„Kuchenne rewolucje” zyskały 350 tys. widzów. TVN liderem rynku

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 2,51 mln widzów, o 350 tys. więcej niż rok wcześniej. Reality-show dał TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 29,15 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kuchenne rewolucje” zyskały 350 tys. widzów. TVN liderem rynku
Magda Gessler

16. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 7 września do 30 listopada br. Właśnie zakończoną serię programu TVN śledziło średnio 2,51 mln osób. Przełożyło się to na 19,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 25,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 22,99 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek stacja pokazała 19 października br. Śledziło go średnio 2,87 mln widzów.

grafika

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-cennik-reklam-w-grudniu-2017-najdrozszy-final-masterchefa ##

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 16,19 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (filmy fabularne, „Przyjaciółki” i „Zdrady”; 11,94 proc.) oraz TVP2 (gł. „Miasto skarbów”; 2,73 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był liderem, choć w tych ujęciach przewaga stacji nad pozostałymi stacjami była zdecydowanie większa.

grafika

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji reality-show wyniosły 29,15 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej czternasta seria przyniosła z reklam 22,75 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/1-3-mln-widzow-bake-off-ale-ciacho-3-6-82-mln-zl-z-reklam ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"