- Brendan Gaul IPG uruchamia globalne Mediabrands Content Studio
Grupa IPG, do której należą m.in. domy mediowe Initiative i UM uruchomiła globalne Mediabrands Content Studio. Na jego czele stanął Brendan Gaul, który pokieruje nową jednostką na 12 rynkach.
- American Express American Express konsoliduje globalną obsługę reklamową w Dentsu
Firma American Express, dostawca kart kredytowych zdecydowała się rozszerzyć swoją dotychczasową współpracę w zakresie obsługi reklamowej z Dentsu na inne rynki międzynarodowe poza USA. Oznacza to zakończenie trwającej ponad 50 lat współpracy z agencją Ogilvy.
- Sigma Bis Sigma Bis pod wodzą Marcina Deca staje się bardziej wiarygodna biznesowo
Trwa okres, w którym media i domy mediowe prowadzą negocjacje dotyczące warunków współpracy w przyszłym roku. Walka toczy się o duże pieniądze. Czy objęcie przez Marcina Deca, wieloletniego szefa domu mediowego Initiative Warszawa funkcji prezesa Sigma Bis, wspólnego domu mediowego Orlenu i PZU daje tej agencji większe szanse na polu negocjacyjnym? Zdaniem szefów innych agencji mediowych jego osoba uwiarygadnia Sigma Bis na rynku i może być gwarantem intencji zachowania profesjonalizmu oraz wysokiego standardu biznesu.
- Grupa Open Mobi Grupa Open Mobi: dołączają Joanna Urbaniak i Dominika Jurek, awans Martyny Sikory i Dominiki Piwowarczyk
Do Grupy Open Mobi dołączają Joanna Urbaniak, odpowiedzialna za współpracę z domami mediowym i Dominika Jurek, zajmująca się ofertą content marketingową dla branży motoryzacyjnej. Awans otrzymały Martyna Sikora i Dominika Piwowarczyk.
- Jakub Zieliński Jakub Zieliński: z MullenLowe MediaHub do The Dots Connected
Jakub Zieliński - przez ostatnie 4 lata jako strategy & business intelligence director w Mullenlowe MediaHub - dołączył do zarządu spółki technologicznej z obszaru martech/data The Dots Connected.
- Strajk Kobiet Branża reklamowa i PR wspiera kobiety w walce o ich prawa
W związku z zaplanowanym i organizowanym dziś ogólnopolskim strajkiem związanym ze sprzeciwem wobec zaostrzenia ustawy aborcyjnej, kobiety w większości dużych agencji reklamowych i mediowych oraz public relations nie będzie pracować. Wolną rękę dały im kierownictwa firm, obowiązki kobiet przejmą w ten dzień mężczyźni.
- pandemia Mimo gwałtownego wzrostu zachorowań na koronawirusa firmy nie ograniczają wydatków reklamowych
Choć liczba zachorowań na koronawirusa w Polsce gwałtownie rośnie z dnia na dzień, a rząd wprowadza kolejne restrykcje, by temu zapobiec, reklamodawcy nie reagują na tę sytuację tak nerwowo jak wiosną. Szefowie agencji reklamowych, agencji PR i domów mediowych twierdzą, że nie ma zaskakujących decyzji ze strony marketerów i nadal realizują oni zaplanowane na ten okres strategie marketingowe.
- Marcin Dec Marcin Dec prezesem agencji mediowej Orlenu i PZU
Marcin Dec objął stanowisko prezesa agencji mediowej Sigma Bis należącej do PKN Orlen i PZU. Poprzednio pracował w IPG Mediabrands.
- Julia Ożyjiwska Julia Ożyjiwska: z Reprise Media do Kamikaze
Do zespołu agencji Kamikaze dołączyła Julia Ożyjiwska obejmując stanowisko paid media lead. Ostatnio pracowała w agencji Reprise Media Poland (Mediabrands) jako SEM coordinator.
- Philippe Krakovsky Philippe Krakowsky zastąpi Michaela Rotha na stanowisku CEO IPG
Philippe Krakovsky, obecnie chief operation oficer i EVP w IPG (należą do niej agencje takie, jak UM, Initiative, Reprise) z początkiem stycznia 2021 roku obejmie stanowisko chief executive oficera sieci (CEO). Zastąpi Michaela Rotha, który zostanie prezesem wykonawczym.









