SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Rogowska twarzą Green-Up

Tyczkarka Anna Rogowska została ambasadorką napojów energetycznych Green-Up. W zamian produkujący je Herbapol Lublin będzie sponsorował zawodniczkę.

Anna Rogowska, medalista mistrzostw świata i Europy oraz igrzysk olimpijskich w skoku o tyczce, jako ambasadorka napojów energetycznych Green-Up ma podkreślać ich jakość, naturalność i prestiż. – Prowadzi zdrowy tryb życia, w sporcie odnajduje radość życia i tak jak Green-Up energię czerpie z natury – opisuje zawodniczkę Paweł Kawecki zajmujący się kreacją tego brandu.

Produkujący napoje Green-Up Herbapol Lublin będzie wykorzystywał wizerunek Anny Rogowskiej przede wszystkim działaniach public relations, m.in. podczas eventów, w materiałach POS oraz na stronie internetowej. Na razie nie jest planowana żadna kampania ATL z udziałem zawodniczki, logo brandu nie pojawi się też na jej stroju. Tyczkarka będzie za to pojawiać się na zawodach z puszką Green-Up.

W zamian Herbapol Lublin będzie sponsorował Annę Rogowską. Współpraca potrwa do igrzysk olimpijskich w 2012 roku.

Dołącz do dyskusji: Anna Rogowska twarzą Green-Up

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl