SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ancymony ze stałą obsługą Pudliszek w social mediach

Agencja Ancymony wygrała przetarg na stałą, kompleksową obsługę marki Pudliszki w social mediach.

Ancymony opracowała strategię komunikacji na Facebooku, która będzie osadzona w świecie marki, autentyczna, bliżej konsumenta i okraszona szczyptą humoru.

– To już nasz kolejny projekt z Ancymonami. Znają naszą markę od podszewki, więc naturalnym jest wykorzystanie tej wiedzy przy dialogu z konsumentem i kontynuacja budowy wizerunku ulubionej marki polskich rodzin w mediach społecznościowych – komentuje Pamela Przybył, brand build lead Pudliszki& Heinz.

To nie pierwsza współpraca agencji Ancymony z Pudliszkami. W zeszłym roku agencja opracowała kreację kampanii pod hasłem „Tak od 100 lat smakują dobre chwile” z okazji setnej rocznicy istnienia marki na rynku. Kampania telewizyjna uzupełniona była działaniami digitalowymi.

Agencja odpowiada za obsługę, content i moderację profilu marki na Facebooku. Za media odpowiada Carat Polska.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie zdradzają też nazw pozostałych uczestników przetargu.

Dołącz do dyskusji: Ancymony ze stałą obsługą Pudliszek w social mediach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl