Viral TNT „A dramatic surprise on a quiet square” z pięcioma Złotymi Lwami (wideo)

Kampania belgijskiej telewizji TNT oparta na spocie wirusowym „A dramatic surprise on a quiet square” zdobyła pięć Złotych Lwów oraz jednego Brązowego na festiwalu Cannes Lions. Akcję przygotowała agencja Duval Guillaume Modem z Antwerpii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampanii TNT przyznano dwa Złote Lwy w kategorii promo & activation (za „Best New Product Launch/Re-Launch or Multi-Product Promotion at Retail” oraz „Publications & Media”) oraz po jednym w kategoriach PR (za „Best Use of Live Events and/or Stunts”), media (za „Best Use of Special Events and Stunt/Live Advertising”) oraz outdoor (za „Ambient Stunts & Live Advertising”), a także Brązowego Lwa w kategorii direct (za „Strategy of Product Launch”).

Głównym elementem akcji, rozpoczętej w połowie kwietnia br., był spot wirusowy pokazujący, jak pewne spokojne flamandzkie miasteczko staje się świadkiem i bohaterem dramatycznych wydarzeń, w których uczestniczą załoga ambulansu, mężczyźni walczący na pięści, policjanci i drużyna futbolu amerykańskiego. Filmik do tej pory zanotował na YouTubie ponad 35 mln odsłon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów