WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

1,7 mln widzów nowego sezonu „Magazynu Ekspresu Reporterów”

Gorący temat

Ks. Adam Boniecki znów z zakazem wypowiedzi poza „Tygodnikiem Powszechnym” - za słowa o samospaleniu i wsparcie LGBT

9

5 mln widzów „M jak miłość”. TVP2 nokautuje konkurencję

2017-09-14 A A A KOMENTARZE: 13 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Kolejny sezon „M jak miłość” ogląda średnio 4,98 mln osób. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49. Odcinek, w którym zmarł Tomek Chodakowski śledziło 5,55 mln widzów. W listopadzie Dwójka pokaże odcinek, w którym umrze Lucjan Mostowiak.

Barbara Kurdej-Szatan i Andrzej Młynarczyk; fot. MTL Maxfilm Barbara Kurdej-Szatan i Andrzej Młynarczyk; fot. MTL Maxfilm

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 28 sierpnia do 12 września 2017 roku wyniosła 4,98 mln osób. Przełożyło się to na 32,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 27,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 27,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 6,08 mln widzów w 4+.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 12 września br. Przed telewizorami zgromadził on 5,69 mln oglądających (jego RCH wyniósł 6,85 mln osób).

Dzień wcześniej TVP2 pokazała odcinek, w którym umarł jeden z głównych bohaterów - Tomek Chodakowski (grany przez Andrzeja Młynarczyka, który odszedł z serialu). Jego średnia widownia wyniosła 5,55 mln osób, a zasięg - 6,54 mln.

TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy gł. filmy fabularne oraz program „The Brain. Genialny umysł” (raz pokazany został mecz Polska-Kazachstan, który śledziło w tej stacji 6,27 mln osób) i osiąga średnio 16,36 proc. udziału. Trzeci jest TVN (końcówka „Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 6,36 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Teatr Telewizji” i serial „Riviera”; 3,75 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Analizując uśrednione dane widowni minutowych TVP2 w paśmie nadawania serialu „M jak miłość”, czyli od godz. 20.50 do 21.36, wynika, że w okolicach pierwszej minuty emisji serial ogląda około 3,7 mln osób. W kolejnych minutach widownia serialu dynamicznie wzrasta przekraczając 5 mln osób w okolicach 21.08. Szczyt oglądalności „M jak miłość” przypada na ostatnie minuty emisji serialu - wówczas widownia dochodzi do 5,4 mln osób.

Portal Wirtualnemedia.pl na początku czerwca br. jako pierwszy opublikował informację, że serialowy Lucjan Mostowiak (grany przez Witolda Pyrkosza zmarłego w kwietniu br.) umrze w 1329. odcinku serialu. Odcinek ten TVP2 pokaże w połowie listopada br.

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

Średni udział TVP2 wiosną 2017 roku wyniósł 7,95 proc. w grupie 4+ i 6,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Autor: Michał Kurdupski

Wiecej informacji: M jak miłość, TVP2

Komentarze (13) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia