1,86 mln widzów „Sprawiedliwych 3”. Serial zyskał 830 tys. oglądających

Trzeci sezon serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” oglądało średnio 1,86 mln osób. Względem pierwszej edycji, emitowanej jesienią ub.r., produkcja zyskała 830 tys. widzów. Czwórka w czasie jej emisji wygrała walkę o widza m.in. z TVP1 i Polsatem, a wpływy z reklam wyniosły 32,26 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,86 mln widzów „Sprawiedliwych 3”. Serial zyskał 830 tys. oglądających

Telewizyjna Czwórka trzecią edycję hitowej produkcji „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” pokazywała od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, w okresie od 5 września do 30 listopada 2017 roku. Z kolei w niedzielę, 3 grudnia br. o godz. 20.00 stacja pokazała film „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny. Wszystko się może zdarzyć” będący zwieńczeniem emisji trzeciego sezonu cyklu.

Średnia widownia właśnie zakończonej serii wyniosła 1,86 mln osób. Przełożyło się to na 12 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Jeszcze wyższe wyniki „Sprawiedliwi” notowali wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział serialu wyniósł 13,17 proc., a w DVB-T 16-49 - 14,24 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rekordowa-ogladalnosc-policjantek-i-policjantow-serial-sledzilo-2-mln-widzow ##

Z kolei drugą serię, emitowaną wiosną br., śledziło 1,57 mln widzów. Oznacza to, że oglądalność produkcji rosła z sezonu na sezon.

grafika

Najwięcej widzów zgromadził odcinek serii, pokazany 7 listopada br. Oglądało go 2,21 mln osób.

Na czwartym miejscu w zestawieniu uplasował się film „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny. Wszystko się może zdarzyć”, który śledziło 2,13 mln osób. TV4 w czasie jego emisji była liderem rynku telewizyjnego w Polsce.

grafika

Czwórka w paśmie nadawania całej edycji serialu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce. Liderem tego pasma była TVP2 z 17,60 proc. udziału, drugie miejsce zajął TVN (12,45 proc. udziału), a gorzej od Czwórki z głównych stacji wypadły TVP1 (9,32 proc.) i Polsat (8,50 proc.).

Warte odnotowania są tutaj udziały dwóch największych konkurentów Czwórki - wynik TVN7 wyniósł 2,58 proc., a TV Puls - 2,22 proc.

Wśród widzów w grupie komercyjnej TV4 też była trzecia. Z kolei w grupie widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej stacja zajęła drugie miejsce (zarówno w DVB-T 4+, jak i DVB-T 16-49).

grafika

Wpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków trzeciego sezonu wyniosły 32,26 mln zł. Dla porównania pierwszy sezon zarobił z reklam 12,82 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mecenas-lena-barska-hitem-czworki-niedzielne-premiery-ogladalo-470-tys-widzow-a-piatkowe-powtorki-940-tys-osob ##

Produkcją serialu zajmuje się ATM Grupa.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online