Adriana Kajca: z Grupy Żywiec do agencji Talk Marketing

Adriana Kajca zakończyła pracę w Grupie Żywiec, gdzie była krajowym kierownikiem ds. rozwoju rynku. Obecnie zaczyna pracę jako dyrektor zarządzająca agencji Talk Marketing zajmującej się marketingiem rekomendacji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ostatnim czasie Adriana Kajca w Grupie Żywiec kierowała strategiczną komórką odpowiedzialną za strategię kanałową i shopper marketing. Wcześniej pracowała w Kompanii Piwowarskiej, gdzie była szefem regionalnego działu trade marketingu i szefem marki Lech, oraz Nestlé Polska. Ogółem z branżą trade i brand marketingu jest związana od kilkunastu lat.

Po odejściu z końcem października z Grupy Żywiec Kajca rozpoczęła pracę w nowo utworzonej agencji Talk marketing. Będzie się ona zajmować marketingiem rekomendacji, a konkretnie - docieraniem do określonych grup docelowych i wywoływaniem w ich obrębie niewymuszonych, pozytywnych rekomendacji danego produktu lub usługi. Talk Marketing kończy właśnie testowanie swojego systemu internetowego służącego do kontaktu z konsumentami.

- W zarządzaniu agencją będę chciała wykorzystać cała moją wiedzę marketingową dotyczącą pozycjonowania marki, budowy jej „zdrowia”, komunikacji marki oraz efektywności różnych kanałów i narzędzi komunikacji marketingowej - zapowiada Adriana Kajca. - Kampania marketingu rekomendacji ma być nie tylko „fajna” ale przede wszystkim skuteczna, ma budować pozycję i siłę marki - opisuje.

Talk Marketing kieruje swoje usługi przede wszystkim do firm z branży FMCG, zwłaszcza producentów artykułów dla matek. W agencji pracują obecnie dwie osoby, a trzy kolejne ściśle z nią współpracują.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana