8 mln widzów oglądało debatę Kopacz-Szydło

Poniedziałkową debatę przedwyborczą Ewy Kopacz i Beaty Szydło obejrzało na siedmiu antenach kanałów TVP, Polsatu i TVN średnio 8 mln widzów. Najwięcej osób  - ponad 5 mln - śledziło dyskusję obu kandydatek w telewizyjnej Jedynce.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Program „Ewa Kopacz - Beata Szydło. Rozmowa o Polsce” transmitowany był w poniedziałek 19 października br. między 20.00 a 21.05. Przyciągnęła ona przed telewizory średnio 8 mln widzów, co dało siedmiu kanałom pokazującym starcie kandydatek na urząd premiera łączny udział na poziomie 45,98 proc. w grupie wszystkich widzów i 38,01 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Spośród stacji transmitujących dyskusję Ewy Kopacz z Beatą Szydło największą oglądalność miała dostępna naziemnie TVP1, którą wybrało średnio 5,2 mln osób, a jej udział wyniósł 29,87 proc. Do TVN24 przyciągnęła ona 1,03 mln widzów, do TVP Info - 990 tys., a do Polsat News - 350 tys. Program pokazywały też TVP Polonia (200 tys. widzów), Polsat News 2 (130 tys.) i TVN24 Biznes i Świat (110 tys.).

Trzeba dodać, że debata konkurowała m.in. z hitowym serialem „M jak miłość”, nadawanym w TVP2 w poniedziałki o 20.45 i gromadzącym regularnie ponad 6 mln widzów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/debata-kopacz-szydlo-nie-rozstrzygnela-o-wyniku-wyborow-liderki-graly-defensywnie-opinie ##

Debata Kopacz-Szydło odbyła się w studiu Telewizji Polskiej. Trwająca 65 minut dyskusja składała się z trzech rund dotyczących kolejno gospodarki i spraw społecznych, spraw zagranicznych i obronności oraz polityki i ustroju. W każdej przewidziano czas na trzy pytania dziennikarzy oraz po jednym pytaniu wzajemnym dla Szydło i Kopacz. W ostatniej części obie kandydatki zaapelowały do wyborców o głos na reprezentowane przez nie partie. Audycję prowadzili Piotr Kraśko z TVP, Justyna Pochanke z TVN i Dorota Gawryluk z Polsatu.

Dla porównania, debatę prezydencką Andrzeja Dudy i Bronisława Komorowskiego pokazaną 17 maja br. w sześciu kanałach, w tym w naziemnych TVP1, TVP Info i Polsacie, śledziło średnio 10,6 mln widzów. Natomiast dyskusja tych samych kandydatów na urząd prezydenta nadana 21 maja br. w stacjach Grupy TVN (w tym w naziemnym TVN) zgromadziła średnio 6,3 mln oglądających.

Dziś TVP1, TVP Info, TVN24, Polsat News i Polsat News 2 transmitować będą debatę, w której wezmą udział liderzy ośmiu zarejestrowanych w całym krajów komitetów wyborczych. Poprowadzą ją Diana Rudnik z TVP, Grzegorz Kajdanowicz z TVN i Jarosław Gugała z Polsatu. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące