwyższym poziomie. Wysoki stopień automatyzacji umożliwił nam uruchomienie dostaw na ten sam dzień, a także utrzymanie konkurencyjnych cen dzięki niższym kosztom operacyjnym komentuje Jacek Palec, Prezes Frisco.pl.

 

W maju w podwarszawskim Klaudynie, Frisco.pl otworzyło nowoczesne i zautomatyzowane centrum logistyczno-dystrybucyjne. Liczący sobie 11 000 m2 magazyn, jest jedynym tego typu obiektem w Polsce. Dzięki wysokiej automatyzacji i najnowocześniejszym technologiom może on obsłużyć nawet kilka tysięcy zamówień dziennie. Wykorzystywane są w tym celu między innymi nowoczesne roboty transportowe. Jego głównym celem jest znaczne zwiększenie wydajności i produktywności pracy, skrócenie czasu pakowania, a także zmaksymalizowanie poziomu kontroli nad całym procesem kompletacji zamówień. Produkty świeże są w nim przechowywane w czterech różnych strefach temperatur, a część z nich jest dostarczana w modelu just-in-time. Wszystkie te innowacyjne rozwiązania pozwalają firmie na oferowanie klientom najświeższych produktów w atrakcyjnych cenach.

 

- Jesteśmy niezwykle zadowoleni z przebiegu tego wydarzenia – wszystkie bilety rozeszły się w ciągu kilku dni, a frekwencja podczas zwiedzania była imponująca. Nie spodziewaliśmy się, że projekt spotka się z tak dużym zainteresowaniem. Szczególnie klienci, którzy robią u nas zakupy od lat, bardzo chcieli poznać zarówno nas, jak i to, jak od kuchni wygląda cały proces Na evencie pojawiło się kilka rodzin, które spędziły tutaj kilka godzin, chciały z nami rozmawiać, nawiązać bezpośredni kontakt i wychwalały nasze usługi – dodaje Jacek Palec.

 

Festiwal Cyfryzacji zakończy się 10 października. Jest to pierwsza tego typu seria wydarzeń, która umożliwia zdobycie nowych, cyfrowych umiejętności i aktualizację wiedzy na temat nowych technologii.