SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ślub od pierwszego wejrzenia” hitem Siódemki. Reality-show śledzi 763 tys. widzów

Emitowany w Siódemce piąty sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 763 tys. widzów, o 60 tys. mniej niż pokazywana rok temu czwarta edycja. Reality-show ma zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Średnia widownia pierwszych trzech odcinków piątego sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, wyemitowanych w okresie od 26 lutego do 12 marca 2021 roku wyniosła 763 tys. osób.

Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 5,32 proc. w gronie wszystkich widzów, 8,77 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,17 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął pierwszy. Śledziło go średnio 874 tys. osób.

Dla porównania, czwarty sezon programu emitowany rok temu po trzech pierwszych tygodniach śledziło o 60 tys. widzów więcej - było to 823 tys. osób (rynkowy udział ukształtował się na poziomie 5,72 proc. w 4+, 9,75 proc. w 16-49 i 7,56 proc. w 16-59).

Reality-show ma zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2020 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,45 proc., a w grupie 16-49 było to 4,47 proc.

Podczas nadawania „Ślubu od pierwszego wejrzenia 5” Siódemka zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Wiceliderem w tym czasie jest kanał TV Puls, który ma 5,26 proc., trzecie miejsce należy do TV4 (4,12 proc.), a czwarte - do TTV (2,01 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka jest zdecydowanym liderem.

O czym jest program „Ślub od pierwszego wejrzenia”

Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.

Dołącz do dyskusji: „Ślub od pierwszego wejrzenia” hitem Siódemki. Reality-show śledzi 763 tys. widzów

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iga
Brawo dla SIÓDEMKI!!!.Dobra strategia programowa oraz wizerunkowa.
odpowiedź
User
Ko12
Z niezłego kanału filmowego zrobiono kanał dla ćwierćinteligentów. Świetne uzupełnienie dla widzów TVP.
odpowiedź
User
Mat
Siódemka ma super ofertę programową. Polecam, każdy znajdzie coś dla siebie.
odpowiedź