2,9 mln widzów „Dziewczyn ze Lwowa 2”. TVP1 zdecydowanym liderem rynku

Drugi sezon „Dziewczyn ze Lwowa” oglądało średnio 2,91 mln osób, o 800 tys. widzów mniej niż premierowa odsłona produkcji emitowana jesienią 2015 roku. TVP1 w czasie emisji produkcji wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 7,79 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2,9 mln widzów „Dziewczyn ze Lwowa 2”. TVP1 zdecydowanym liderem rynku
Główne bohaterki serialu „Dziewczyny ze Lwowa”

Serial „Dziewczyny ze Lwowa 2” nadawany był w TVP1 w niedziele o godz. 20.15, w okresie od 3 września do 3 grudnia br. Jego średnia oglądalność wyniosła 2,91 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 17,71 proc. w grupie 4+, 10,25 proc. w 16-49 i 13,87 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 3,44 mln oglądających, zgromadził przedostatni odcinek serialu.

grafika

Dla porównania, pokazywaną jesienią 2015 roku w tym paśmie pierwszą edycję „Dziewczyn ze Lwowa” oglądało o 800 tys. widzów mniej. Serial śledziło wówczas średnio 3,71 mln osób, a udział TVP1 wynosił 21,41 proc. w 4+ oraz 13,45 proc. w 16-49.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/880-tys-widzow-teleturnieju-rodzina-wie-lepiej-tvp1-przegrala-z-konkurencja ##

TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa” nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat, emitujący wówczas gł. „W rytmie serca” i „Kabaret na żywo”, którego udział wśród wszystkich widzów wyniósł 12,62 proc. Trzeci był TVN („MasterChef”; 12,58 proc. udziału), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (gł. filmy fabularne, raz pokazano „The Voice of Poland”; 4,21 proc.).

W grupie wiekowej 16-49 Jedynka była trzecia w grupie 16-59 - druga.

grafika

Wpływy reklamowe z 13 odcinków drugiej edycji serialu wyniosły 7,79 mln zł, podczas gdy premierowa odsłona przyniosła z reklam 9,33 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rolnik-szuka-zony-4-wyniki-ogladalnosci ##

„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (w tej roli Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"