SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

4Frame ma nowe logo, stawia na kreację i marketing internetowy

Agencja reklamowa 4Frame zmienia logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Nowy logotyp ma podkreślać kierunki rozwoju agencji, która wzmacnia kompetencje kreatywne i digitalowe.

Article

Specjalizująca się dotychczas przede wszystkim w shopper marketingu agencja 4Frame wzmacnia swoje kompetencje w zakresie tworzenia konceptów kreatywnych kampanii oraz komunikacji internetowej. Jej nowe logo ma oddawać wizję działania.

- Jesteśmy niezależną grupą reklamową z 10-letnim doświadczeniem, dynamicznym i zaangażowanym zespołem ludzi z pasją oraz wielką energią do kreowania przyszłości. Mamy kompetencje, by tworzyć innowacyjne oraz unikalne na rynku kampanie. To właśnie chcieliśmy przenieść na naszą identyfikację wizualną. Połączenie tradycyjnej formy z nowoczesną, kolor, faktura i struktura  w naszym logotypie - to wszystko ma znaczenie i pokazuje wielowymiarowe spojrzenie, brak ograniczeń oraz kreatywność - mówi Małgorzata Piwowarska-Pinilla, managing director 4Frame.

Zmiana identyfikacji ma być zwieńczeniem procesu wychodzenia agencji poza obszar shopper marketingu. 4Frame stawia na szeroko pojętą strategię komunikacji 360, a nową identyfikację uzupełnia o slogan „Wszystko zaczyna się od ludzi”.

- Naszym celem jest być blisko ludzi, zarówno w relacjach z naszym zespołem, z klientami, z partnerami i wreszcie z konsumentami.  Słyszymy i słuchamy, rozumiemy, przewidujemy potrzeby oraz  kreatywnie i innowacyjnie tworzymy. Jesteśmy dla ludzi. Dla nich myślimy. Ich angażujemy. I z nimi wspólnie celebrujemy. #4think #4create #4engage #4celebrate. Chcieliśmy, by logo także oddawało nasze otwarte i energetyczne podejście - wyjaśnia Małgorzata Piwowarska-Pinilla.

W swoim portfolio 4Frame ma m.in. takie kampanie jak: „5 posiłków dziennie” i „Nestlé Porusza Polskę” dla Nestlé Polska, „Dobrze się komponuje”, „Twoja kuchnia ma to coś” i „Codziennie baw się smakiem” dla marki Arla Apetina z portfolio Arla Foods, „Bądź Grześki, chrup swoje” dla marki Grześki z portfolio Colian, „Owoce Świata” dla Tymbarku, „UwielBBiam” dla Garnier oraz ponad 200 kampanii dla marek z portfolio Procter&Gamble. Agencja na stałe obsługuje kompleksowo takie marki Maxi Zoo oraz Chiquita. Wśród marek obsługiwanych przez agencję w  social mediach są m.in. Frisco, Lurpak, Arla Apetina, Maxi Zoo i Chiquita.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 4Frame ma nowe logo, stawia na kreację i marketing internetowy

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Loki
Nieprawda. Przykładowo film w kinie zaczyna się od reklam, nie od ludzi.
1 1
odpowiedź
User
james
Nieprawda. Przykładowo film w kinie zaczyna się od reklam, nie od ludzi.


Chyba, że to reklama ING.
0 0
odpowiedź
User
Falcon
ŚMIESZĄ MNIE TE WSPÓŁCZESNE LOGOTYPY TWORZONE ZAPEWNE PRZEZ LANSIARSKICH HIPSTERÓW , GDZIE DOBRY WYRAŹISTY ZNAK JEST ZASTĘPOWANY TĘCZĄ BARW . STOSOWANIE 28 KOLORÓW W JEDNYM LOGOTYPIE TO JAKIEŚ NIEPOROZUMIENIE , ZNAK / LOGOTYP MA MIEĆ WYRAŹNĄ FORMĘ I KSZTAŁT A NIE BIĆ PO OCZACH NEONAMI ŚWIATEŁEK . TAKA KONCEPCJA ZNAKU GRAFICZNEGO POLEGNIE PRZY PIERWSZYM LEPSZYM CZARNO-BIAŁYYM WYDRUKU
5 0
odpowiedź
User
art
Wygląda to jak by dzieciak dostał pakiet Adobe na dzień dziecka. Gradienty, mesze i gloły jakby mi retina siadła. Jest wszystko ale jakieś to nie składne. Czwórka szeroka, reszta spięta jakaś jak poślady kleryka.
0 0
odpowiedź
User
Ada
Nie czepiajmy się, może oni chcą się specjalizować w "neonach" bo z tym się to kojarzy, a nie z digitalizacją (no ale widać, ktoś nie miał pojęcia jak tworzyć dobry logotyp, a jedynie potrafił walić formułki rodem z podręcznika - jesteśmy dla ludzi, z ludźmi i o ludziach..bla bla bla ...
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing