Aleksandra Kosowska w Mindshare Polska. Odchodzi Małgorzata Bartoszewicz

Małgorzata Bartoszewicz, dyrektorka działu Exchange odeszła z Mindshare Polska po ponad 17 latach pracy. Zastąpiła ją Aleksandra Kosowska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aleksandra Kosowska w Mindshare Polska. Odchodzi Małgorzata Bartoszewicz

Bartoszewicz pracę w domu mediowym Mindshare Polska (GroupM/WPP) rozpoczęła na początku 2005 roku. Zaczynała od stanowiska junior media plannera. Ostatnio pełniła funkcję dyrektorki działu Exchange. Teraz, po ponad 17 latach pracy postanowiła odejść z agencji. Jej dalszych planów zawodowych nie udało nam się ustalić.

Jej obowiązki przejęła Aleksandra Kosowska, obejmując stanowisko deputy director w dziale Exchange. Będzie odpowiedzialna za nadzorowanie procesów optymalizacji kampanii, analizy efektywności inwestycji oraz prowadzenie negocjacji z mediami.

Kosowska rozpoczęła pracę w agencji Mindshare Polska w roku 2004. Zdobywała doświadczenie realizując kampanie dla klientów, takich jak Nike, Samsung, LG Electronics, Aflofarm, Unilever czy Castorama.

W roku 2020 dołączyła do zespołu Exchange, gdzie objęła stanowisko trading managera mediów offline non-TV. Zajmowała się także optymalizacją procesów zakupowych w roli TV Efficiency Manager. Ponadto, od 3 lat angażuje się w inicjatywy GroupM w ramach działań sprzedażowych oraz optymalizacji procesów i narzędzi, współpracując przy tworzeniu software’u do zakupu mediów TV oraz nowego systemu księgowo-planningowego.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?