- Bloomberg Bloomberg uruchamia platformę streamingową Quicktake. Wiadomości i publicystyka przez całą dobę
Bloomberg uruchomił własną platformę streamingową o nazwie Quicktake. W ramach dostępnej globalnie oferty są nadawane sprofilowane tematycznie serwisy informacyjne, a także cykle programów poświęconych różnym aspektom biznesu, nauki i kultury.
- Procter&Gamble Procter&Gamble wykupił wątek w serialu „Black-ish”. „To więcej niż product placement. To przyszłość reklamy”
Partnerstwo reklamodawców i twórców contentu będzie szło w kierunku tworzenia treści, które coś dają odbiorcom rozrywkę, wiedzę, emocje, inspiracje. A marka będzie współtwórcą tych emocji, dostarczycielem wiedzy i inspiracji i w ten sposób będzie budować zaangażowanie i pozytywne doświadczenia. Obecnie wydatki na tzw. „stories" stanowią co najmniej taką samą, a prawdopodobnie nawet większą część, niż zwykły product placement - tak eksperci komentują niestandardową obecność reklamową Procter&Gamble w serialu stacji ABC.
- YouTube Męskie Granie najlepsze w Polsce, a Immowelt w Europie w zestawieniu YouTube AdsLeaderboard 2017. „Polskie marki to europejski poziom”
YouTube ogłosił listy reklam najchętniej oglądanych przez użytkowników z Polski oraz z Europy w 2017 roku. Pierwsze miejsce polskiego rocznego zestawienia YouTube AdsLeaderboard 2017 zdobył spot Męskie Granie. 2017. Męskie Granie Orkiestra - Nieboskłon. W skali europejskiej najchętniej oglądana była reklama niemieckiego portalu Immowelt. - Najlepsze spoty to historie oparte na emocjach, polska branża dorównuje z powodzeniem europejskiemu i światowemu poziomowi - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Tomasz Czudowski, szef marketingu YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej.
- reklamy tygodnia Reklamy tygodnia: Gucci, Honda, Under Armour (wideo)
W tym tygodniu w zestawieniu najlepszych reklam znalazły się trzy produkcje zagraniczne. Są to spoty promujące luksusową markę odzieżową Gucci, samochody Honda i odzież sportową Under Armour.
- Allegro Najpopularniejsze reklamy na YouTubie w 2016 roku: „English for beginners” i „Legendy Polskie” Allegro (TOP10)
W pierwszej piątce najpopularniejszych polskich reklam 2016 roku na YouTubie znalazły się cztery spoty Allegro: „English for beginners” i trzy filmy z cyklu „Legendy Polskie”. W skali Europy najchętniej oglądane były reklamy Nike Football, John Lewis i Sainsbury's.
- Amnesty „I welcome” - Amnesty International zachęca do tolerancji wobec uchodźców (wideo)
Startuje kampania Amnesty International „I Welcome”, która ma zachęcić do większej tolerancji wobec innych kultur. Przy realizacji działań pracują m.in. polskie firmy marketingowe DDB&tribal i Papaya Films.
- head&shoulders „Zabierz facetowi szampon” - Anna i Robert Lewandowscy w reklamach head&shoulders (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa szamponów head&shoulders (produkowanych przez Procter & Gamble Polska), w której razem z Robertem Lewandowski, promującym tę markę już wcześniej, występuje jego żona Anna Lewandowska.
- reklamy tygodnia Reklamy tygodnia: Audi, Empik, IKEA, Samsung (wideo)
Na liście najciekawszych reklam mijającego tygodnia znalazły się po dwie akcje polskie i zagraniczne. Są to działania reklamowe promujące markę Audi i sieć sklepów Empik w Polsce oraz zagraniczne kampanie firm IKEA i Samsung.
- Robert Lewandowski Nie tylko Robert Lewandowski - polscy piłkarze przed Euro na boisku reklamowym (video)
Telefony, ubrania, napoje, telefonia komórkowa, telewizory, okna, klimatyzatory - dzięki reklamom tych produktów możemy oglądać zawodników polskiej reprezentacji piłkarskiej nie tylko na boisku, ale też w wielu reklamach. Oprócz Roberta Lewandowskiego marketingowe role odgrywają Grzegorz Krychowiak, Jakub Błaszczykowski, Arkariusz Milik i trener Adam Nawałka.
- head & shoulders Robert Lewandowski reklamuje head & shoulders także za granicą (wideo)
Kampania reklamowa szamponu przeciwłupieżowego head & shoulders (produkowanego przez Procter & Gamble) z udziałem Roberta Lewandowskiego jest prowadzona nie tylko w Polsce, lecz także w kilku innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Przygotowały i realizują ją firmy Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, MediaCom Warszawa i Partner of Promotion.









