O współpracy Agnieszki Radwańskiej z Grupą Lotos poinformował w zeszłym tygodniu „Forbes”. Tenisistka podczas meczów w turnieju WTA Miami Open w drugiej połowie marca nosiła czapeczkę z logo marki Lotos.
Według „Forbesa” Radwańska będzie promowała w ten sposób firmę podczas wszystkich turniejów z serii WTA. Umowa miała zostać podpisana na kilka lat.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-lotos-zrezygnowala-z-reklamowania-sie-w-tvn ##
Grupa Lotos nie podała jeszcze szczegółów współpracy z zawodniczką, ma je przedstawić na konferencji prasowej w przyszłym tygodniu.

Grupa Lotos jest sponsorem wielu zawodników, drużyn i organizacji sportowych m.in. Polskiego Związku Narciarskiego i ekipy rajdowej Lotos Rally Team (w ramach tej współpracy niedawną promocję „Wygrywanie przez tankowanie” reklamowali Kamil Stoch, Piotr Żyła i Kajetan Kajetanowicz), Polski w piłce nożnej (od dwóch lat, intensywną kampanię - z motywem biało-czerwonych sznurówek i figurkami piłkarzy - prowadzono przed i w trakcie Euro 2016), klubu siatkarskiego Lotos Trefl Gdańsk i wyścigu Tour de Pologne.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-lotos-wybiera-agencje-reklamowa-do-wspolpracy ##
Agnieszka Radwańska w ostatnich latach była ambasadorką reklamową m.in. marek Lexus (w ub.r. promowała ją w kampanii „Zwyciężymy razem”) i Amica, reklamowała też Play (razem z Jerzym Janowiczem), Vanquis Bank i drogerie Dayli. W połowie ub.r. podpisała umowę reklamową w firmą deweloperską Profbud, a na początku br. - z producentem kosmetyków Inglot i producentem rakiet tenisowych Srixon.











