SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

5 mln widzów „M jak miłość”. TVP2 nokautuje konkurencję

Kolejny sezon „M jak miłość” ogląda średnio 4,98 mln osób. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49. Odcinek, w którym zmarł Tomek Chodakowski śledziło 5,55 mln widzów. W listopadzie Dwójka pokaże odcinek, w którym umrze Lucjan Mostowiak.

Barbara Kurdej-Szatan i Andrzej Młynarczyk; fot. MTL Maxfilm Article

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 28 sierpnia do 12 września 2017 roku wyniosła 4,98 mln osób. Przełożyło się to na 32,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 27,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 27,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 6,08 mln widzów w 4+.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 12 września br. Przed telewizorami zgromadził on 5,69 mln oglądających (jego RCH wyniósł 6,85 mln osób).

Dzień wcześniej TVP2 pokazała odcinek, w którym umarł jeden z głównych bohaterów - Tomek Chodakowski (grany przez Andrzeja Młynarczyka, który odszedł z serialu). Jego średnia widownia wyniosła 5,55 mln osób, a zasięg - 6,54 mln.

TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy gł. filmy fabularne oraz program „The Brain. Genialny umysł” (raz pokazany został mecz Polska-Kazachstan, który śledziło w tej stacji 6,27 mln osób) i osiąga średnio 16,36 proc. udziału. Trzeci jest TVN (końcówka „Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 6,36 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Teatr Telewizji” i serial „Riviera”; 3,75 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Analizując uśrednione dane widowni minutowych TVP2 w paśmie nadawania serialu „M jak miłość”, czyli od godz. 20.50 do 21.36, wynika, że w okolicach pierwszej minuty emisji serial ogląda około 3,7 mln osób. W kolejnych minutach widownia serialu dynamicznie wzrasta przekraczając 5 mln osób w okolicach 21.08. Szczyt oglądalności „M jak miłość” przypada na ostatnie minuty emisji serialu - wówczas widownia dochodzi do 5,4 mln osób.

Portal Wirtualnemedia.pl na początku czerwca br. jako pierwszy opublikował informację, że serialowy Lucjan Mostowiak (grany przez Witolda Pyrkosza zmarłego w kwietniu br.) umrze w 1329. odcinku serialu. Odcinek ten TVP2 pokaże w połowie listopada br.

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

Średni udział TVP2 wiosną 2017 roku wyniósł 7,95 proc. w grupie 4+ i 6,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 5 mln widzów „M jak miłość”. TVP2 nokautuje konkurencję

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
Wszyscy sie rzucili na uśmiercenie Tomusia jak w latach 80-tych na Isaurę. Sęk w tym, że teraz znów będzie powrót do schematu "M jak Mdłości".
19 7
odpowiedź
User
UW
Zazdrośnicy na 1,2,3.....
8 2
odpowiedź
User
Michał
Gratuluje wyniku!
14 6
odpowiedź
User
Babcia Mówi
To że najpopularniejszy serial w Polsce ma najlepszą oglądalność nie jest żadnym novum. Widocznie jednak taka jest strategia TVP, komunikat prasowy po każdym pliku oglądalności. Tak jakby tvn po każdym odcinku Gessler informował o wyniku.

Pieknota, wymarzony zięć wszystkich telewidzek już nie żyje, potem Lucjan. Boję się zapytać, kto następny?
9 6
odpowiedź
User
luk
teraz dane Nielsena dla kurskiego są cacy? żenada
7 8
odpowiedź
User
Polak
teraz dane Nielsena dla kurskiego są cacy? żenada
Ale przepraszam, co Kurski ma do tego. Jakiś portal, dokładnie to ten, dostał dane Nielsena i opisuje TVP2. Kurski co tu ma do rzeczy. Niektórzy to już wszędzie widzą kurskiego, śnią o nim i nie wiadomo co. W showbiznesie mówią, że najgorzej być miałkim, a najlepiej kontrowersyjnym. Dzięki wam Kurski wyrasta na gwiazdę, bo kontrowersja jest najważniejsza.
8 3
odpowiedź
User
miejcie litość dla ludziej inteligencji
Widocznie jednak taka jest strategia TVP, komunikat prasowy po każdym pliku oglądalności. Tak jakby tvn po każdym odcinku Gessler informował o wyniku.
Ludzie, zaskarżcie szkoły które pokończyliście, bo nawet czytać nie umiecie. Gdzie niby napisano, że to TVP coś informuje. To Wirtualnemedia zdobyły dane Nielsena i je prezentują. Pewnie dlatego, że takie wyniki to tylko w PL skoki lub mecze mogą osiągnąć. A o Gessler pewnie nie ma info, bo wstyd takie liczyb podawać.
8 3
odpowiedź
User
widz
Nie wiem co ludzie widzą w tym serialu, to są takie nudy że się patrzeć nie da, wszyscy oglądają chyba tylko z przyzwyczajenia.
7 7
odpowiedź
User
ggdfgfdg
ten serial wychował bardzo wielu z nas bo zaczal sie w 2000 roku ja ogladam go do dzisiaj ze wzgledu na sentyment do tamtych czasów ktore byly najpiekniejsze 0 internetu piekne dziecinstwo ... i te czolowki seriali w kazdym domu m jak miłość klan złotopolscy plebania 13 posterunek na dobre i na złe itp
6 4
odpowiedź
User
stiq
Najpiękniejsze miejsce na wykresie to fragment, gdzie widać kiedy zaczynają się reklamy.
4 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing