- Konfederacja Lewiatan ZUS wprowadza ułatwienia dla firm. Konfederacja Lewiatan: Odłożenie składek nie uspokoi przedsiębiorców
Nie czekając na decyzje rządu w sprawie pakietu osłonowego dla firm, Zakład Ubezpieczeń Społecznych wprowadził ułatwienia, które mogą pomóc przedsiębiorstwom dotkniętym przez koronawirusa. - Odłożenie płatności składek na trzy miesiące nie uspokoi przedsiębiorców - uważa Grzegorz Baczewski, dyrektor generalny Konfederacji Lewiatan.
- rynek reklamowy Polska reklama w 2019 roku wzrosła do 10 mld zł. Przez koronawirusa grozi „czerwone zero” (raport)
W ub.r. wartość polskiego rynku reklamowego zwiększyła się o 3,2 proc. do 9,828 mld zł. W internecie nastąpił wzrost o 10,1 proc., a w kinach - o 7,5 proc. - wynika z danych Publicis Groupe. - Obecna sytuacja z koronawirusem jest wyjątkowa. Nikt w tej chwili nie jest w stanie przewidzieć jakie dokładnie skutki wywoła w gospodarce, a co za tym idzie w reklamie - komentuje Iwona Jaśkiewicz-Kundera.
- Jolanta Turczynowicz-Kieryłło Jolanta Turczynowicz-Kieryłło rezygnuje z funkcji szefowej kampanii wyborczej Andrzeja Dudy. „Z uwagi na stan zdrowia”
Jolanta Turczynowicz-Kieryłło zrezygnowała ze stanowiska szefowej kampanii wyborczej Andrzeja Dudy. Uzasadniła to stanem zdrowia, wiadomo, że nie chodzi o koronawirusa.
- Konrad Piasecki W wywiadach dziennikarze mają mówić "pan" czy "ty". Jan Miodek: nie ma żelaznej reguły
Prowadzący program "Kawa na Ławę" w TVN24 Konrad Piasecki zapytał Twitterowiczów, czy dziennikarz, który przeprowadza wywiad ze znajomą osobą, powinien do niej mówić per ty czy per pan. Głosy były podzielone. Widzowie wolą, jak rozmówcy są naturalni i skracają dystans, a dziennikarze chcą ten dystans zachować. Językoznawca prof. Jan Miodek uważa, że "nie ma na to żelaznej reguły".
- płatności kartą Płatności bezgotówkowe wypierają w Polsce gotówkę, stanowią już 43 proc. obrotów
Narodowy Bank Polski opublikował kompleksowe opracowanie na temat systemu płatniczego w Polsce. Wynika z niego m.in., że w ostatnich kilkunastu latach znacząco zmalał udział gotówki w ogólnej liczbie płatności, a systematycznie rośnie znaczenie płatności bezgotówkowych.
- Blik Blik wyprzedził płatności kartami. Teraz planuje ekspansję międzynarodową
Przez pięć lat działalności systemu płatności mobilnych Blik użytkownicy zrealizowali nim 353 mln transakcji o wartości 47 mld zł. W internecie Blik wyprzedził w ubiegłym roku płatności kartami. Teraz chce wyjść poza Polskę.
- Małgorzata Kidawa-Błońska Kampania wyborcza: Andrzej Duda stawia na wartości, Kidawa-Błońska zbytnio zwraca na siebie uwagę (opinie)
W ostatnich dniach ruszyły kampanie wyborcze obecnego prezydenta RP Andrzeja Dudy i Małgorzaty Kidawy-Błońskiej, uważanej za jego najpoważniejszą kontrkandydatkę, z którą przyjdzie mu zmierzyć się najprawdopodobniej w II turze wyborów. W ocenie ekspertów od marketingu politycznego brak wyborczych obietnic ze strony Andrzeja Dudy to przemyślana i słuszna strategia, a jego hasło wyborcze „Niech żyje Polska!” dowodzi, że prezydent nie skupia uwagi na sobie, a przekierowuje ją z siebie na Polskę. Z kolei hasło Kidawy- Błońskiej „Prawdziwa prezydent, pewna przyszłość” ma na celu pokazać ją jako kandydatkę poważną i doświadczoną oraz przewidywalną, jednak za bardzo stawią ją samą w centrum uwagi i nie niesie żadnej wartości.
- Gazeta Wyborcza Krytyka tekstu „Gazety Wyborczej” o internautce wyznającej miłość Andrzejowi Dudzie. „Nie oceniam, przedstawiam fakty”
Dziennikarka „Gazety Wyborczej” (Agora) Żaneta Gotowalska dotarła do znanej z Twittera kobiety deklarującej uczucie do prezydenta Andrzeja Dudy. Część dziennikarzy skrytykowała jej tekst jako tabloidowy. - Trudno nie napisać o czymś, czym żyje polski internet - mówi Gotowalska portalowi Wirtualnemedia.pl.
- Credit Cards 65 proc. przedstawicieli generacji Z uważa, że płatności zbliżeniowe to „must have” w sklepie
Badanie „Emerging Trends at Point of Sale”, przeprowadzone przez Hanover Research, na zlecenie Ingenico Group i FreedomPay, pozwala lepiej zrozumieć, co myślą konsumenci, kiedy przychodzi czas płacenia w sklepach oraz jakie technologie wdrażają sprzedawcy, aby umożliwić swoim klientom szybkie płatności za zakupy. Wyniki wskazują detalistom możliwości budowania lojalności dzięki coraz bardziej cyfrowej bazie klientów, oferując im bezpieczeństwo i łatwość użytkowania. Przy wyborze metody płatności, konsumenci preferują te, które umożliwiają im opcje śledzenia zakupów i zdobywania nagród.
- Andrzej Duda Turczynowicz-Kieryłło szefową kampanii Andrzeja Dudy, Bielan rzecznikiem prasowym
W kierownictwie sztabu wyborczego prezydenta Andrzeja Dudy są prawniczka Jolanta Turczynowicz-Kieryłło (jako szefowa kampanii) oraz europosłowie Zjednoczonej Prawicy: Joachim Brudziński (szef sztabu organizacyjnego), Beata Szydło (szefowa sztabu programowego) oraz Adam Bielan (rzecznik prasowy).









