- Szymon Majewski Szymon Majewski jako ochroniarz reklamuje kredyt dla firm w PKO BP (wideo)
Startuje kolejna kampania PKO BP z udziałem Szymona Majewskiego, tym razem reklamująca kredyt dla firm. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, OS3 multimedia, Universal McCann, Value Media i Cube Group.
- LOT „Naszym horyzontem jest przyszłość” w kampanii LOT-u (wideo)
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa PLL LOT. Akcję - przebiegającą pod hasłem „LOT. Naszym horyzontem jest przyszłość” - przygotowały firmy DDB Warszawa, Platige Image i Universal McCann.
- LOT na Facebooku LOT na Facebooku rozdaje 10 000 kodów ze zniżką na bilety
Polskie Linie Lotnicze LOT przygotowały nową promocję na Facebooku, w ramach której podróżnym rozdawane są specjalne kody promocyjne ze zniżką na zakup biletów.
- Fala Flag „Fala Flag” z Bońkiem, Figo i van Bastenem promuje Tyskie (wideo)
W ramach kampanii „5 Stadion” piwa Tyskie z udziałem Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena rozpoczyna się akcja „Fala Flag”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Tequila, DDB Warszawa, Cut Cut, Wilk Studio i Starcom.
- KTR Mumio, Natanek, autyzm, Kondrat, Facebook - „złote” reklamy z KTR 2012 (wideo)
Zapraszamy do obejrzenia wszystkich reklam, które otrzymały złoto w tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR. Wśród nagrodzonych są m.in. spoty ING z Kondratem, Plusa z Mumio i Tesco z Natankiem-Batmankiem oraz kampanie społeczne Fundacji Synapsis i PCK.
- KTR KTR 2012: triumf kampanii o autyzmie, Saatchi & Saatchi agencją roku
W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR Grand Prix przyznano kampanii społecznej „Autyzm wprowadza w błąd”. Agencją Roku została Saatchi & Saatchi, a Reklamodawcą Roku - Tesco.
- Media Trendy 2012 Media Trendy 2012 dla Saatchi&Saatchi, Mediacomu, Solorza-Żaka, HBO i... Hanki Mostowiak
Grand Prix w tegorocznym konkursie Media Trendy przyznano kampanii „Życie to nie Facebook” przygotowanej przez agencję Saatchi&Saatchi. Człowiekiem Roku został Zygmunt Solorz-Żak, Medium Roku - HBO, a Memem Roku - śmierć Hanki Mostowiak.
- SAR Zmiany w SAR: 16 nowych agencji, Kaleński, Kamiński i Ciszewski za Antonia
Do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR dołączyło 16 nowych firm, z których 7 agencji eventowych utworzyło odbrębny klub. Z zarządu organizacji odszedł Cezary Antoń, a z rady nadzorczej - Paweł Kastory.
- 5 Stadion Boniek, Figo i van Basten otwierają 5 Stadion w kampanii Tyskiego (wideo)
Ruszył kolejny etap piłkarskiej kampanii reklamowej piwa Tyskie z udziałem Zbigniewa Bońka, Luisa Figo i Marco van Bastena. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Tequila, DDB Warszawa, Cut Cut, Wilk Studio i Starcom.
- McDonald’s Dociekliwi znów reklamują McDonald’s (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii McDonald’s z udziałem pary dociekliwych bohaterów. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, 24/7 PR, 24/7 Digital i Macroscope OMD.









