WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Surowe kary dla dwóch dziennikarzy PAP za opublikowanie tekstu o rzekomym wpisie Mateusza Morawieckiego

Anna Pawłowska-Pojawa z PMPG Polskie Media wróciła do Polskiej Agencji Prasowej

2018-02-08 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Anna Pawłowska-Pojawa po dziesięciu latach pracy w PMPG Polskie Media, wydawcy m.in. tygodnika „Wprost”, objęła stanowisko kierownika marketingu w Polskiej Agencji Prasowej. To jej powrót do tej firmy - pracowała tam w latach 2002-2008.

Anna Pawłowska-Pojawa Anna Pawłowska-Pojawa

Anna Pawłowska-Pojawa jako kierownik marketingu odpowiada w Polskiej Agencji Prasowej za obszar komunikacji i marketingu. - PAP w tym roku obchodzi 100-lecie działalności - mało która instytucja w Polsce może się poszczycić taką historią. Jubileusz to czas, który Agencja może doskonale wykorzystać dla wzmocnienia swojego wizerunku - a ja, korzystając ze swojego doświadczenia, mogę w tym zakresie wesprzeć firmę - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Pawłowska-Pojawa.

Nie udało nam się ustalić, czy objęte przez nią stanowisko jest nową funkcją w PAP-ie.

Miesiąc temu Rada Mediów Narodowych na prezesa Polskiej Agencji Prasowej powołała Wojceicha Surmacza, a na wiceprezesa - Tomasza Przybka.

Do PAP-u Anna Pawłowska-Pojawa przeszła z wydawnictwa PMPG Polskie Media, do którego należą m.in. tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”. Pracowała tam od 2008 roku jako PR manager, odpowiadając m.in. za komunikację zewnętrzną i kontakty z mediami oraz współpracę przy organizacji i promocję takich wydarzeń jak nagroda Człowieka Roku „Wprost”, Nagrody Kisiela, Innowatory „Wprost” oraz Strażnik Pamięci tygodnika „Do Rzeczy”.

Wcześniej przez sześć lat była już związana z PAP-em. Początkowo pracowała jako główny specjalista ds. marketingu, a potem jako kierownik serwisu informacji zleconych.

PMPG nie podało na razie, kto przejmie w firmie funkcję PR managera. - Wkładu Anny Pawłowskiej-Pojawy w budowanie wizerunku naszej Grupy nie da się przecenić. Wspólnie zrealizowaliśmy wiele ambitnych i nowatorskich projektów. Przed nami kolejne wyzwania związane z tworzeniem i rozwojem polskiej grupy medialnej opartej o rodzimy kapitał. Liczę na to, że w przyszłości będziemy mieli jeszcze okazję współpracować z Anną - skomentował Michał Lisiecki, prezes PMPG Polskie Media

Autor: bg

Wiecej informacji: Anna Pawłowska-Pojawa, PMPG, Polska Agencja Prasowa

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia