WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Mediavest zmienia nazwę na Spark Foundry, stawia na projekty niestandardowe

Gorący temat

Policjanci zawiadomili prokuraturę o reportażu Wojciecha Bojanowskiego nt. śmierci Igora Stachowiaka - dziennikarze oburzeni

0

4Frame ma nowe logo, stawia na kreację i marketing internetowy

2017-07-14 A A A KOMENTARZE: 4 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Agencja reklamowa 4Frame zmienia logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Nowy logotyp ma podkreślać kierunki rozwoju agencji, która wzmacnia kompetencje kreatywne i digitalowe.

4Frame ma nowe logo, stawia na kreację i marketing internetowy

Specjalizująca się dotychczas przede wszystkim w shopper marketingu agencja 4Frame wzmacnia swoje kompetencje w zakresie tworzenia konceptów kreatywnych kampanii oraz komunikacji internetowej. Jej nowe logo ma oddawać wizję działania.

- Jesteśmy niezależną grupą reklamową z 10-letnim doświadczeniem, dynamicznym i zaangażowanym zespołem ludzi z pasją oraz wielką energią do kreowania przyszłości. Mamy kompetencje, by tworzyć innowacyjne oraz unikalne na rynku kampanie. To właśnie chcieliśmy przenieść na naszą identyfikację wizualną. Połączenie tradycyjnej formy z nowoczesną, kolor, faktura i struktura  w naszym logotypie - to wszystko ma znaczenie i pokazuje wielowymiarowe spojrzenie, brak ograniczeń oraz kreatywność - mówi Małgorzata Piwowarska-Pinilla, managing director 4Frame.

Zmiana identyfikacji ma być zwieńczeniem procesu wychodzenia agencji poza obszar shopper marketingu. 4Frame stawia na szeroko pojętą strategię komunikacji 360, a nową identyfikację uzupełnia o slogan „Wszystko zaczyna się od ludzi”.

- Naszym celem jest być blisko ludzi, zarówno w relacjach z naszym zespołem, z klientami, z partnerami i wreszcie z konsumentami.  Słyszymy i słuchamy, rozumiemy, przewidujemy potrzeby oraz  kreatywnie i innowacyjnie tworzymy. Jesteśmy dla ludzi. Dla nich myślimy. Ich angażujemy. I z nimi wspólnie celebrujemy. #4think #4create #4engage #4celebrate. Chcieliśmy, by logo także oddawało nasze otwarte i energetyczne podejście - wyjaśnia Małgorzata Piwowarska-Pinilla.

W swoim portfolio 4Frame ma m.in. takie kampanie jak: „5 posiłków dziennie” i „Nestlé Porusza Polskę” dla Nestlé Polska, „Dobrze się komponuje”, „Twoja kuchnia ma to coś” i „Codziennie baw się smakiem” dla marki Arla Apetina z portfolio Arla Foods, „Bądź Grześki, chrup swoje” dla marki Grześki z portfolio Colian, „Owoce Świata” dla Tymbarku, „UwielBBiam” dla Garnier oraz ponad 200 kampanii dla marek z portfolio Procter&Gamble. Agencja na stałe obsługuje kompleksowo takie marki Maxi Zoo oraz Chiquita. Wśród marek obsługiwanych przez agencję w  social mediach są m.in. Frisco, Lurpak, Arla Apetina, Maxi Zoo i Chiquita.

Autor: bg

Wiecej informacji: 4Frame, rebranding

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia