WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Newsweek.pl, wPolityce.pl i Niezalezna.pl na czele serwisów tygodników opinii, DoRzeczy.pl przed TygodnikPowszechny.pl

Aneta Rumniak dyrektorem marketingu i nowych mediów PMPG Polskie Media

2017-02-14 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Aneta Rumniak dołączyła do zespołu PMPG Polskie Media, gdzie objęła stanowiska dyrektora marketingu i nowych mediów.

Aneta Rumniak Aneta Rumniak

Rumniak jest odpowiedzialna za wdrożenie strategii marketingowej do portfolio PMPG Polskie Media, nastawionej na zwiększenie sprzedaży i monetyzację treści w serwisach internetowych, wzmocnienie wizerunku marek i budowanie zasięgu.

- Transformacja tradycyjnych biznesów mediowych w kierunku digital nabiera rozpędu. Rozwój rynku reklamy i dystrybucji cyfrowej, dane o zaangażowaniu użytkowników w odbiór mediów oraz aktywne wsłuchiwanie się w potrzeby partnerów biznesowych to filary, na których będziemy opierać ofertę dla naszych klientów. Cieszę się, że mogę być częścią tego procesu - mówi Aneta Rumniak.

Ostatnio Aneta Rumniak pracowała w Gremi Media jako dyrektor ds. marketingu i komunikacji digital, gdzie zajmowała się m.in. promocją tytułów i serwisów internetowych grupy, wdrażając strategię digital w obszarze marketingu. Była także związana z Grupą Netsprint. Jest absolwentką London School of Public Relations.

Dotychczas za marketing w PMPG Polskie Media był odpowiedzialny Andrzej Chmiel, członek rady nadzorczej Grupy.

Autor: łb

Wiecej informacji: Aneta Rumniak, PMPG Polskie Media, Wprost

503 Service Temporarily Unavailable

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.


Apache Server at www.wirtualnemedia.pl Port 80
  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej