- abonament RTV KRRiT podnosi abonament RTV - 18,5 zł miesięcznie
W 2012 roku abonament radiowo-telewizyjny przy płaceniu za miesiąc będzie wynosił 18,5 zł - poinformowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. To o 1,35 zł więcej niż w br.
- abonament Ponad 460 mln zł z abonamentu. 'Więcej niż planowano'
W tym roku wpływy z abonamentu radiowo-telewizyjnego wyniosą ponad 460 mln zł - prognozuje Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. To więcej niż wcześniejsze założenia, ale mniej niż wpływy w ub.r.
- Gazeta Polska Codziennie Obejrzyj ocenzurowany spot "Gazety Polskiej Codziennie" (wideo)
Polsat nie wyemituje jednej z reklam „Gazety Polskiej Codziennie”. Wcześniej spot odrzuciły TVN i TVP.
- KRRiT KRRiT z nową identyfikacją wizualną
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ma nową identyfikację wizualną - na czele z logotypem. W zmienionej wersji ruszył też serwis internetowy KRRiT.
- Andrzej Żak Andrzej Żak: Nie będzie wielkich zmian w radiowej Jedynce
- Emocjonalnie czuję się mało komfortowo, bo z odwołanym szefem PR1 Ryszardem Hińczą przyjaźnimy się - mówi Wirtualnemedia.pl Andrzej Żak, nowy dyrektor radiowej Jedynki.
- Andrzej Żak Andrzej Żak - dyrektor Programu 1 Polskiego Radia
Z Andrzejem Żakiem, p.o. dyrektora radiowej Jedynki oraz szefem Redakcji Aktualności, rozmawiamy o sytuacji Programu 1 PR, planowanych zmianach, problemach w Polskim Radiu, kampanii wyborczej oraz wynikach słuchalności.
- TVP 1 HD TVP 1 HD naziemnie na Euro 2012, ruszy TVP Dokument
Rozpoczęcie naziemnej emisji cyfrowej kanału TVP 1 HD na Euro 2012 i uruchomienie kanału tematycznego TVP Dokument - zapowiada prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun.
- KRRiT KRRiT ma częstotliwości dla “ambitniejszych” rozgłośni
KRRiT chce zagospodarować wolne częstotliwości radiowe, pozostające w jej dyspozycji. Trafią one do nadających już rozgłośni, m.in. grających muzykę klasyczną czy publicystyczno-informacyjnych.
- KRRiT KRRiT skontrolowała głośność reklam - są przekroczenia
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wspólnie z warszawskim Uniwersytetem Muzycznym zmierzyła w czerwcu głośność reklam telewizyjnych. Rada obecnie analizuje uzyskane w ten sposób dane.
- product placement KRRiT wprowadza oznaczenia product placementu i nowe symbole „wiekowe”
W polskich stacjach telewizyjnych i radiowych programy z product placementem będą odpowiednio oznaczone. Jednocześnie zmieniają się symbole informujące, w jakim wieku młodzi widzowie nie powinni oglądać określonych programów.









