Stacja przechodzi rebranding po trzech latach nadawania pod międzynarodową nazwą. Teraz zostanie ona spolszczona.
- Jesteśmy pewni, że nowa nazwa wraz z odświeżonym wizerunkiem i wysokiej jakości programem wzmocni atrakcyjność kanału 13 Ulica wśród obecnych widzów oraz pomoże przyciągnąć nową publiczność - przekonuje Colin McLeod, dyrektor zarządzający w Universal Networks International.
Przyciągnąć nowych widzów mają też lokalne produkcje. Stacja jesienią pokaże polski thriller „Leśne doły” w reżyserii Sławomira Kulikowskiego (opowieść o ludziach, którzy otrzymują w spadku stary dworek), a także film dokumentalny „Podwójne morderstwo” odsłaniający kulisty brutalnego zabójstwa dwóch braci polskiego pochodzenia w Luton w Wielkiej Brytanii.
We wrześniu br. na antenie zadebiutuje też amerykański serial „666 Park Avenue” z Vanessą Williams („Gotowe na wszystko”, „Brzydula Betty”) oraz Terry’m O’Quinnem w rolach głównych („Zagubieni”, „Hawaii 5.0”). To opowieść o młodziej parze, która przeprowadza się na Manhattan i odkrywa, że ich dom jest opętany przez tajemnicze, demoniczne siły.

13 Ulica będzie kontynuować nadawanie takich zagranicznych seriali jak „Urodzeni by zabijać”, „Dexter”, „Nowe Gliny” oraz „Prawo i Porządek: Sekcja Specjalna”. Stacja zyska też odświeżoną oprawę graficzną, a także zmieni format obrazu z 4:3 na 16:9.
Nadawca planuje też kampanią reklamową, która wesprze start serialu „666 Park Avenue”. Działania obejmą prasę (TV guide’y, pisma branżowe), internet (serwisy z programem telewizyjnym) oraz outdoor.
Kanał 13th Street Universal w kwietniu br. zniknął z dawnej oferty Cyfry+. Mimo dołączenia w tym samym momencie do Cyfrowego Polsatu, oglądalność stacji zaczęła topnieć. W sierpniu br. jej udział wyniósł 0,15 proc. w grupie 16-49 po spadku o 48,5 proc. Poza Cyfrowym Polsatem 13th Street Universal obecny jest w ofertach sieci kablowych, m.in. UPC Polska, Multimedia Polska, Vectra i Toya.











