1,8 mln widzów „Pierwszej miłości”. Polsat wygrał z konkurencją

W sezonie 2016/2017 serial „Pierwsza miłość” gromadził średnio 1,78 mln widzów, o 120 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu nadal była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 219,65 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 29 sierpnia 2016 roku do 8 czerwca 2017 roku średnia widownia tego serialu wyniosła 1,78 mln widzów, a udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 14,96 proc. wśród wszystkich widzów, 18,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,90 proc. w grupie 16-59. „Pierwszą miłość” na antenie Polsatu oglądać można było w dni powszednie o 18.00.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek telenoweli pokazany 6 grudnia ub.r. Oglądało go 2,61 mln widzów. Tuż po zakończeniu tego odcinka Polsat wyemitował 13. Mikołajkowy Blok Reklamowy, który oglądało średnio 4,98 mln widzów.

grafika

W porównaniu do poprzedniego sezonu „Pierwsza miłość” straciła 120 tys. widzów. Wówczas produkcję średnio śledziło 1,90 mln osób, a jej udział w rynku wynosił 15,94 proc. w 4+ oraz 20,93 proc. w 16-49.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przyjaciolki-stracily-200-tys-widzow-20-21-mln-zl-z-reklam ##

Polsat w paśmie emisji serialu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie była stacja TVP1, nadająca wówczas seriale „Klan”, „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kosem”, „Królowa jednej nocy” i „Zraniona miłość”, co przełożyło się na 14,05 proc. udziału. Trzeci był TVN („Szpital”; 12,27 proc.), a czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 10,61 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat wiceliderem był już TVN, który radził sobie lepiej od Jedynki.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków serialu pokazanych w sezonie 2016/2017 wyniosły 219,65 mln zł. W poprzednim sezonie uplasowały się one na poziomie 209,63 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online