WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Polsat znów pokazał ocenzurowaną wersję „Wilka z Wall Street”

1,9 mln widzów „Państwa w Państwie” w Polsacie i Polsacie News. Jesienią nowe odcinki

2017-07-13 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Reporterski cykl „Państwo w Państwie” w sezonie 2016/2017 śledziło średnio 1,65 mln widzów Polsatu i 260 tys. osób Polsatu News (łącznie było to 1,91 mln oglądających). Otwarty Polsat w czasie emisji programu zajął trzecie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 20,36 mln zł.

1,9 mln widzów „Państwa w Państwie” w Polsacie i Polsacie News. Jesienią nowe odcinki

Premierowe odcinki reporterskiego cyklu „Państwo w Państwie” w sezonie 2016/2017 na antenie Polsatu i Polsatu News oglądać można było w niedziele o godz. 19.30.

Średnia widownia audycji prowadzonej przez Przemysława Talkowskiego na obu antenach w okresie od 11 września ub.r. do 25 czerwca br. wyniosła 1,91 mln osób. Przełożyło się to na 12,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,13 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na antenie otwartego Polsatu magazyn oglądało 1,65 mln osób (odpowiednio 10,72 proc., 10,01 proc. i 10,85 proc. udziału), a na antenie newsowego kanału było to dodatkowo 260 tys. widzów (1,63 proc., 1,16 proc. i 1,28 proc. udziału).

Na antenie głównego kanału Telewizji Polsat najwięcej widzów w badanym okresie zgromadził odcinek programu z 13 listopada ub.r., który obejrzało średnio 2,24 mln osób.

Polsat w czasie emisji audycji zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1, emitująca w tym czasie „Wiadomości”, co przełożyło się na 20,66 proc. udziału. Drugi wśród tzw. „wielkiej czwórki” był TVN („Sport”, „Pogoda” i „Uwaga!”; 12,67 proc.), a czwarta - Dwójka („Dachy Krakowa, czyli literatura jest rozmową” i „Rodzinka.pl”; 3,09 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat był trzeci.

Wpływy reklamowe wokół emisji magazynu na antenie Polsatu w sezonie 2016/2017 wyniosły 20,36 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Tuż po zakończeniu „Państwa w Państwie” na antenie Polsatu News pokazywana była druga część programu. Z danych telemetrycznych udostępnionych przez Telewizję Polsat wynika, że w sezonie 2016/2017 śledziło ją ponad 300 tys. widzów (przełożyło się to na 1,9 proc. SHR w grupie 4+ oraz 1,35 proc. w grupie 16-49).

Nowe odcinki „Państwa w Państwie” na antenę Polsatu i Polsatu News powrócą w jesiennej ramówce br.

Każde wydanie publicystycznego programu „Państwo w Państwie” to szczegółowo udokumentowany reportaż o przypadku naruszenia prawa przez urzędników wobec przedsiębiorców lub błędu wymiaru sprawiedliwości wobec osób prywatnych. Cykl prowadzi Przemysław Talkowski.

Wraz z początkiem wakacji wystartował nowy cykl „Państwo w Państwie - listy od widzów”, emitowany w Polsacie News w niedziele o 21:15. W programie, który prowadzi Jan Kunert, mecenas Marcin Grodzicki pomaga w rozwiązaniu podstawowych problemów prawnych, z którymi zgłaszają się do redakcji „Państwa w Państwie” widzowie.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 11,14 proc.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Państwo w Państwie, Polsat

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej