Nowy program „W pełnym świetle” emitowany jest w TVP Info w niedziele o godz. 21.00, począwszy od 2 września 2018 roku. Jego średnia widownia do 14 kwietnia 2019 roku wyniosła 417 tys. osób, co przełożyło się na 2,56 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,05 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiosenna-ramowka-tvp-info-glebia-ostrosci-i-info-dzien-rachon-rzadziej-w-minela-20,7171118327600769a ##
Największą widownię dotychczas audycja zgromadziła 6 stycznia - wówczas śledziło ją 644 tys. osób.

Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Ewę Bugałę wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnymi stacjami. TVN24 ma w tym paśmie 1,57 proc. udziału, a Polsat News - 0,68 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jacek-kurski-chwali-tai-za-poziom-informacji-i-publicystyki-tvp,7171119133067393a ##
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN24 jest liderem.

„W pełnym świetle” to autorski program Ewy Bugały. Dziennikarka w swojej audycji, W której prezentowane są wydarzenia i reformy rządowe odmieniające życie Polaków, rozmawia z politykami, ekspertami i samorządowcami.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-nie-da-sie-ukryc-magazyn-tvp-info-ma-440-tys-widzow,7171465391048321a ##












