SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

944 tys. widzów śledzi „Ślub od pierwszego wejrzenia 7”, TVN liderem w 16-49

Emitowany w TVN siódmy sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 944 tys. widzów. Stacja w paśmie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

"Ślub od pierwszego wejrzenia" - w drugim odcinku 7. edycji pobrali się Piotr i Dorota

Średnia widownia pierwszych trzech odcinków siódmego sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, wyemitowanych w okresie od 1 do 15 marca 2022 roku wyniosła 944 tys. osób. Rynkowy udział TVN ukształtował się na poziomie 8,27 proc. w gronie wszystkich widzów, 10,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 13,98 proc. wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął trzeci. Śledziło go średnio 985 tys. osób.

Dla porównania, piąty sezon programu emitowany wiosną ub.r. w Siódemce (w piątkowe wieczory) po trzech pierwszych tygodniach śledziło 763 tys. osób (rynkowy udział ukształtował się na poziomie 5,32 proc. w 4+, 8,77 proc. w 16-49 i 7,17 proc. w 16-59).

W paśmie nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia 7” (wtorek między 21.36 a 22.38) TVN ma 7,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajmuje drugie miejsce na tle konkurentów. Liderem w tym czasie jest kanał TVP2, który ma 10,79 proc. (gł. seriale). Trzecie miejsce należy do TVP Info (6,86 proc.), a czwarte - do TVN24 (6,42 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i wśród kobiet mieszkających w miastach w wieku od 25 do 49 lat TVN jest liderem.

Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.

Dołącz do dyskusji: 944 tys. widzów śledzi „Ślub od pierwszego wejrzenia 7”, TVN liderem w 16-49

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl