SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

630 tys. widzów „Love Island. Wyspa miłości 2”, Polsat wiceliderem w 16-49

Drugi sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” oglądało 629 tys. widzów, niemal tyle samo ile nadawana rok temu w tym pasmie pierwsza seria. Polsat w czasie nadawania reality-show zajął trzecią lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 49,91 mln zł.

Zwycięzka para „Love Island. Wyspa miłości”Zwycięzka para „Love Island. Wyspa miłości”

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie nowego reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 31 sierpnia do 9 października 2020 roku, wyniosła 629 tys. osób. Przełożyło się to na 6,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,13 proc. w grupie 16-59. Program emitowany był sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwyższą widownię zgromadził odcinek show z 2 października, który śledziło 787 tys. osób.

W porównaniu do nadawanej w analogicznym okresie pierwszej odsłony widownia widowiska niemal się nie zmieniła. „Love Island. Wyspa miłości” w okresie od 2 września do 13 października 2019 roku śledziło 653 tys. osób. Przełożyło się to na 6,70 proc. udziału w 4+, 10,07 proc. w 16-49 oraz 8,34 proc. w grupie 16-59.

Polsat w czasie emisji nowego reality-show zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVN, którego udział w tym paśmie wyniósł 8,09 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (7,18 proc.), a czwarte - TVP2 (6,20proc.).

W grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem rynku.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Love Island. Wyspa miłości 2” wyniosły 49,91 mln zł. Dla porównania, pierwsza edycja zarobiła z reklam 57,15 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii, gdzie w tym roku emitowana jest już siódma edycja programu.

Uczestnikami projektu są single i singielki w wieku od 18 do 35 lat, którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę.

Polską odsłonę prowadziła modelka i prezenterka telewizyjna Karolina Gilon. Zdjęcia do „Love Island. Wyspa miłości 2” realizowane były w willi położonej w Marbelli na południu półwyspu Iberyjskiego.

Zwycięzcami drugiej polskiej edycji reality-show zostali Julia Nowakowska oraz Dominik Grot. Nagrodą główną dla zwycięskiej pary jest 100 tysięcy złotych.

Swój udział w audycji mieli także widzowie - mogli za pośrednictwem aplikacji brać udział w quizach, ankietach, czy oglądać dodatkowe materiały video. Jak wynika z danych udostępnionych przez Telewizję Polsat, w ciągu sześciu tygodni emisji drugiej edycji programu z aplikacji korzystało regularnie ponad 250 tys. osób. Aplikację łącznie ściągnęło już ponad 400 tys. unikatowych użytkowników. Z kolei w finałowym głosowaniu oddano ponad 100 tys. głosów.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Dołącz do dyskusji: 630 tys. widzów „Love Island. Wyspa miłości 2”, Polsat wiceliderem w 16-49

32 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rocky
Najlepszy program eter. Kocham Love Island
odpowiedź
User
Widzu
Super oglądalność bo i program super
odpowiedź
User
Koksik
Niezle widoki były w programie, aż robiło się gorąco. Niezle mieli klaty
odpowiedź