- Ratuj pszczoły Nestlé z kampanią "Ratuj Pszczoły"
Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific) startuje z promocją płatków śniadaniowych "Ratuj Pszczoły".
- dom mediowy Szefowie domów mediowych przedstawiają trendy na 2021 rok i podsumowują miniony rok
W cyklu naszych rocznych podsumowań prezentujemy zestawienie podsumowań 2020 roku szefów agencji mediowych w Polsce, którzy dzielą się również swoimi spostrzeżeniami na temat wyzwań, przed którymi staje rynek i branża w 2021 roku. Głos zabrali przedstawiciele m.in. MediaCom, Mediabrands, Mindshare, Wavemaker, MullenLowe MediaHub, One House, Starcomu, Zenitha, Wavemaker czy Media People.
- Sigma Bis Były prezes Radia Gdańsk odwołany z rady nadzorczej Sigma Bis
Z rady nadzorczej agencji mediowej Sigma Bis, należącej do Orlenu i PZU, został odwołany Andrzej Liberadzki, w przeszłości m.in. prezes Radia Gdańsk. Jego miejsce zajął Marcin Stefaniak.
- Sigma Bis Sigma Bis wzmacnia zespół o ekspertów ze Starcomu i MediaComu
W ostatnim czasie do zespołu Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej PKN Orlen i Grupy PZU dołączyło kilka nowych osób, które dotychczas pracowały m.in. w Starcomie, MediaCom Warszawa i Matterkind - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
- Sigma Bis FoodCare klientem Sigma BiS. Czy agencja pozyska do współpracy kolejne firmy prywatne?
Do grona klientów obsługiwanych przez Sigma Bis, wspólną agencję mediową PKN Orlen i PZU, dołączyła pierwsza firma, w której udziałów nie ma Skarb Państwa - FoodCare. Menedżerowie z domów mediowych uważają, że wzmocniona m.in. przez Marcina Deca Sigma Bis może pozyskać kolejnych klientów z sektora prywatnego, zwłaszcza jeśli będzie oferować atrakcyjne warunki cenowe.
- Orlen Orlen kupuje Polska Press. Obajtek: optymalizacja marketingu i rozwój big data
PKN Orlen poinformował w poniedziałek, że kupuje wydawnictwo prasowo-internetowe Polska Press od niemieckiej Verlagsgruppe Passau.
- LEGO LEGO we wspólnej akcji z Minecraft
Firma LEGO Polska prowadzi specjalną promocję z wykorzystaniem kultowej gry Minecraft. Celem akcji jest promocja zestawów klocków z serii Minecraft, City, Friends oraz Creator. Za przygotowanie i realizację projektu tej akcji odpowiada agencja mediowa Initiative i zespół social quality agencji Reprise.
- Flegamina Flegamina w nowej kampanii "dziękuje, że wybierasz mądrze" (wideo)
Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczyna nową kampanię marki Flegamina. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle, za obsługę mediową - Initiative Warszawa (Mediabrands).
- reklama internetowa Pierwszy raz w naszym kraju spadły wydatki na reklamę internetową
W drugim kwartale br. wartość reklamy online spadła o 12 proc., a w całym pierwszym półroczu br. o 4,5 proc. do 2,287 mld zł - wynika z raportu IAB AdEx, realizowanego z PwC. - To zdecydowanie efekt pandemii. Przed nami czwarty kwartał z największymi spadkami w roku - prognozuje dla Wirtualnemedia.pl Dominik Wałęga, chief digital officer w Havas Media Group.
- LEGO Adults LEGO w nowej kampanii promuje zestawy dla dorosłych
Ruszyła kampania reklamowa, promująca zestawy klocków LEGO dla dorosłych konsumentów. Za jej realizację, planowanie i zakup mediów odpowiadają Initiative Junior (agencja dedykowana do obsługi marki) i Reprise, oba brandy należące do grupy Mediabrands.









