1,4 mln widzów „Trudnych spraw”. 18 mln zł z reklam

„Trudne sprawy” w wiosennej ramówce Polsatu oglądało średnio 1,38 mln widzów. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 17,7 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

„Trudne sprawy” nadawano w dni powszednie o 14.50. Premierowe odcinki serialu pokazane w okresie od 11 lutego do 28 maja br. gromadziły średnio 1,38 mln widzów, co przełożyło się na 21,76 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W paśmie emisji produkcji Polsat był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce z udziałem na poziomie 11,29 proc. zajęła stacja TVN, nadająca wtedy „W11 - Wydział Śledczy”, „Kocham.Enter” i „Sąd rodzinny”. Dalej uplasowały się: TVP1 (9,43 proc.; gł. seriale fabularne, „Wiadomości” i „Pogoda”) oraz TVP2 (4,85 proc., dokumenty z cyklu „Świat bez tajemnic” oraz powtórki seriali). Z kolei w grupie komercyjnej Polsat też był liderem, ale za TVN znalazła się Dwójka.

 

Wpływy z reklam przy emisji właśnie zakończonego sezonu paradokumentu wyniosły 17,7 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero