- TOPtrendy Rekordowe TopTrendy
Tegoroczna edycja festiwalu Poslatu uzyskała rekordowe wyniki oglądalności.
- Consumer Issues Wyjątkowe podobieństwo ulotek "Skarbca" i SKOK
Uwaga! Polska Korporacja Finansowa "Skarbiec" podszywa się pod Spółdzielczą Kasę Oszczędnościowo-Kredytową im. Stefczyka z Gdyni. PKF ,Skarbiec" wykorzystuje ulotki reklamowe łudząco podobne do tych, na których swoją ofertę prezentuje SKOK
- Konkursy Wielki sukces Artegence
Grand Prix Kreatury dla agencji Artegence, w sumie przyznano 12 nagród
- Inne Zwycięzców Kreatury 2005 poznamy 27 kwietnia
Na short-liście konkursu kreacji reklamowej Kreatura znalazło się 29 prac reklamowych
- Inne Coraz chętniej płacimy
Amerykanie coraz więcej są gotowi zapłacić za treści w internecie
- TVP 50 godzin lekkoatletyki
Halowe Mistrzostwa Europy w lekkiej atletyce w TVP
- Telefonia Komórkowa Boom komórkowy
W 2004 roku sprzedano blisko 665 mln telefonów
- Telefonia Komórkowa Telefon w jednym układzie
Inżynierom z Texas Instruments udało się umieścić większość funkcji telefonu komórkowego w jednym układzie scalonym
- Reklama telewizyjna Władysław Kozakiewicz w kampanii "Żywca"
"Wielkie rzeczy" - pod takim tytułem rusza nowa kampania reklamowa marki Żywiec
- Wyniki oglądalności Małysz znów przyciąga tłumy
Niedzielne skoki Małysza oglądało ponad 7 mln widzów









