„Święta bez ale” w bożonarodzeniowych reklamach Arena.pl (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa internetowej platformy sprzedażowej Arena.pl. Akcję, realizowaną pod hasłem „Święta bez ale”, przygotowały firmy marketingowe 23heroes i MaxROY.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Święta bez ale” w bożonarodzeniowych reklamach Arena.pl (wideo)

Akcja jest oparta na trzech 30-sekundowych spotach, których bohaterowie muszą tłumaczyć się przed obdarowanymi osobami z nie do końca trafionych prezentów. Rozwiązaniem w tej sytuacji okazują się zakupy na Arena.pl.

Kampania ruszyła zaraz po wprowadzeniu w serwisie opcji „Kup ekspresowo” opartej na BLIK One Click, w ramach której kupujący wypełnia dane dostawy i dokonuje płatności w jednym kroku.

- Naszą kampanią chcemy zachęcić wszystkich zapracowanych i zabieganych użytkowników internetu do szybkich i bezproblemowych zakupów na Arena.pl. Liczymy na to, że przewrotna i humorystyczna koncepcja spotów zwróci uwagę kupujących, którzy zwłaszcza w okresie przedświątecznym szukają dobrych i sprawdzonych adresów w sieci. Jesteśmy też przekonani, że nasza oferta oparta o sprawdzony i popularny wśród Polaków model marketplace, jest dobrą alternatywą dla innych serwisów tego typu na rynku - komentuje Aleksandra Kizielewicz, marketing manager Arena.pl.

Działania reklamowe obejmują przede wszystkim YouTube i Facebook. Potrwają do połowy grudnia.

Kreacją reklam zajęła się agencja 23heroes, a zakupem mediów - agencja MaxROY.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]