Armin Jochum na co dzień jest chief creative officerem w agencji reklamowej Jung von Matt, która otrzymała tytuł niezależnej agencji roku na festiwalu Cannes Lions w 2010 roku, a w ub.r. zajęła trzecie miejsce w tej kategorii. Jochum pracuje w branży reklamowej od 20 lat. Przygotowywał projekty m.in. dla Porsche, MTV i Mercedes-Benz, które zdobywały nagrody na festiwalach Cannes Lions, Clio, One show i D&AD. Podczas festiwalu w Cannes był już przewodniczącym jury w kategoriach Lions Promo and Activation oraz Direct, Sales Promotion& Activation, a także członkiem jury Cannes Lions Titanium and Integrated. Ponadto jest członkiem German Art Directors Club oraz D&AD.
Podczas tegorocznej edycji KTR Armin Jochum będzie prowadził obrady zintegrowanego jury, które oceni prace w kategoriach: Reklama Film/Radio/Drukowana/Kampania. W pozostałych kategoriach obradom będą przewodniczyć:

• Media Interaktywne – Arkadiusz Szulczyński (K2 Internet) • Active Advertising – Przemysław Wojak ( Q&A Consulting ) • Design – Elżbieta Skrzypek (Brand New Idea) • Marketing Miejsc – Adam Mikołajczyk (Best Place Institute) • Fotografia – Wojciech Dagiel (McCann Erickson Polska) • Ilustracja – Przemysław ‚Trust‘ Truściński • Warsztat Film/Radio – Marcin Serafin











