1,4 mln widzów „Trudnych spraw”. 18 mln zł z reklam

„Trudne sprawy” w wiosennej ramówce Polsatu oglądało średnio 1,38 mln widzów. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 17,7 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

„Trudne sprawy” nadawano w dni powszednie o 14.50. Premierowe odcinki serialu pokazane w okresie od 11 lutego do 28 maja br. gromadziły średnio 1,38 mln widzów, co przełożyło się na 21,76 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W paśmie emisji produkcji Polsat był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 11,29 proc. zajęła stacja TVN, nadająca wtedy „W11 - Wydział Śledczy”, „Kocham.Enter” i „Sąd rodzinny”. Dalej uplasowały się: TVP1 (9,43 proc.; gł. seriale fabularne, „Wiadomości” i „Pogoda”) oraz TVP2 (4,85 proc., dokumenty z cyklu „Świat bez tajemnic” oraz powtórki seriali). Z kolei w grupie komercyjnej Polsat też był liderem, ale za TVN znalazła się Dwójka.

 

Wpływy z reklam przy emisji właśnie zakończonego sezonu paradokumentu wyniosły 17,7 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych