SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aneta Rumniak dyrektorem marketingu i nowych mediów PMPG Polskie Media

Aneta Rumniak dołączyła do zespołu PMPG Polskie Media, gdzie objęła stanowiska dyrektora marketingu i nowych mediów.

Aneta Rumniak Article

Rumniak jest odpowiedzialna za wdrożenie strategii marketingowej do portfolio PMPG Polskie Media, nastawionej na zwiększenie sprzedaży i monetyzację treści w serwisach internetowych, wzmocnienie wizerunku marek i budowanie zasięgu.

- Transformacja tradycyjnych biznesów mediowych w kierunku digital nabiera rozpędu. Rozwój rynku reklamy i dystrybucji cyfrowej, dane o zaangażowaniu użytkowników w odbiór mediów oraz aktywne wsłuchiwanie się w potrzeby partnerów biznesowych to filary, na których będziemy opierać ofertę dla naszych klientów. Cieszę się, że mogę być częścią tego procesu - mówi Aneta Rumniak.

Ostatnio Aneta Rumniak pracowała w Gremi Media jako dyrektor ds. marketingu i komunikacji digital, gdzie zajmowała się m.in. promocją tytułów i serwisów internetowych grupy, wdrażając strategię digital w obszarze marketingu. Była także związana z Grupą Netsprint. Jest absolwentką London School of Public Relations.

Dotychczas za marketing w PMPG Polskie Media był odpowiedzialny Andrzej Chmiel, członek rady nadzorczej Grupy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Aneta Rumniak dyrektorem marketingu i nowych mediów PMPG Polskie Media

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gratulacje
W końcu rozwód z prostą. Gratulacje i powodzenia!:)
19 10
odpowiedź
User
Jozin
Wg mnie PMPG powinna stworzyć strategię kohortową, z bardziej konwergentną ofertą. Potrzeba tu myślenia bardziej o samym produkcie i stworzenia jego value proposition dla klienta docelowego. Przydałby się do tego porządny e-commerce webshop, który zdynamizowałby zyski spółki w krótkim okresie czasu.
12 11
odpowiedź
User
znajoma
Gratuluję! Powodzenia w nowym miejscu:-)
9 8
odpowiedź
User
Boniek
Weź głęboki oddech ... i jeszcze raz napisz co miałeś/aś na myśli.

Wg mnie PMPG powinna stworzyć strategię kohortową, z bardziej konwergentną ofertą. Potrzeba tu myślenia bardziej o samym produkcie i stworzenia jego value proposition dla klienta docelowego. Przydałby się do tego porządny e-commerce webshop, który zdynamizowałby zyski spółki w krótkim okresie czasu.
8 8
odpowiedź