SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4Flex PureGel "na palący ból stawów". Serviceplan Health wygrała przetarg Bausch Health Polska

Ruszyła pierwsza kampania launchująca 4Flex PureGel (produkowany przez Bausch Health Polska), żel na ból stawów. Działania przygotowały Serviceplan Health (Group One), Papaya Films i Lunapark. 

4Flex PureGel to lek w żelu, dedykowany pacjentom ze stanami zapalnymi stawów, którym doskwiera ostry i palący ból. Na podstawie tego insightu została opracowana koncepcja kreatywna spotu reklamowego 30-sekundowego i 15-sekundowego, który będzie emitowany w telewizji i internecie. Kampania ruszyła 5 października.

Kreację spotu przygotował team kreatywny z Change Serviceplan, reżyserem jest Bartek Cierlica, produkcją materiału zajęło się studio Papaya Films, a za postprodukcję odpowiada kolektyw Lunapark.

Serviceplan Health (Group One) wygrał przetarg na realizację kampanii promującej nowy produkt marki 4Flex. To multidyscyplinarny zespół pracujący w ramach agencji Change Serviceplan, specjalizujący się w komunikacji produktów farmaceutycznych.

Dołącz do dyskusji: 4Flex PureGel "na palący ból stawów". Serviceplan Health wygrała przetarg Bausch Health Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl