Android: ponad 10 proc. dla Jelly Bean, Gingerbread poniżej 50 proc.

47,6 proc. aktywnych urządzeń opartych na stworzonej przez Google platformie Android pracuje obecnie pod kontrolą systemu w wersji 2.3 (Gingerbread).

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak wynika z udostępnionych przez Google statystyk na blogu Android Developers, które obejmują okres dwóch tygodni do 3 stycznia 2013 roku. Gingerbread w ciągu ostatniego miesiąca stracił 3,2 pkt. proc. udziału. Tymczasem znajdujący się na drugim miejscu Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) ma teraz 29,1 proc. udziału, czyli o 1,6 pkt. proc. więcej niż przed miesiącem (zobacz dane z tamtego okresu).

grafika

Na trzecie miejsce awansował najnowszy Android - 4.1 i 4.2 (Jelly Bean), który po raz pierwszy przekroczył próg 10 proc. udziału (10,2 proc. - wzrost o 3,5 pkt. proc.). Na czwarte miejsce spadł poprzednik Gingerbreada, Android 2.2 (Froyo), który jest zainstalowany na 9 proc. urządzeń (spadek w ciągu miesiąca o 1,3 pkt. proc.). Poprzedzająca go wersja 2.1 (Eclair) ma 2,4 proc. udziału (-0,3 pkt. proc.), a na Androidzie 3.1 i 3.2 (Honeycomb) pracuje 1,5 proc. urządzeń (-0,1 pkt. proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami