SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„A night like this” - ruszyła wiosenna kampania RMF FM (wideo)

W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa RMF FM. Akcję na zlecenie rozgłośni przygotowały firmy Czteryczwarte, Film Works i The Media Insights.

Nowa reklama telewizyjna RMF FM pokazuje słuchaczy tego radia w codziennych sytuacjach życiowych. Dzięki muzyce emitowanej w tej stacji mają oni lepszy nastrój i są skłonni do bardziej rozrywkowych, szalonych zachowań. W spocie wykorzystywana jest piosenka Caro Emerald „A night like this”.

Kolejny wzrost Trójki, traci RMF FM i Eska Rock

Celem kampanii jest podkreślenie, że RMF FM zapewnia słuchaczom najlepszą, energetyczną muzykę i najciekawsze konkursy.

Krzysztof Krawczyk w RMF FM

W ramach akcji 30-sekundowy spot od 23 kwietnia jest emitowany w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN, TV4, TVN 24, TVN 7 i TV Puls.




Scenariusz spotu przygotowała agencja Czteryczwarte, jego produkcją zajęła się firma Film Works, a za planowanie i zakup czasu reklamowego odpowiada dom mediowy The Media Insights.

Dołącz do dyskusji: „A night like this” - ruszyła wiosenna kampania RMF FM (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ajasm
i tak te reklamy im nie pomogą, bo zanim się to radio włączy to już ma się chęć wyłączyć.
odpowiedź
User
Agata Morawska
Ci ludzie się cieszą, że wygrali w kumulacji czy co?A żółta "fala" ich goni, że niby muzyka dobra?Gonią chyba ciągle te same utwory:)
A i Fakty,już nie obiektywne, od kiedy na swoim blogu ostre poglądy skrajnie prawicowe ogłosił glówny dziennikarz serwisowy Bogdam Zalewski.
A poranny program od kiedy ułożony jest pod słowo i co do słowa stracił świeżość a trąci już tylko pseudoautentyzmem.Tak jak "Jaka to melodia", że niby na żywo i na tej samej scenie itp...
odpowiedź
User
miki
Jedna z lepszych reklam radiowych, bez zbędnego gadania o dupie marynie jak w przypadku reklam dla ćwierćinteligentów zetki :/
Poza tym prawdą jest to że RMF gra radośnie i aż chce się żyć :)
odpowiedź