TVN Style liderem oglądalności. TVN Turbo wyprzedziło Polsat Play
We wrześniu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Czwarte miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił kanał Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Polecamy
- Prezenterka pożegnała się z TVP po 11 latach. Zdjęto ją z nowej odsłony TVP Info
- Bezpłatny serwis wszystkich naziemnych nadawców już działa
- 800 tys. widzów „Tak to leciało!”. Program wróci z nowym gospodarzem
- Dziennikarze TVN24 przechodzą do Polsat News
- News24 bez paska, dziennikarze w TVP. „Uśpiliśmy ten kanał”
- Znany serwis streamingowy zyskał trzy miliony nowych subskrybentów
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym we wrześniu 2017 roku wyniósł 0,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do września 2016 roku wynik ten zmniejszył się o 7,69 proc.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowało TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 16 proc. i wyniósł 0,58 proc. Jak wynika informacji przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Telewizję TVN, jest to najwyższy miesięczny udział tej stacji w historii nadawania.
Na kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,48 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 11,11 proc.
Czwarty był kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia br. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział we wrześniu br. wyniósł 0,45 proc., podczas gdy wynik TVN Meteo Active we wrześniu ub.r. wynosił 0,09 proc. (stacja ta była wówczas 8.). Oznacza to największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 400 proc.
Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o 42,86 proc. do 0,04 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera we wrześniu br. również należała do stacji TVN Style. Jej udział w tym ujęciu wyniósł 1,11 proc., po wzroście o 2,78 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 1,04 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 25,30 proc. Również i w tym ujęciu stacja ta odnotowała swój historyczny rekord.
Podium uzupełnia Polsat Play, notujący spadek o 6,45 proc. do 0,58 proc. udziału.
Oczko niżej znalazł się HGTV, który również i tutaj zanotował największy wzrost w zestawieniu (jego udział względem TVN Meteo Active z września ub.r. zwiększył się o 714,29 proc. do 0,57 proc.).
Największy spadek w tym ujęciu też odnotowało Lifetime (było to 46,15 proc. do 0,07 proc.).
Wiecej informacji: TVN Style, Polsat Play, TVN Turbo, HGTV, kanał lifestylowy
POLECANE
- „M jak miłość” hitem tygodnia przed „Faktami”. TVP2 wyprzedziła TVN i Polsat
- Koniec pierwszego sezonu „MasterChef Nastolatki”. Ilu widzów przyciągnął program?
- 1,5 mln osób oglądało siódmą edycję „The Voice Kids”
- 800 tys. widzów „Tak to leciało!”. Program wróci z nowym gospodarzem
- Polsat znów liderem tygodnia. „Fakty” wyprzedziły „Na dobre i na złe”
- Śniadaniówka TVP3 z niedużą oglądalnością
- „Pamiętniki z wakacji” w Czwórce z 266 tys. widzów
- Czołowe stacje z dużymi spadkami w telewizji naziemnej. TV Republika blisko TVP Info
- „Chirurgów” w Jedynce ogląda 121 tys. widzów
NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
-
-
-
-
-
-
- Wiosna w TVN Style. Agata Młynarska i Anna Nowak-Ibisz z nowymi programami
- TVN Style na razie bez nowej koncesji. KRRiT zauważyła braki w ramówce
- 10 polskich produkcji wiosną w TVN Turbo. Będą dwie nowości, zmiany w „Automaniaku”
- Produkcje Amazon Prime Video w kanałach TVN
Komentarze (3)
Dodaj komentarz
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Praca WirtualneMedia.pl
Zobacz więcejDodaj ogłoszenieOpinie
- Zakaz pytań o Dagmarę Kaźmierską na planie "Tańca z Gwiazdami". "To nie jest program o niej"
- Jak pieniądze z Funduszu Sprawiedliwości płynęły do mediów. "Cios w wiarygodność"
- Sekielski nie będzie już naczelnym „Newsweeka”. „Dobry czas, choć pozbawiony wystrzałowych dokonań”
- Polacy chcą, żeby platformy streamingowe dzieliły się zyskiem z twórcami
- Różnice między exit poll a oficjalnymi wynikami wyborów. "Nasze modele nie zadziałały tak, jakbyśmy sobie tego życzyli"
Reklamy TV
- Stowarzyszenie Czysta Polska z nową kampanią reklamową (wideo) "Gdzie Zamieszkać"? case study kampanii Mastercard i McCANN Poland
- Piwo Tyskie - Borek i Szpakowski z flamastrami Borek i Szpakowski grają w ping-ponga w reklamie Tyskiego
- Piwo Tyskie - Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski w spocie Dariusz Szpakowski i Mateusz Borek w spocie Tyskiego
Luc
6M
znowu nielsen i nic innego