WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Mateusz Matyszkowicz odpowiada za biuro programowe TVP. Docelowo zajmie się także TVP2 i TVP3

Gorący temat

Elżbieta Kruk: dekoncentracja mediów na razie odłożona, polskojęzyczne gazety niemieckie nie bronią naszego interesu

0

3,5 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zdecydowanym liderem

2017-09-15 A A A KOMENTARZE: 13 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Serial „Na dobre i na złe” w jesiennym sezonie ogląda średnio 3,50 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.

„Na dobre i na złe”, fot TVP „Na dobre i na złe”, fot TVP

Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.45, począwszy od 30 sierpnia br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 3,50 mln osób, co przełożyło się na 23,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,02 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek pokazany 6 września br. Zgromadził on przed telewizorami 3,87 mln oglądających.

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje Polsat, który emitując wtedy siatkarski mecz Polska-Słowenia oraz „Supermodelkę Plus Size”, osiąga 13,16 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (widowisko „Wielki test” oraz mecz Ligi mistrzów Real-Madryt-Apoel; 8,23 proc.), a czwarty - TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Dom Marzeń” i „Milionerzy”; 8,13 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest stacją pierwszego wyboru.

Średni udział TVP2 wiosną 2017 roku wyniósł 7,95 proc. w grupie 4+ i 6,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: Na dobre i na złe, TVP2

Komentarze (13) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia